Mielestäni molemmat ovat sanomaltaan jotenkin samankaltaisia, vai mitä löytyy...
https://www.youtube.com/watch?v=icCIkh-FL8A
https://www.youtube.com/watch?v=5xIsocUOHMg
Mietitäänpä näitä-
2
242
Vastaukset 2
- kylmätotuus
Ensimmäiseksi tulee mieleeni, että näitä lauluja yhdistää näkemys elämässä koettujen tapahtumien tarkoituksellisuudesta ja se, että aina synkimmälläkin hetkellä on toivoa paremmasta.
Wirtanen: Valot pimeyksien reunoilla.
Juha Tapio: Kelpaat kelle vaan.
Toni Wirtanen sanoi mielestäni Vain elämää- ohjelmassa hyvin osuvasti:" Kuulijan mielessä syntynyt tulkinta tekstistä on aina oikea."
Varmasti herää monenlaisia mietteitä, kun kappaleita on kuunnellut useamman kerran.
Tämä mielipiteeni ei kuulu aloituksen aiheeseen, mutta kerron sen kuitenkin.
Sanni on lahjakas muusikko ja sanoittaja, mutta laulajaksi hänestä ei ole.
Ilman Apocalypticaa hänen esityksensä olisi ollut lähes surkea.Toni Wirtasesta olen pitänyt jostakin syystä todella kauan. Hän on älykäs nokkela ja nykyisellään myös sanoittajana pohdiskeleva- esityksessä aina täysillä, tunnetta jopa raivoa.
Sannista olen samaa mieltä kanssasi, oli hyvä veto ottaa Apocalyptica paikkaamaan taidolliset puutteet. Eikö kuitenkin myös sanoitus ole kertova - puolustaa esim koulukiusattua, rikkoutunutta elämän alussa olijaa
Pienet virheet ovat sivuseikka silloin, kun jokin hyvä on mukana niille nuorille joille tarkoitettu,--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496