Windows xp home oem

Aassaa

Moro

Oisko jollakin XP home Editionin OEM asennuslevyä. Oisin kiinnostunu saamaan siitä vaikka poltetun kopion. Oma levy mennyt hukkaan

14

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hytgfre

Olis xp asennuslevy, sitä ei tarvii aktivoida ja se toimii.
      H 20e

• näinhän-se-on

Eli on joku tietynmerkkiseen koneeseen tarkoitettu järjestelmän palautuslevy.

Tarvitsee kyllä aktivoida jos sillä yrittää asentaa Windows XP.n toisenmerkkiseen koneeseen, jos asennus nyt ensinkään onnistuu.

• kjuyht

Juu tämä XP asentuu kaikenmerkkisiin koneisiin eikä tarvitse aktivointia, mutta automaattiset päivitykset pitää ottaa pois käytöstä. Eihän xp enää muutenkaan pävity autom.

Asennus siis onnistuu kuten jo sanoin ja tiedän koska olen asentanut moniin koneisiin tällä levyllä aikoinaan :))

Turha väittää vastaan, voin myydä tästä levystä kopion tarvitsevalle.

• käpälöity-näpelöity

Ei saa päivittää? On siis näpelöity hakkeriversio.

• sdffsd

Kyllä saa päivittää mutta pitää antaa vaan ladata päivitykset ja sitten voi itse asentaa :))

Ihan ok toimii....

• aitoudentarkistus

Voiko asentaa aivan KAIKKI päivitykset?

• Hytgfre

Voi asentaa kaikki saatavilla olevat päivitykset. Kun päiv ovat lataantuneet koneelle niin sitten vaan manuaalunen asennus. Toimii, tosin en tiedä mistä enää saa xp päivityksiä...
        Asetuspitää ola: lataa päivitykset mutta päätän itse koska ne asennetaan tjs....

• TaksiMatkustaja

Ette käy minuun kiinni!

• zxcdfgtyu

Mulla on XP Pro Fi Corporation versio, en tarvi sitä levyä, voin lahjoittaa.

• ffsfsfsfsfffsfsf

Piraatti siis. Koska sellaista kuin XP Corporation versiota ei ole olemassakaan.

• 878979

Mitä väliä sillä nyt enää on onko piraatti vai pieretti....iha sama....

pääasia että saa vanhan xp,n toimimaan jos joku vielä haluaa leikkiä sillä....

• noin-se-leviää
        878979 kirjoitti:

Mitä väliä sillä nyt enää on onko piraatti vai pieretti....iha sama....

pääasia että saa vanhan xp,n toimimaan jos joku vielä haluaa leikkiä sillä....

Piraatilla on viirus joka menee asennuslevyltä koneelle, koneelta USB-tikulle, josta kaikkin muihin koneisiin joihin tikun työntää, jne.

• Kenellä-on-kenellä-ei

Kenellä on piraateissa viirus, ja kenellä taas ei, paviaani saa kyllä olla, jos kaikkea mahdollista pitää viiruksina, tai ajaa niitä koneelleen, ja tietty kaikillahan on tietoturva kunnossa, vai?

• Mistäs-sulle-saatais

On toki, mistäs sulle saatais?? Aattelin jopa asennellakkin sen johonkin koneesen, aivan kuten sen parhaimman mikkisonnan koskaan, eli win Me 2nd edition.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2524
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2316
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      60
      2302
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      19
      1999
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1749
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1489
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      15
      1251
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1093
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      937
    Aihe