Onko lesboudessa hyviä puolia?

AadaKatariina

Oon 22v ja jo teini-iästä lähtien oon ihastunut vain tyttöihin. Mua kuitenkin jotenkin masentaa tää juttu. Ei oo oikein kavereit. Mikään Seta-toiminta ei oikein kiinnosta. En oo koskaan seurustellut, vaikka ihastunut oon ollut tosi monesti ja vahvasti. Mä haluisin tietää, onko lesboudessa hyviä puolia. Ite en oo keksinyt mitään. Mä haluisin saada asiallisii vastauksii enkä pelkkää 'kun sä vähän vanhenet niin'.

21

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurjahulda

      Googlaa esim. best things of being a lesbian.
      Mun mielestä ne oli kyl aika huonoja juttuja. Sitä paitsi ne kaikki koski vaan seurustelevia lesboja tyyliin ei tartte pelätä raskaaksi tulemista. Ei siel ollu mitää sellasii joist sinkkulesbotkin hyötyis.

    • NeitiBii

      Tulee mieleen yksi hyvä juttu:

      Lesbojen ei tarvitse antaa suuseksiä miehille eli ns. ottaa suihin. Bissenä voin rehellisesti todeta, että suuseksin antaminen naiselle on kiva juttu, mutta suuseksin antaminen miehille ei. Tämä on toki vain minun mielipiteeni.

      • AadaKatariina

        Tää on hyvä. Ei enää tunnu niin pahalta :DDDDDD


      • Höpsööntynyt__

        Mulla ei ole kokemusta seksistä naisen kanssa, mutta heteroseksistä on kokemuksia. Tää on nyt vaan mun arvaus, mutta uskoakseni kahden naisen välisessä seksissä ei koskaan ryhdytä hommiin ilman esileikkiä. Ainakin mä kuvittelen, että kahden naisen rakastellessa esileikkiä on paljon ja se on oikeastaan erottamaton osa koko toimintaa. Miesten kanssa olen joskus kokenut, että heillä ei yksinkertaisesti ole minkäänlaista käsitystä, mitä rakasteleminen merkitsee naiselle fyysisesti ja psyykkisesti sekä miten naisen kanssa kannattaisi yrittää toimia. Ei heillä välttämättä ole tietoa naisen kropan toiminnastakaan, jos edes oman kroppansa toiminnasta. (Anteeksi miehet, mutta osa testä on täydellisiä törppöjä.) Eli lesbona voi säästyä tosi surkeilta seksikokemuksilta miesten kanssa.


    • WomansTouch

      Lisään tähän vielä sen miten kivasti kropat sulautuu yhteen ja kun nainen on vielä huolitellut (no jokainen tietää mitä tarkoitan) plus näyttää ja tuoksuu hyvältä niin ollaan paratiisissa. Toki paljon hyvää löytyy ihan käytännön asioissa, siis jos vastapuoli ei oo ihan käsi tai muuten toimintakyvytön.
      Yhteiskunta, ympäristö sekä tutkimukset luo aina omaa painettaan, mut kun tahtoa löytyy tarpeeksi ja samalla aallolla oleva kumppani vastaa kävelee niin ne esteet ovat myös voitettavissa.
      Ihanata la- iltaa kaikille naisille:D

    • Höpsööntynyt__

      Mä ajattelen, että nuorena ihmisenä sulla on mahdollisuus rakentaa itsellesi omannäköinen ja -oloinen elämä. Tarkoitan sellaista, että jos todellakin olet lesbo, niin tuskin edes harkitset miehen kanssa naimisiin menoa. Lesbous ei estä menemästä naimisiin tai saamasta lapsia, mutta niistä saat päättää itse. Moni hetero menee naimisiin, koska kaikki muutkin menevät, ja saa lapsia, koska kaikki muutkin saavat lapsia. Lesbona olet ainakin noista yhteiskunnan normeista ja sosiaalisista paineista vapaa.

      Ole oma ihana itsesi 💕

    • entäjos

      Minä olen 12v ja olen jo monta viikkoa miettinyt seksuaalisuuttani, olen LÄHES varma että olen lesbo tai bi. Minua pelottaa ajatus, entä kun tulen kaapista? Kiusaavatko kaikki minua? Olisipa täällä joku ihana joka voisi auttaa!

      • odotavähänaikaa

        Kyllä varmasti kohta joku heteromies vastaa, he tietävät.


      • odotavähänaikaa

        Käy ostamassa vaikka popcorneja sillä aikaa. Miehet saattavat olla peilailemassa juuri nyt.


    • Sovimies

      Lesbous on kammottava kohtalo ja kaikki lesbot naurettavia ja samalla surullisia, surkuhupaisa lienee oikea sana. Tee kaikkesi välttääksesi lesbouden, et voi haluta sellaista elämää itsellesi.

      • Olenniinpahoillani

        :( Kuka sut on tällä kertaa jättänyt? Jaksamisia, kaikki sympatia multa ja tyttöystävältäni.


    • Riippumattomuus miehistä ja lapsettomuus on aikaansaanut ainakin sen tilastollisen tosiseikan, että lesbot ovat pitemmälle koulutettuja ja huomattavasti suurempituloisia kuin heterot sisarensa.

      Näin ainakin Yhdysvalloissa, Suomessa näitä tuskin on tutkittu.

      Asiassa on tietysti monta puolta. Monet lesbot pitävät lapsista, haluavat lapsen ja hankkivat lapsen tai useampia, joten se huippu-urasta ja rikastumisesta. Etenkin Yhdysvalloissa on kotiäitiys vielä voimissaan: rikkaan miehen vaimo elelee yltäkylläisyydessä ilman omia tuloja, palkintovaimona. ; )

      • HyviäkinPuolia__

        Suurin osa vankiloissa olevista on miehiä. Miehet myös hakkaavat vaimojaan.

        Miesten seurassa joutuu huomattavasti helpommin huumatuksi, raiskatuksi, hakatuksi, hyväksikäytetyksi, ryöstetyksi ja tapetuksi. En tietenkään väitä etteikö naiset voisi tehdä rikoksia, mutta suurin osa huume/raiskaus/ryöstö/pahoinpitelyyn syyllistyneistä ja tuomituista on miehiä. Miehet myös pettävät aika usein ja käyvät usein huorissa. Monelle miehelle nainen on vain pillu, huora ja lastentekokone.


      • eijeesus

        Niin, lesbot ryyppää kovempaa kuin miehet, pettää, nyrkit heiluu samalla tavalla kuin miesten kesken jne, En kyllä elämäni aikana ole tavannut kuin yhden huorissa käyneen miehen. Taitaa käydä kateeksi, kun sitä vaihtoehtoa ei ole


      • Huldar

        Itse olen biseksuaali. Ei yhtään parisuhdetta naisen kanssa ja kyllä. Kaikki miehet pettäneet, yksi raiskannut, kaikki henkisesti väkivaltaisia, yksi oli fyysisestikin. On tarvittu poliisia, turvakotia ja tullut PTSD. Tehneet työkyvyttömäksi ja tuhonneet talouteni, en sentään linnaan ole joutunut vaikka sitäkin ovat yrittäneet saada aikaiseksi. Parasta lesboudessa on elää ilman miehiä. Itse en vielä ole valmis parisuhteeseen. Hoidan ensiksi itseni kuntoon, mutta mieheen en ikinä enää koske. En pidä edes ystävinä. Ne pari saa riittää mitä elämän aikana on tullut ja todistaneet että ei ole hirviöitä mutta siinä se.


      • jäitähattuun
        Huldar kirjoitti:

        Itse olen biseksuaali. Ei yhtään parisuhdetta naisen kanssa ja kyllä. Kaikki miehet pettäneet, yksi raiskannut, kaikki henkisesti väkivaltaisia, yksi oli fyysisestikin. On tarvittu poliisia, turvakotia ja tullut PTSD. Tehneet työkyvyttömäksi ja tuhonneet talouteni, en sentään linnaan ole joutunut vaikka sitäkin ovat yrittäneet saada aikaiseksi. Parasta lesboudessa on elää ilman miehiä. Itse en vielä ole valmis parisuhteeseen. Hoidan ensiksi itseni kuntoon, mutta mieheen en ikinä enää koske. En pidä edes ystävinä. Ne pari saa riittää mitä elämän aikana on tullut ja todistaneet että ei ole hirviöitä mutta siinä se.

        Et näköjään ole osannut valita hyvää mieskumppania, sinulla ei ole ihmistuntemusta. ja siitä päätellen ei myöskään itsetuntemusta.

        Kai tajuat, että on harhaista väittää, että kaikki miehet olisivat samanlaisia kuin ne, joita olet tapaillut?


      • Anonyymi
        jäitähattuun kirjoitti:

        Et näköjään ole osannut valita hyvää mieskumppania, sinulla ei ole ihmistuntemusta. ja siitä päätellen ei myöskään itsetuntemusta.

        Kai tajuat, että on harhaista väittää, että kaikki miehet olisivat samanlaisia kuin ne, joita olet tapaillut?

        Monelle naiselle Isämalli ratkaisee minkälaisen miehen ottaa. jos Isä on juoppo ja karski väkivaltainen, ei sellaisen tytär ota kilttiä miestä. Sellaisen tavatessaan nainen menee ymmälle ja hämilleen, että eihän tuo ole mieskään, mikä lienee.
        Ja taas katselee karskia ja miehekästä miestä. Näin on.


    • Eheheheh

      No onko heteroudessa mitään hyviä puolia?

    • huohhuoh

      Olet yksinkertaisesti poiminut vääriä miehiä, ilmeisesti huonon itsetuntemuksesi takia, ja ihmistuntemuksen.

      Kai ymmärrät, että on harhaista olettaa, että kaikki miehet ovat tapaamiesi kaltaisia. Viestisi vahvistaa käsitystäs, että lesbot vihaavat miehiä. Trauma!!

      • hrthtrh

        Miehen kanssa saa lapsen normaalisti eikä tarvitse istua gynellä sorkittavana. Siinäpä romanttinen muisto kun voi tarkiastaa hedelmöityksen ajankohdan gynen ajanvarauksesta. Onko kukaan lesbo myöskään miettinyt kuinka kovasydämistä on jotakin homoa kohtaan pyytää tätä luovuttamaan siemenet muumimukiin kun tällä ei ole mahdollisuutta olla normaalisti mukana lapsen elämässä? Elareita lesbot kyllä osaavat vaatia.

        Kun kumpikin on laittanut lapsen alulle ei tule mahdollista katkeruutta että toinen ei saanut biologista jälkeläistä. Lesbo puoliso ei myöskään välttämättä ole yhtä sitoutunut perheeseen kuin mies jolla on biologinen jälkeläinen. Mies pystyy tyydyttämään naisen useammalla tavalla kuin nainen ja moni nainen haluaa kuitenkin munaa sisään eikä runkata kumidildoilla.


    • Suku ainakin sammuu jos se hyväksi teidän piireissä luetaan?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe