Älkää ääkö siihen yhteen roikkumaan. Maailma on täynnä muitakin miehiä ja naisia. Se entinen unohtuu ja ikävä hoituu samantien. Tuo on muuten ihan totta. Tämä ei ole provo. Eteenpäin, ei saa jäädä paikoilleen sammaloitumaan!
Älkää jääkö
22
343
Vastaukset
- KyImis_
Mulla on niitä neljä ja en sammaloidu.
- miksivitutssamuistutit
EN OIS EES MUISTANUT! SUA.
- Tsunamiaalto
Etpä vissiin hehhee, huutomerkkikin on ihan oikeessa paikassa...
- ehehhehehehehe
Mä en oikein käsitä miten joku kykenee rakastumaan tai pomppimaan suhteesta toiseen. vaikuttaa erittäin epävakaalle persoonalle. Jos miehiä tai naisia on vinopino EXiä!
- Panemutsekasin
Totta.
Eksä kun jätti niin paneskelin heti seuraavana iltana toisen kanssa. Tuli kahville ja vähän lipes. Nyt oltu jo pitkään kimpassa. Ihana nuorempi mies ja taivaallista seksiä. Hän ei ole laastari. Oltu pestiksiä tätä ennen jo yli 10 vuotta.
Näin se unohtuu :D Ei ehdi miettiä sitä paskaa mitä eksä teki. Se ei ansaitse ajatustakaan.- Söinsärkeä
Oikein! Vieläkö kun pääsisit täältä palstalta..
- Olethansinäkin
Miksi en saisi käydä täällä :O
- Söinsärkeä
Olethansinäkin kirjoitti:
Miksi en saisi käydä täällä :O
Mulla ei olekkaan ketään.
- tuplakoo
Mutta jos siinä toisessa on mukavaa roikkua?
Elämäni on aivan toisaalla kuin täällä, mutta aikaa kuluttaakseni täältä Häntä etsin, jos vaikka,,,,
- Kunnioitan.uskollisuutta
Elämä kulkee eteenpäin haluamattakin ja sammaloitumaan ei pääse ennen hautaa. Ei ole ihmislapsilla mielessä kuin kertakäyttöisyys, jatkuvuus ja pysyvyys on harvojen hyve. Sinut halutaan pitää mutta itse tehdään mitä tehdään.
- Enroiku
Hän haluaa minut ja monta muuta joten unohdan
- Söinsärkeä
Jos noin on, niin paras unohtaa. Jotkut vaan on tuollaisia.jäävät lopulta nuolemaan näppejään..
- Yritänjotainselittää
Ihmiset on erilaisia, sori vaan :) mä kaipaan varmaan lopun ikäni sitä samaa miestä, eikä vois vähempää kiinnostaa vaikka maailma on täynnä miehiä. En näe parisuhteessa yhtään mitään järkeä jos siinä ollaan jonkun muun kanssa kuin sen josta oikeasti välittää.
Olen sellainen etten ole koskaan pitänyt parisuhdetta sellaisena asiana joka olisi pakko saada joskus. Ainoa tilanne jossa suhdetta kaipaan on sellainen tilanne kun sattuukin tulemaan tunteita jotakuta kohtaan. Nyt kävi niin ja en varmasti ketään muuta ota. Yksin on parempi olla kuin jonkun muun kanssa. Parisuhteen puute ei ole koskaan ollut minulle ongelma. Ongelma on tällä hetkellä siinä että elämästäni puuttuu se henkilö jonka haluaisin siinä olevan. Eikä hän ole korvattavissa kenelläkään toisella miehellä.
Et varmaan tajua mitä ajan tällä takaa kun ajattelet niin eri tavalla kuin minä ajattelen...:/- einiinhelppoa
Oliko hän varattu?
Ajattelen samoin kuin sinä, mutta sanon vain että kyllä niistä pääsee lopulta yli. Joissakin tapaukksissa se vain vie kkkaaaaaauuuuuaaannnnn aikaa.... - knainen__
Ei aikakaan auta, silloin kun kokee jotain todella järisyttävää, melkein yliluonnollista hänet kohdatessaan ensimmäistä kertaa.
- Vattuettävatuttaa
Joo, seuraavaksi vois mennä narun jatkoks roikkumaan...
- Kutoo
Sinä vai hän?
- vattuettävatuttaa
Kutoo kirjoitti:
Sinä vai hän?
Itseäni tarkoitin..
Joskus vaan tuntuu niin vaikeelta. - Kutoo
No miten se sillee?
- tunteetonenole
Jotkut ei vaan oo robotteja jotka siirtää tunteet tosta vain sivuun ja siirtyy seuraavaa.En halua edes olla niin kylmä ihminen.
- irisrukka
Kyllä Juha vähitellen unohtuu, pakkohan se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778