Mitä mieltä Kaija K:ta?

VainMuutamanvuoden

Kysyisenpä tämmöistä,mitä mieltä 50 naiset ovat Kaija K:ta?

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elli_k_o

      En ole liiemmin seurannut Kaijan puhumisia ja tekemisiä, joskus katsoin Vain elämää, mutta kyllästyin, kun alkoivat toistaa samaa. Teennäistä. Ok, mielestäni Kaija on tosi myönteinen nainen ja hyvä malliesimerkki. Hän selkeästi nauttii naisena olemisesta ja hyväksyy itsensä ja toiset ihmiset. Minä kun katselin Kaijaa Vain elämää ohjelmassa, koin oiekasti inspiroituvani hänen seksikkäästä asenteestaan, tyylikäs ja upea nainen, joka selkeästi pitää huolen itsestään ja nauttii siitä, mitä on. Jos Kaijaa vertaa yleensä suomalaisen naisen prototyyppiin, niin on poikkeuksellinen ja ehdottomasti hyvällä tavalla poikkeaa. En siis ole mikään Kaija fani, mutta objektiivisesti ajattelen näin.

      Suomalaisista naisjaulajista Kaija on loistava, upea ääni ja jotenkin saa sellaisen menon päälle. Ainoa, mistä itse en tykkää, että hänellä on joitain maneereita laulaessaan, miten käyttää ääntään, eikä ole päässyt niistä eroon, toisin sanoen muuntautumiskyky on jotenkin siltä kohdin jämähtänyt. Upea nainen ja upea laulaja. Minusta on kummaalista, jos ei tykkää Kaijasta, koska hän on todella sympäättinen nainen.

    • Tavallinen.iskelmä

      Kaijassa ei mitään vikaa, mutta hänen musiikkinsa ei iske just minuun. Onkohan suuntaus liian rockkipitoista? Tykkään melodisemmasta musiikista, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

      • Iskenmä

        Minulla taas toisinpäin eli tykkään musiikista mutten lookista. Kaikkea jotenkin liikaa: kiloja, hiuksia jne. Ja joutavan päivästä esittää rokkityttöä kun on kuitenkin ikää mittarissa 5-kymmentä ja se näkyy ja korostuu tuollaisessa teinikäyttäytymisessä.


    • lacucaracha

      Jossakin vaiheessa elämän kriiseissä kuuntelin lähes päivittäin laulajattaren äänitettä, jossa on peitto, jonka laidat maailman ääriä ois ja monia muitakin lauluja. Tuulikelloakin kuunneltiin... Suosikkni oli tarina, jossa nainen laulaa, että ei tämä tähän pääty, sinut seuravaan elämään tahdon myös ottaa jne. ja kehoittaa miestä laittamaan kukkasia rintaan,että löytävät samaan pöytään. Niin, miksi Kaija K viehätti?

      Hänkin oli silloin nuori, hoikka ja eteerinen. Ääni oli upea ja laulujen sanat (joista useimmat kaiketi olivat hänen silloisen puolisonsa tekemiä) olivat upeita ja sattuvia. Sittemmin en ole Kaija K:ta kuunnellut. Se vain jäi, kuten romanssikin, johon noita lauluja ja tunnetiloja tarvitsin. Enkä sitä romanssin kohteena ollutta herraakaan ikimaailmassa ottaisi enää tulevaan elämään. Mahtaako olla enää hengissäkään.

      Vain elämää - ohjelmat eivät minua viehätä, mutta toki muut saavat olla muuta mieltä. Ehkäpä laulajatar sitä kautta on saanut uusia kuuntelijoita ja ihailijoita. Elämä näyttää tyttöä koetelleen, kuten meitä kaikkia tavallaan. Hänellä on äänellään kyky koskettaa kuulijoita eikä se ole ihan vähän edelleenkään.

    • Miksi-miksi-miksi

      Vaikka kuinka koetan miettiä niin en ymmärrä miksi minun pitäisi olla jotakin mieltä Kaija Koosta.

      • Comeooooon

        No, luultavasti siksi, että se oli kysymyksenä täällä. Pakkohan ei tietenkään ole, kuten ei mihinkään muuhunkaan aiheeseen pureutuminen. Tekoälykäs kommentti !


      • Revisiitä-jososaat

        Ei. Kommenttini tarkoitti että miksi hevon helewetissä pitäisi olla jotain mieltä milloin mistäkin julkimosta. Tekoälykkäät ovat ja lausuvat ääneen tekomielipiteitään ja kuvittelevat sillä lailla kai muuttuvansa jotenkin paremmiksi kuin arvosteltavansa.


    • yx50plusveeN

      Hyvä tyyppi ilmeisesti. Peukutan.

    • Mitensilmätkatsoo

      Vaikka mulla ei olekaan minkäänlaista mielipidettä ko. artistista(kaan) niin muistoissa on kuitenkin muutama hassun hauska tapahtuma jotka liittyvät häneen ja nimeensä. Siitä huolimatta että olen huomattavasti ohkaisempi ja kymmenkunta vuotta iäkkäämpi kuin hän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe