Koska Suomesta ei tunn saavan 50 cm tai alle levää erillisuunia eli kalusteuunia, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää tilata se nettikaupasta.
Näin minun ei tarvitse tehdä kaapistoihin mitään , vaihdan vain työtasot.
Onko kokemuksia miten hyvin/huonosti nettiostot o n sujuneet ?
Kyse on on kuitenkin aika isoista " mööpeleitä".
Virosta keittiön liesi ja uuni 45 cm
2
726
Vastaukset 2
- NickNailer
On kokemusta. Myyntipiste oli kellarissa. Porukka siellä asiallista, joskin huumorintajutonta. Varasto oli vuokravarasto Tallinnan ulkopuolella. Siellä palvelu oli ystävällistä.
Yksi laite meni kolmen kuukauden kuluttua rikki. Huolto tilattiin Suomesta, tuli 2 päivässä ja takuu pelasi.
Hinnat olivat 50 % parhaista suomalaisista tarjouksista. Laivamatkoihin meni 150 euroa. Sen taas saa kuitattua esimerkiksi ostamalla pari purkkia maalia ja muutaman lootan PU-vaahtoa.- Suunitteella
Kiitos vastauksesta , vaikka kaikki ei palannutkaan , niin kuitenkin asiat hoitui.
Ehkäpä uskallan tilata .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527