-Oon 14v poika
-muna täysin pieni
-karvoja puoli cm munassa
- huolestuttaa kun ei kasva muna :( apuva!!?
Murrosikä muna ei kasva
2
465
Vastaukset
- 12345284
Kerro sun sc ? :D
Ja muute ign toi mun nimimerkki Ei ole vielä mitenkään hälyttävää, jos murrosikä ei ole vielä 14-vuotiaana täydessä vauhdissa. Alkanut se jo kuitenkin on, koska karvojen kasvu on alkanut, mutta kuten karvojen lyhyyskin kertoo, niin kehityksesi ei vielä ole ehtinyt kovin pitkälle.
Jokaisen kehittymistahti on yksilöllinen ja kyllä sinustakin vielä tulee täysin kehittynyt mies.
Jos sinulla sattuu olemaan ylipainoa, niin se saattaa vaikuttaa siihen, että penis näyttää todellisuutta pienemmältä, koska peniksen tyvessä on enemmän rasvakerrosta ja osa peniksestä jää sen sisään piiloon.
Älä stressaa vielä, sustakin tulee ihan hyvä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980