Windows xp home oem

Aassaa

Moro

Oisko jollakin XP home Editionin OEM asennuslevyä. Oisin kiinnostunu saamaan siitä vaikka poltetun kopion. Oma levy mennyt hukkaan

14

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hytgfre

Olis xp asennuslevy, sitä ei tarvii aktivoida ja se toimii.
      H 20e

• näinhän-se-on

Eli on joku tietynmerkkiseen koneeseen tarkoitettu järjestelmän palautuslevy.

Tarvitsee kyllä aktivoida jos sillä yrittää asentaa Windows XP.n toisenmerkkiseen koneeseen, jos asennus nyt ensinkään onnistuu.

• kjuyht

Juu tämä XP asentuu kaikenmerkkisiin koneisiin eikä tarvitse aktivointia, mutta automaattiset päivitykset pitää ottaa pois käytöstä. Eihän xp enää muutenkaan pävity autom.

Asennus siis onnistuu kuten jo sanoin ja tiedän koska olen asentanut moniin koneisiin tällä levyllä aikoinaan :))

Turha väittää vastaan, voin myydä tästä levystä kopion tarvitsevalle.

• käpälöity-näpelöity

Ei saa päivittää? On siis näpelöity hakkeriversio.

• sdffsd

Kyllä saa päivittää mutta pitää antaa vaan ladata päivitykset ja sitten voi itse asentaa :))

Ihan ok toimii....

• aitoudentarkistus

Voiko asentaa aivan KAIKKI päivitykset?

• Hytgfre

Voi asentaa kaikki saatavilla olevat päivitykset. Kun päiv ovat lataantuneet koneelle niin sitten vaan manuaalunen asennus. Toimii, tosin en tiedä mistä enää saa xp päivityksiä...
        Asetuspitää ola: lataa päivitykset mutta päätän itse koska ne asennetaan tjs....

• TaksiMatkustaja

Ette käy minuun kiinni!

• zxcdfgtyu

Mulla on XP Pro Fi Corporation versio, en tarvi sitä levyä, voin lahjoittaa.

• ffsfsfsfsfffsfsf

Piraatti siis. Koska sellaista kuin XP Corporation versiota ei ole olemassakaan.

• 878979

Mitä väliä sillä nyt enää on onko piraatti vai pieretti....iha sama....

pääasia että saa vanhan xp,n toimimaan jos joku vielä haluaa leikkiä sillä....

• noin-se-leviää
        878979 kirjoitti:

Mitä väliä sillä nyt enää on onko piraatti vai pieretti....iha sama....

pääasia että saa vanhan xp,n toimimaan jos joku vielä haluaa leikkiä sillä....

Piraatilla on viirus joka menee asennuslevyltä koneelle, koneelta USB-tikulle, josta kaikkin muihin koneisiin joihin tikun työntää, jne.

• Kenellä-on-kenellä-ei

Kenellä on piraateissa viirus, ja kenellä taas ei, paviaani saa kyllä olla, jos kaikkea mahdollista pitää viiruksina, tai ajaa niitä koneelleen, ja tietty kaikillahan on tietoturva kunnossa, vai?

• Mistäs-sulle-saatais

On toki, mistäs sulle saatais?? Aattelin jopa asennellakkin sen johonkin koneesen, aivan kuten sen parhaimman mikkisonnan koskaan, eli win Me 2nd edition.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1281
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1097
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      977
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      762
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      180
      761
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      741
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      739
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      718
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      675
    Aihe