-Oon 14v poika
-muna täysin pieni
-karvoja puoli cm munassa
- huolestuttaa kun ei kasva muna :( apuva!!?
Murrosikä muna ei kasva
2
510
Vastaukset
- 12345284
Kerro sun sc ? :D
Ja muute ign toi mun nimimerkki Ei ole vielä mitenkään hälyttävää, jos murrosikä ei ole vielä 14-vuotiaana täydessä vauhdissa. Alkanut se jo kuitenkin on, koska karvojen kasvu on alkanut, mutta kuten karvojen lyhyyskin kertoo, niin kehityksesi ei vielä ole ehtinyt kovin pitkälle.
Jokaisen kehittymistahti on yksilöllinen ja kyllä sinustakin vielä tulee täysin kehittynyt mies.
Jos sinulla sattuu olemaan ylipainoa, niin se saattaa vaikuttaa siihen, että penis näyttää todellisuutta pienemmältä, koska peniksen tyvessä on enemmän rasvakerrosta ja osa peniksestä jää sen sisään piiloon.
Älä stressaa vielä, sustakin tulee ihan hyvä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586