Windows xp home oem

Aassaa

Moro

Oisko jollakin XP home Editionin OEM asennuslevyä. Oisin kiinnostunu saamaan siitä vaikka poltetun kopion. Oma levy mennyt hukkaan

14

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hytgfre

      Olis xp asennuslevy, sitä ei tarvii aktivoida ja se toimii.
      H 20e

      • näinhän-se-on

        Eli on joku tietynmerkkiseen koneeseen tarkoitettu järjestelmän palautuslevy.

        Tarvitsee kyllä aktivoida jos sillä yrittää asentaa Windows XP.n toisenmerkkiseen koneeseen, jos asennus nyt ensinkään onnistuu.


    • kjuyht

      Juu tämä XP asentuu kaikenmerkkisiin koneisiin eikä tarvitse aktivointia, mutta automaattiset päivitykset pitää ottaa pois käytöstä. Eihän xp enää muutenkaan pävity autom.

      Asennus siis onnistuu kuten jo sanoin ja tiedän koska olen asentanut moniin koneisiin tällä levyllä aikoinaan :))

      Turha väittää vastaan, voin myydä tästä levystä kopion tarvitsevalle.

      • käpälöity-näpelöity

        Ei saa päivittää? On siis näpelöity hakkeriversio.


    • sdffsd

      Kyllä saa päivittää mutta pitää antaa vaan ladata päivitykset ja sitten voi itse asentaa :))

      Ihan ok toimii....

      • aitoudentarkistus

        Voiko asentaa aivan KAIKKI päivitykset?


      • Hytgfre

        Voi asentaa kaikki saatavilla olevat päivitykset. Kun päiv ovat lataantuneet koneelle niin sitten vaan manuaalunen asennus. Toimii, tosin en tiedä mistä enää saa xp päivityksiä...
        Asetuspitää ola: lataa päivitykset mutta päätän itse koska ne asennetaan tjs....


    • TaksiMatkustaja

      Ette käy minuun kiinni!

    • zxcdfgtyu

      Mulla on XP Pro Fi Corporation versio, en tarvi sitä levyä, voin lahjoittaa.

      • ffsfsfsfsfffsfsf

        Piraatti siis. Koska sellaista kuin XP Corporation versiota ei ole olemassakaan.


      • 878979

        Mitä väliä sillä nyt enää on onko piraatti vai pieretti....iha sama....

        pääasia että saa vanhan xp,n toimimaan jos joku vielä haluaa leikkiä sillä....


      • noin-se-leviää
        878979 kirjoitti:

        Mitä väliä sillä nyt enää on onko piraatti vai pieretti....iha sama....

        pääasia että saa vanhan xp,n toimimaan jos joku vielä haluaa leikkiä sillä....

        Piraatilla on viirus joka menee asennuslevyltä koneelle, koneelta USB-tikulle, josta kaikkin muihin koneisiin joihin tikun työntää, jne.


      • Kenellä-on-kenellä-ei

        Kenellä on piraateissa viirus, ja kenellä taas ei, paviaani saa kyllä olla, jos kaikkea mahdollista pitää viiruksina, tai ajaa niitä koneelleen, ja tietty kaikillahan on tietoturva kunnossa, vai?


    • Mistäs-sulle-saatais

      On toki, mistäs sulle saatais?? Aattelin jopa asennellakkin sen johonkin koneesen, aivan kuten sen parhaimman mikkisonnan koskaan, eli win Me 2nd edition.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe