Rangaistava teko

Onko seksin vonkaaminen rangaistava teko?

102

2931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivarmaanole

      Mies ei ole kotona. Tekee mieli. Ajattelin ehdottaa seksiä tekstarilla. Puutteessa olen ollut jo monta viikkoa. Emme ole harrastaneet seksiä tässä kuussa kertaakaan. Minä haluaisin, mies ei innostu. Hän haluaa olla aloitteen tekijä. Ei tykkää minun aloitteista, joten en ole yrittänytkään tehdä aloitetta.

      • No, jysähdys! Enpä ole koskaan saanut tekstaria, jossa edes vihjattaisiin tuohon suuntaan. Rohkea ajatus, olen varma että kannattaa yrittää.


      • seksuvaalista-häirintää

        Raskas rikos jos vonkaat seksiä naiselta. Vähintään raskaat sakot tai sitten linnaan suoraa päätä.


      • seksuvaalista-häirintää kirjoitti:

        Raskas rikos jos vonkaat seksiä naiselta. Vähintään raskaat sakot tai sitten linnaan suoraa päätä.

        Toivottavasti ei koskaan mennä näin pitkälle järjettömyydessä.


    • Minkä-lainen elukka on kiikarissasi?
      Hirvi?

      H.

      • Teillä päinkö vonkataan hirveltä seksiä?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Teillä päinkö vonkataan hirveltä seksiä?

        "mennäporvooseen"

        Stadissa näyttää vierailevan vain ala-ikäisiä Hirviä.
        Jatkahan sinä vaan, palstalla niin yleisiä seksi-juttujasi.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mennäporvooseen"

        Stadissa näyttää vierailevan vain ala-ikäisiä Hirviä.
        Jatkahan sinä vaan, palstalla niin yleisiä seksi-juttujasi.

        H.

        Olenko osunut sinua jotenkin arkaan paikkaan?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Olenko osunut sinua jotenkin arkaan paikkaan?

        "mennäporvooseen"

        No et.
        Olet palstallamme niin tavan-omainen.
        Ihan kuin kopioisit joitakin toisia?
        Trans-parentti-lesken-siili olla voisia.
        -

        H.


      • Sivustaseurannut
        hunksz kirjoitti:

        "mennäporvooseen"

        No et.
        Olet palstallamme niin tavan-omainen.
        Ihan kuin kopioisit joitakin toisia?
        Trans-parentti-lesken-siili olla voisia.
        -

        H.

        Hunkki on vanha pervo, sitä pitäs rangaista rajusti.


      • Kyl-kai-se-harmittaisi

        Hunkki on menettänyt k a i k k i kykynsä seksuaalisuuden saralla.
        Siksi mies katkera ja yrittää vähätellä ja sabotoida kaikkinaiset langat, jotka edes viittaavat seksiin.


      • Kyl-kai-se-harmittaisi kirjoitti:

        Hunkki on menettänyt k a i k k i kykynsä seksuaalisuuden saralla.
        Siksi mies katkera ja yrittää vähätellä ja sabotoida kaikkinaiset langat, jotka edes viittaavat seksiin.

        "Kyl-kai-se-harmittaisi"

        Kyllä minä arvon kanssa...
        Meillä on jo jotain yhteistä näkemystä.
        -
        Kunhan löydettäisi siivoja, sala-kuumia naisia jostain.
        Saa olla siivoojiakin.

        H.


      • Tillukas
        hunksz kirjoitti:

        "Kyl-kai-se-harmittaisi"

        Kyllä minä arvon kanssa...
        Meillä on jo jotain yhteistä näkemystä.
        -
        Kunhan löydettäisi siivoja, sala-kuumia naisia jostain.
        Saa olla siivoojiakin.

        H.

        Et sinä persreikä mitään naista koskaan tule löytämään ja hyvä niin.


      • tipitipunen
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Teillä päinkö vonkataan hirveltä seksiä?

        Olen kuullut että pitkäsäärisiä naisia verrataan hirviin.
        Lieköhän tuo hunkki naiseen tunkie?


    • vastakarvaan

      Yleensäkin suomalaiset ukot tuntuu olevan sellaista junttikansaa, että luulevat perseen kourimisen ja tissien puristelun olevan jotenki seksikästä ja/tai kiihottavaa. Tai sen, että hinkkaa etumustaan naisen reiteen -siis mua alkais naurattaa ennemmin kuin himottaa.

      • Varmaan laulaja Tomi Metsäketo on yksi junttikansalaisista.


      • mimmimum-..mi

        Alkaa tuntua vähän haetuiltakin asioilta nämä viimepäivien kourimis jutut....
        En tiedä enkä tunne Tomi Metsäketoa mutta ehkäpä hän on loukannut joittenkin naisten tunteita....sellaisen käsityksen saanut kirjoituksista....vähän kuin kostoa...


      • Samatajatukset
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Alkaa tuntua vähän haetuiltakin asioilta nämä viimepäivien kourimis jutut....
        En tiedä enkä tunne Tomi Metsäketoa mutta ehkäpä hän on loukannut joittenkin naisten tunteita....sellaisen käsityksen saanut kirjoituksista....vähän kuin kostoa...

        Voiko edes olla totta? Olen aina saanut TM:sta sen vaikutelman, että on herrasmies parhaasta päästä...hmm.


      • miksei.teitäkin

        Palstan juoruilijat kokoontuvat pohtimaan mitä missä ja miksi 😆


      • korppishaaskalla
        miksei.teitäkin kirjoitti:

        Palstan juoruilijat kokoontuvat pohtimaan mitä missä ja miksi 😆

        tämä on korpikirjoittajan viesti, ainoa joka lähettelee noita prkleen hymiöitä.


      • turhaa.pohtia
        korppishaaskalla kirjoitti:

        tämä on korpikirjoittajan viesti, ainoa joka lähettelee noita prkleen hymiöitä.

        Olkoon jos mut asiaa kirjotti.


      • kaiva.nenääsi
        turhaa.pohtia kirjoitti:

        Olkoon jos mut asiaa kirjotti.

        Keskustelupalstoilla saa pohtia ja juoruilla. Usemmiten jopa toivottavaa koska se on keskustelua.


      • turhaa.pohtia
        kaiva.nenääsi kirjoitti:

        Keskustelupalstoilla saa pohtia ja juoruilla. Usemmiten jopa toivottavaa koska se on keskustelua.

        Kaiva sä munaasi, juoruaminen ei oo palstakeskustelua.


      • kaiva.nenääsi
        turhaa.pohtia kirjoitti:

        Kaiva sä munaasi, juoruaminen ei oo palstakeskustelua.

        ihan kuin suoraan korppiksen keskusteluista, mikä sinua jurppii?


      • Eghf
        kaiva.nenääsi kirjoitti:

        ihan kuin suoraan korppiksen keskusteluista, mikä sinua jurppii?

        Korppiksella on 7-kympin kriisi. Pitäisi vaihtaa palstaa, eikä P osoita empaattisuutta.


    • kikkakolmon

      Haluaisin joka päivä ja miehelle riittää hyvin kerta/kaksi kuussa. Olen koko ajan kiukkuinen ja mikään ei kiinnosta miehen kanssa. Olen harkinnut rakastajan ottamista ja niin teenkin heti kun tapaan potentiaalisen. Ei voi mitään kun ei halut kohtaa. Olen hoikka, vaalea pitkätukkainen kaunis nainen. Ottajia kyllä olisi mutta....onhan se hankalaa kun on naimisissa ja on kaksi lasta.

      • Sanon suoraan, miehessäsi täytyy olla jotain vikaa. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan, että heidän naisystävänsä haluaisi useammin kuin hän. En koskaan. Se on varmaan jonkinlainen evoluutio juttu, että miehellä koko ajan mielessä.


      • aatosaamujumpanjälkeen
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Sanon suoraan, miehessäsi täytyy olla jotain vikaa. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan, että heidän naisystävänsä haluaisi useammin kuin hän. En koskaan. Se on varmaan jonkinlainen evoluutio juttu, että miehellä koko ajan mielessä.

        johan on mieskaverisi munattomia, jos eivät kehtaa totuutta tunnustaa

        yli puolet tuntemistani naisista joutuu kotosalla elämään puutteessa miehen pihtaamisen vuoksi, onneksi naisten on yleensä helppo saada seksiseuraa kodin ulkopuolelta

        viimeisin suhteeni toimi seksin saralla loistavasti muutaman vuoden kunnes muutimme yhteen, siitä se sitten vähitellen laimeni ja ukko jäi iltaisin mieluummin nettiin surffailemaan kun petiin lempimään. No kauan en viitsinyt vonkailla vaan vaihdoi viriilimpään

        nuoremmat miehet jaksaa paremmin, mutta viidenkympin jälkeen alkaa vähitellen hommat harvenemaan


    • sweetcaroline

      On jännä miten voikin olla erilaisia parisuhteita. Meillä minä olen se aktiivisempi osapuoli ja haluaisin seksiä päivittäin, mutta mieheni vain 1-2x/kk. Kärsin tästä kovasti, koska ei sitä haluilleen mitään mahda. Mieheni tykkää kyllä halailla ja silitellä, mutta minä haluaisin kunnon seksiä. Olen paljon paremmalla tuulella aina silloin kun olen seksuaalisesti tyydytetty (olo on kuin kehräävällä kissalla). Harrastan siksi masturbointia päivittäin, välillä useamminkin, mutta ei se ole sama kun fyysinen läheisyys puuttuu. Koen myös erittäin loukkaavana mieheni torjumisen ja olen satoja kertoja päättänyt, että minähän en enää ikinä vonkaa, koska torjutuksi tuleminen tuntuu niin pahalta. Mutta itsepähän olen mieheni valinnut. Peniksen kokoa tai rakastelutekniikkaa en voi valittaa, mutta aktiivisuutta saisi olla reilusti enemmän...Mieheni on myös vaikeaa puhua seksistä tai mistään siihen liittyvästä (lapsuuden traumojako?) ja hänen on vaikea ottaa vastaan ehdotuksia seksielämämme parantamisesta. Hänen mielestään haluan seksiä sairaalloisen paljon!?

      • Rohkeasti kirjoitat ja muutat stereotypioita toiseen suuntaan mitä meikäläisellä on ollut mielessä. Voihan se olla, että monet miehet syyllistävät aivan turhaan naisia ja kuvittelevat vain olevansa ikuisia vonkamiehiä?


      • Mikäs sairaus se olikaan, joka aiheuttaa lisääntynyttä seksin tarvetta?
        Vastahan siitä täällä joku kirjoitti (mielikki-mummiko?)
        Taisi olla kyse altzheimeristä? Voihan se liittyä muihinkin muistisairauksien alkaviin oireisiin.


      • tutulla.on
        Tellukka kirjoitti:

        Mikäs sairaus se olikaan, joka aiheuttaa lisääntynyttä seksin tarvetta?
        Vastahan siitä täällä joku kirjoitti (mielikki-mummiko?)
        Taisi olla kyse altzheimeristä? Voihan se liittyä muihinkin muistisairauksien alkaviin oireisiin.

        Ohimolohkodementia.


    • En tiijä. Pitää käydä kysymässä paikalliselta kunnallispoliitikolta Alvar Vonkavaaralta. Son kotoisin jostain torneonjoen laaksosta jospa siellä on joku sellainen vaara minkä laella ukkelit saa vonkaa ilman että heitä siitä sakotetaan.
      Vonkaaminen on kai laillista. Pateettista, mutta laillista.

      • Joskus siitä tehdään jopa melodramaattista. Enkä aio mitenkään alkaa puolustamaan Metsäketoa ja hänen vonkaamistaan. Uskon siinä olevan enemään takana. Mutta silti tapaus tuli olosuhteisiin nähden otolliseen aikaan.


    • Helenahei

      Miesten yksinäisyydestä kelpaa kyllä tehdä skandaalinkäryistä juttua kuukausiksi, että onpa kamalaa kun ei mies saa ja naiset ovat niin nirsoja - mutta aikuiset, koulutetut, ihan kunnolliset hyvät naiset voivat kärsiä puutetta yhtä lailla. Mietipä siinä sitten, että mikä helvetin vika minussa on, vaikka vika voi olla yksinkertaisesti se, että samantyyppiset ja suunnilleen samanikäiset miehet ovat varattuja ja jäljellä ovat vain ne moniongelmaiset reppanat, joita ei ole mitenkään järkevää ottaa riesakseen. Eikö parin kuitenkin pitäisi parantaa elämää edes hiukan eikä huonontaa sitä rajusti?

      • Eivät kaikki vanhemmat miehet ole moniongelmaisia, ihan hyviä suomalaismiehiä vielä paljon tarjolla. Ehkä parisuhteen muodostamisen kynnys on noussut?


    • Luin juuri eka kertaa Metsäkedosta; en edes tiennyt kuka hän on, vielä vähemmän mistä häntä syytetään. Ei tee kipeetä silmille ulkonäkönsäkään; tarviiko hänen sitten vongata.
      Harmi jos miehen ura menee pilalle huomionhakuisista syyttelyistä; taas toisaalta eihän se mikään mahdottomuus olisi että hän olisi käyttäytynyt sikamaisesti naisia kohtaan.
      Kyllä aika suuriosa suomipoikia ja ruotsalaisiakin ja kaiken maailmankansalaisia joutuisivat nyt pyytämään anteeksi meiltä naisilta miespuolisen hegemonian hyödyttämisestä työpaikoilla. Lumipallo on vasta juuri lähtenyt vierimään alas rinnettä ja sitä ei nyt pysäytä kukaan tai mikään.

      • Ei pitäisi miehessä ulkoisesti olla mitään vikaa, ehkä vanhemmat eivät ole opettaneet käytöstapoja tai ei sitten ole niitä ymmärtänyt?

        Tuossa lumipallon vierimisessä ei ole mitään huonoa, bravo.


    • Aloitukseen
      Aihe on hyvin henkilökohtainen ja parisuhteen yhden peruspilarin -läheisyyden-kyseenalaistaminen. Seksiin , oman kokemukseni mukaan, tarvitaan oikean tunnelman luominen. Molemmat tietävät mitä tuleman pitää, kun tekee pieniä huomioivia asioita toiselle ennakoivasti ym ym
      Tässä iässä tietysti miehellä voi olla esim jotain vaivoja, joista hän ei mielellään puhu tai huolelta uskalla.
      Pitkää suhdetta ei kannata, mielestäni, pilata omien halujen takia., vaan rohkeasti keskustella solmu auki, molemmat hyötyvät

      • Samaa mieltä, kun tulee ongelmia on parasta puhua halki, poikki ja pinoon. Toisen pitää myös opetella kuuntelemaan, siinä me olemme huonoja.

        Jos ei ole sitä oikeata tunnelmaa, ei lempimisestä mitään pakkopullaa kannata tehdä. Se on kahden hyväksymä sopimus.


    • yksinäinenratsastajatar

      Mitä ihmiset oikeesti sit kumppaniltaan haluaa, pelkkää seksiäkö vaan? Minkälainen sen elämän rakkauden "pitäisi" olla? Nyt internetin ihanassa anonyymiydessä voitte tunnustaa tuskallisen rehellisesti sairaimmatkin haaveenne. Saa myöntää pistävänsä vaikka kuinka paljon painoarvoa ulkonäölle, saa tunnustaa haluavansa rikkaan naisen/miehen, voi kertoa himoitsevansa vain ja ainoastaan anorektikkoja/yli 180senttisiä/pienitissisiä/mykkiä/posliineja tms.
      Olen nimittäin varsinkin viime aikoina ihmetellyt ihmisten parinvalintaa suuresti. Oma lehmä ojassa tottakai.. ;)
      Tapasin miehen, aivan mahtavan miehen. Mahtavan siis minulle, ei ehkä sinällään muuten. Meillä oli niiiiiiiin paljon yhteistä, olimme äärimmäisen samanlaisia. Aivan samanlainen huumorintaju, nauroimme samoille asioille, tykkäsimme samoista asioista, kävimme loputtomia keskusteluja vaikka mistä, kommunikaatio toimi jne jne.. Kaikki oli loistavaa jo elokuvamakua myöten ;) Ikinä en ole "siihen oikeaan" tai sielunkumppaneihin uskonut, mutta tuo oli varmasti lähinnä sellaista mihin ikinä pääsen.
      Ja kun kaikki on täydellistä ja ihanaa, kaikki "natsaa" ei vain hyvin vaan täydellisesti, haluaa mies kuitenkin exänsä joka hänestä vähät välittää. Ihmetyttää ja satuttaa jopa valmiiksi kylmää ja kyynistä naista.

      • yksinäinenratsastajatar-pahoitteluni ---
        Kokemuksesi oli huumaava, ihana, täydellinen, kuin juuri avautunut täydellisen kaunis ruusu, mikä kuten tiedämme kuihtuu nopeasti.
        Exän etuna on pitkä yhteinen taival, kaikki mitä elämä sinä aikana on heille antanut, mies tiesi kun teidät vaakakuppiin laittoi, mikä on olennaista.


      • Kyllä niistä entistä naisystävistä on jäänyt kauniita muistoja, mutta ei nyt sentään mitään sellaista etteikö voisi päästää irti ja jatkaa omaa elämää.


    • Täällänainen

      Ei ole eikä pitäisikään olla. Hameväki käyttää nyt ikävästi saamansa etulyöntiaseman hyväkseen.

      • Kyllä miehiä nyt sorretaan, mutta ehkä meissä on syytäkin?


    • tyhjäkatsomo

      Kikkakolmonen saada ihmiset katsomaan tyhjänpäiväistä tv-ohjelmaa.

      • Voi hyvinkin olla riittävä syy tuotantoyhtiölle, kun julkkis joutuu lööppeihin, niin annetaan potkut. Paljon tiukempi linja mitä esimerkiksi eduskunnassa.


    • tellukkatänne

      eikö pirttihirmu anna langettavaa tuomiota vai onko puute niin kova että kaikki ky?

      • Luultavasti se käsittäisi väärin sen vonkaamisen, sillä on sellainen ikävä tapa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Luultavasti se käsittäisi väärin sen vonkaamisen, sillä on sellainen ikävä tapa.

        Ja epävarmuutesi vain lisääntyy.
        Ei muuta kuin rohkeasti nyt viimeiseltään, jos kerran niinkin kauan olette olleet naimisissa.
        Kenenköhän kanssa vaimollasi (sillä pirttihirmulla ) se poika on?


    • Kysynpähänvaan

      Onko yksleskestä kokemusta.

      • Ei, ei ole kyllä miä olen pitäytynyt saakka vapaissa tai eronneissa naisissa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei, ei ole kyllä miä olen pitäytynyt saakka vapaissa tai eronneissa naisissa.

        No just.
        Eikös oma vaimosi ole naimisissa? Eikö kelpaa, ei?


      • KokoaJärkesi
        Tellukka kirjoitti:

        No just.
        Eikös oma vaimosi ole naimisissa? Eikö kelpaa, ei?

        Eikai kukaan saman kanssa ole koko elämäänsä, ehkä teillä ruotsissa.


      • KokoaJärkesi kirjoitti:

        Eikai kukaan saman kanssa ole koko elämäänsä, ehkä teillä ruotsissa.

        Ehkä siellä naisilla tarkoitetaan leski-ihmisiä?


      • KokoaJärkesi kirjoitti:

        Eikai kukaan saman kanssa ole koko elämäänsä, ehkä teillä ruotsissa.

        No miksi sitten mennä naimisiin ollenkaan, jos on sitä tyyliä mies, joka pitäytyy vain "vapaissa tai eronneissa naisissa".
        Oma vaimo vain siksi, että on huushollerska talossa?


    • nosex

      Vonkaamisen huono vaikutuskin oli asia, joka piti oppia kantapään kautta. Olen kyllä aina ymmärtänyt, että naisiin vetoaa itsevarma mies, joka tietää mitä tekee, eikä sorru aneluun tai jankuttamiseen. Kolmelta naiselta olen vongannut ja kaikista kerroista on niin huonot muistot, että voisin painaa pääni pensaaseen häpeästä tai antaa kytkeä itseni jalkapuuhun. Mutta eipä kai se nyt ihan rangaistavaa pitäisi olla.

    • vihreäritari

      Miksi naiset vihaavat miehiä jotka ei vonkaa?

      No siksi.

      Siinä oli selitys, ei siinä tarvitse mitään järkeä olla tai logiikkaa, naisia vain äärettömästi raivostuttaa kun kaikki miehet ei niitä varauksetta ihaile vain siksi kun ne on naisia. Eikä tietenkään naiselle tule mieleen että voisi muuttaa itsensä sen kaltaiseksi että sopisi sen kiinnostavan miehen naiselle asettamiin raameihin vaan sen miehen on pakko hyväksyä nainen sellaisena kuin se on ja niillä lieveilmiöillä varustettuna kuin mitä se on jo ehtinyt itselleen hankkia.

      • Ei kakien pidä varauksettomasti ihailla kaikkia. Sitä yhtä vaan kerrallaan.


    • karutotuusko

      Naiset vihaa sitä että vonkaa ja ne on hämmentyneitä jos ei vonkaa..

      • Olisiko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa?


    • Vai rupesi se porvoolainen nyt vonkaamaan hunkszilta seksiä.
      Tuskin sinua siitä tullaan rankaisemaan. Jatka vain huoleti.

      • Ällistys

        Surkea rimanalitus jopa sinulta.


      • Ällistys kirjoitti:

        Surkea rimanalitus jopa sinulta.

        No tuskin hän käyttää niitä epäseksikkäitä legginsejä ainakaan.
        Ja porvoolaiselle kelpaa vain vapaat tai eronneet. Kaikki kriteerit kohdallaan siis.


      • eiolisuskonu
        Tellukka kirjoitti:

        No tuskin hän käyttää niitä epäseksikkäitä legginsejä ainakaan.
        Ja porvoolaiselle kelpaa vain vapaat tai eronneet. Kaikki kriteerit kohdallaan siis.

        Ihan säälittää Tellukan puolesta, leggins arvostelu otti tosi koville 😀


      • eiolisuskonu kirjoitti:

        Ihan säälittää Tellukan puolesta, leggins arvostelu otti tosi koville 😀

        Että semmonen sairaus sinulla.
        Kuinkas on fyysinen vointisi?


    • Samaa-lajia-se-on

      Metsäkutu taitaa kuulua samaan haippirinkiin alex smitsin kera, sika tyyppien jotka jakoivat "metsästyskokemuksia" keskenään videoineen päivineen.
      En ihmettelisi vaikka Tomppeli Metsäkutu olisi tehnyt samaa. Niin vimmaisesti hän tuntuu olleen naisten perässä - ja juurikin tinderissä.

      • Ei mene sisarruksilla kovinkaan hyvin. Luin siitä Annikasta ettei mikään radiokanava suostu ottamaan sitä töihin, jonkun turkkilaisen miehen kustannuksella elelee. Saavat kohta Tomin vieraakseen.


    • hetken.julkkikset

      Iät ajat miehet on naisia kourineet ja vonganneet, nyt somessa kaikki on hetkessä tiedossa ja tuomitseminen käynnissä.

      • Miehiä roikotetaan löyhässä hirressä halujensa vuoksi.


    • tyytymättömyys

      Sinä "puutteessa" elävä, seksiä vonkaava mies, joka haikailet suhteenne alkuaikojen kiihkeää seksielämää ja halukasta puolisoa. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi miten väärältä ja katkeralta naisesta tuntuu, kun ei enää haluta eikä mies herätä enää mitään intohimoja?! Minusta on raivostuttavaa, että naisia syyllistetään ja parisuhteissa mökötetään aiheesta ja miehiä säälitään, kun nämä eivät saa tarpeeksi.

      • Kiitos näpäytyksestä.

        Tiedän kyllä, että jos ei suju niin siinä on molemmissa vikaa. Aloitukseni aiheen sain siitä, kun huomasin iltapäivälehdestä että miehen kannattaa tarkkaan harkita keneltä edes pyytää, koska voi myöhemmin joutua tilille sanoistaan.

        Ei miehiä tarvitse sääliä sen vuoksi, että he eivät saa tarpeekseen.


      • Heelou
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Kiitos näpäytyksestä.

        Tiedän kyllä, että jos ei suju niin siinä on molemmissa vikaa. Aloitukseni aiheen sain siitä, kun huomasin iltapäivälehdestä että miehen kannattaa tarkkaan harkita keneltä edes pyytää, koska voi myöhemmin joutua tilille sanoistaan.

        Ei miehiä tarvitse sääliä sen vuoksi, että he eivät saa tarpeekseen.

        Oletteko koskaan miettineet, että minne se intohimo sitten oikein on joutunut? Olen lukenut jonkun tutkimuksen, jossa sanottiin, että uraihmisillä seksielämä on selkeästi vähäisempää kuin duunariluokassa. Uraa luova ihminen tekee ylitöitä ja hän ei ehkä pääse asioista eroon kotonakaan (asiat pyörii mielessä ja häiritsee yöunta, sähköposteja luetaan läppäriltä jne), kun taas tietyllä tavalla vaatimattomampaa työtä tekevä osaa helpommin jakaa ajan työn ja vapaa-ajan kesken. Kun vapaa-aikaa ei stressi häiritse, niin se näkyy myös siinä, että voimavaroja riittää seksielämällekin.


      • Heelou kirjoitti:

        Oletteko koskaan miettineet, että minne se intohimo sitten oikein on joutunut? Olen lukenut jonkun tutkimuksen, jossa sanottiin, että uraihmisillä seksielämä on selkeästi vähäisempää kuin duunariluokassa. Uraa luova ihminen tekee ylitöitä ja hän ei ehkä pääse asioista eroon kotonakaan (asiat pyörii mielessä ja häiritsee yöunta, sähköposteja luetaan läppäriltä jne), kun taas tietyllä tavalla vaatimattomampaa työtä tekevä osaa helpommin jakaa ajan työn ja vapaa-ajan kesken. Kun vapaa-aikaa ei stressi häiritse, niin se näkyy myös siinä, että voimavaroja riittää seksielämällekin.

        Ihan varmasti uraihmiset haaskaavat paukkuja työpaikalle ja duunareille jää enemmän tehokasta vapaa-aikaa.


      • Heelou
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Ihan varmasti uraihmiset haaskaavat paukkuja työpaikalle ja duunareille jää enemmän tehokasta vapaa-aikaa.

        Jotkut vaan ovat niin kyllästyneitä itseensä ja hukassa, että roikkuvat sitten vonkaamassa muita naikkosia, vaikka on kumppani ja lapsia. Näin käy varsinkin silloin kun pikku vaimo on halunnut miehestä tietynlaisen projektin ja mies ei ole ehtinyt haluta mitään, kun vaimo on sanellut missä tahdissa edetään. Sitten siellä keskellä turhaudutaan ja aletaan viihdyttää itseä nettivonkailuilla. No harmitonta sinänsä.


    • Tittapåbilder

      Kyllä minua on aina uskottu kun sanon, että sori, en aio harrastaa seksiä tänä yönä enkä ainakaan sinun kanssasi.

      Olkaa iloisia naiset, että teitä ylipäätään vongataan vielä. On niitäkin naisia, jotka seisovat seinäruusuina kaikki illat jolloin ulos lähtevät :)

      Joskus flaksi käy, joskus ei. Se on kyllä niin omituisista asioista kiinni, että menee henkimaailman puolelle. Joskus kun suurinpiirtein kukaan ei tule juttusille saakin kuulla kolmelta eri baarissa samaan aikaan olleelta mieheltä, että eivät vaan uskaltaneet tmv. Ja joskus saa potkia pois kaikenmaailman epämääräisiä hulluja.

      • Tottakai mies nyt puhetta uskoo, eikä ala mitään pullikoimaan. Ihan selvät sävelet eikä tarvitse kummankaan osapuolen muistella pahalla myöhemmin.


    • mitässittenjos

      ei kai pelkkä vonkaaminen rikos ole, ellei käy toiseen käsiksi tai käyttäydy uhkaavasti.................

    • Hyvä kysymys. Paljon on myös naisia jotka haluavat monilla erilaisilla tavoilla.

    • Mistä Eeva tehtiin, on raamatussa. Mitä teki Eeva on raamatussa.

    • kylmätotuus

      Ei ole.

      Lapsetkin kinuavat milloin mitäkin, eivätkä nekään ole rangaistavia tekoja.

      En lukenut tämän aloituksen yhtäkään vastausta ennen omaa lyhyttä kommenttiani.

      Ihmettelen, miksi seksistä on tehty niin monta aloitusta ikäryhmämme palstalla.
      Siitäkö puhe, mistä puute? Onko syynä ikäkriisi?

      • Puutteet elämässä. Ei ole nähty elämää vain tv lehdet ja muut. On tietenkin miljoona tai kaksi muuttanut pois Suomesta, montako on tullut takaisin?


      • Puutteenperänkulma

        Tellukka niihin on kylvänyt vastauksia kuin siimaa, sillä varmaan kyse puutteesta.


      • Puutteenperänkulma kirjoitti:

        Tellukka niihin on kylvänyt vastauksia kuin siimaa, sillä varmaan kyse puutteesta.

        Voi olla.


      • Puutteenperänkulma kirjoitti:

        Tellukka niihin on kylvänyt vastauksia kuin siimaa, sillä varmaan kyse puutteesta.

        Eikös sen ymmärrä, jos vanhapiika on puutteessa.

        Mutta tämän ketjun aloittaja on väittänyt olevansa jo kuuskymppinen parinkymmenen vuoden ajan naimisissa oleva mies ja kyselee palstalta onko rikollista vongata seksiä.

        Jää siinä pikkuisen suu auki, että mistä oikein on kysymys.


      • Terävinkynä
        Tellukka kirjoitti:

        Eikös sen ymmärrä, jos vanhapiika on puutteessa.

        Mutta tämän ketjun aloittaja on väittänyt olevansa jo kuuskymppinen parinkymmenen vuoden ajan naimisissa oleva mies ja kyselee palstalta onko rikollista vongata seksiä.

        Jää siinä pikkuisen suu auki, että mistä oikein on kysymys.

        Olemme huomanneet, että sinulta jää melko pienestä suu auki, jos ei tykkää tatskoista tai legginseistä jotain mainotakseni. Ja kyllä ne naimisissa olevatkin vonkaa, voisi sanoa et vonkaavat tosi paljonkin.


      • 85439
        Tellukka kirjoitti:

        Eikös sen ymmärrä, jos vanhapiika on puutteessa.

        Mutta tämän ketjun aloittaja on väittänyt olevansa jo kuuskymppinen parinkymmenen vuoden ajan naimisissa oleva mies ja kyselee palstalta onko rikollista vongata seksiä.

        Jää siinä pikkuisen suu auki, että mistä oikein on kysymys.

        "Jää siinä pikkuisen suu auki, että mistä oikein on kysymys."

        oirekuva viittaa lievään aspergerin syndroomaan


      • 85439 kirjoitti:

        "Jää siinä pikkuisen suu auki, että mistä oikein on kysymys."

        oirekuva viittaa lievään aspergerin syndroomaan

        En nyt menisi hänelle näin etänä ihan sellaista diagnoosia antamaan, kun en ole sen alan ammattilaisia.
        Mutta kieltämättä oudolle kuulostaa, kun jo parikymmentä vuotta naimisissa oleva mies ei uskalla vongata vieläkään seksiä kysymättä palstalaisilta lupaa.
        Jokohan hän on löytänyt ne housunsa, joitten jalkaan vetämiseen kyseli lupaa palstalaisilta?


      • Vaisellainensairaus
        Tellukka kirjoitti:

        En nyt menisi hänelle näin etänä ihan sellaista diagnoosia antamaan, kun en ole sen alan ammattilaisia.
        Mutta kieltämättä oudolle kuulostaa, kun jo parikymmentä vuotta naimisissa oleva mies ei uskalla vongata vieläkään seksiä kysymättä palstalaisilta lupaa.
        Jokohan hän on löytänyt ne housunsa, joitten jalkaan vetämiseen kyseli lupaa palstalaisilta?

        Tellukalla selvästi Asbergerin syndrooma, siihen malliin vääristelee toisten kirjoituksia.


    • Voi olla.

    • maissiiii

      Tuskin se on, korkeintaan näpeilleen saa jos väärään aikaan ja väärässä paikassa vonkailee.

      Muuten sehän on maailman luonnollisin asia kertoa, anoa, pyytää, toivoa,
      että nyt haluttaisi, nyt haluaisin niin seksiä.
      Mutta kun siinä yhteydessä käytetään sanaa vonkaaminen
      niin siihen sanaan liittyy jotekin ajatus sinnikkyydestä.
      Jos ei kerralla hoksaa, älyä tai muuten ymmärrä vastapuolen sanoja, merkkejä,
      voi hauska leikki muuttua ruikuttamiseksi ja sillähän ei sen pitemmälle päästä.
      Vaikka toisaalta, ei se joskus vonkaaminenkaan pahaa tee.
      Oikein käytettynä jopa saattaa innostaa.
      ja vonkaamiseen voi sisältyä myös erilaisia variaatioita.
      Lähestymisen voi tehdä niin monella tavalla.

      • Kaikennähnyt

        Naiset itse odottavat mieheltä flirttiä, aloitteellisuutta, määrätietoisuutta ja jopa vonkaamista.

        Jos mies ei lähentele, hän on tylsä eikä naiselle synny kipinää tai kemiaa.

        Jos mies lähentelee, hän on sika joka haluaa vain seksiä.

        Ei ole helppoa olla mies nykymaailmassa...


      • maissiiii
        Kaikennähnyt kirjoitti:

        Naiset itse odottavat mieheltä flirttiä, aloitteellisuutta, määrätietoisuutta ja jopa vonkaamista.

        Jos mies ei lähentele, hän on tylsä eikä naiselle synny kipinää tai kemiaa.

        Jos mies lähentelee, hän on sika joka haluaa vain seksiä.

        Ei ole helppoa olla mies nykymaailmassa...

        Ei se ole naiselle tämä nykymaailma sen helpompaa...
        samoissa kuvioissa sitä pyöritään. ja kipuillaan.
        Ehkä käytetään vähän eri termejä.

        Miten lie miesten taholta lokeroidaan nainen,
        jos hän flirttailee huomiota erättävästi, on aloitteellinen ja määrätietoinen.
        Entä jos hän lähentelee ja on hieman päälle käyvempi,
        sen voi tehdä ilman alkoholiakin.
        Entä jos ei heti huomaa ja hurmioidu.

        Ei siinä muu auta miehelle, ei naiselle
        kuin olla avoin ja aito.
        Puhuminen ja toiveistaan kertominen on hyvä konsti,
        ainakin hyvä lisä kaikkeen muuhun.

        Ei lokeroinnin takia kannata jättää elämääkään,
        varsinkaan seksielämää elämättä.


    • piripinta

      Kysymys miehille
      mistä nainen voi erottaa vonkaako mies vain seksiä vai onko mies ihastunut ja haluaa pidempääkin suhdetta

      • miehenlogiikka

        Miehen kaksi tapaa olla kiinnostunut:
        a)"Olla aidosti kiinnostunut seksistä", b)"olla aidosti kiinnostunut pidempiaikaisesta kumppanuudesta". Lisäksi miehen sitoutumisrepertuaariin kuuluu: a1)"Haluta seurustella kanssasi jotta saa yksinoikeuden seksielämääsi, a2)haluta kerran seksiä ainakin ensin ja jos se ei ole hyvää niin muuttaa "aito kiinnostus pidempiaikaisesta seksikumppanuudesta" takaisin a vaihtoehto "aidoksi kiinnostukseksi yhden kerran seksistä".


    • hyväksikäyttöä

      Kyllä jos vonkaaja on esimies- tai autoritäärisessä asemassa, on hän sitten mies tai nainen.

      • Taikuritässä

        Samaa mieltä olen. Eikös ole sanonta, ettei lastista oteta. Ja täytyyhän maailman olla todella pieni, jos se on työpaikan kokoinen. Toki onhan niitä aitoja rakkaustarinoitakin. Mutta mitens tyrkyt, ts asia toisin päin?
        Eikös ennen käytetty sanaa vikittely: flirttiä ja huumoria. Mutta ovatko ihmiset itsensä kanssa eksyksissä: jos kiinnostuneisuus tulkitaan isommaksi asiaksi kuin mitä on, oma harkinta voi pettää ja nolottako sitten. Kaduttaako oma virhearviointi?On varmaan erilaisia ihmisiä. Toiset käyttelevät muita toiset eivät.Toiset ovat käytettävissä, markkinoivatkin helppoina nakkeina itseään ja toiset eivät. Kaikki tahtovat olla haluttavia, muttei kaikille, ei kenelle tahansa. Luulen, että tämä pätee sekä miehiin että naisiin.


    • kukkott

      Monta vuotta sitten olin E-kontakt siellä patasi kaikenlaisia naisia jo kotona eräskin lähetti kuvat miehen sukuelimistä ja kirjoitti näitä haluan. Hyvin kaunis punatukkainen nainen.

      Kyllä tänään kanalaan pitäisi saada järjesty.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe