Moi! Mietin tässä, että onko joku ollut Espanjassa tai Latinalaisen Amerikan maissa vaihdossa? Onko siellä ollut mahdollisuutta jatkaa uheilulajin harrastamista. Itse kun harrastan jalkapalloa ja haluaisin lähteä vaihtoon, mutten lopettaa pelaamista. Muitakin kertomuksia vaihtovuodesta olisi kiva kuulla.
Urheilu vaihto-oppilaana
3
246
Vastaukset
- Tyhmästäpäästäkärsii
Tällasta "urheilua" on ainakin tarjolla.
http://www.miamiherald.com/news/local/crime/article170079622.html
Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että vaikka tälläkin palstalla olis sullekin sivukaupalla tietoa vaihtaritoiminnasta niin etkö jaksa lukea vai missä mättää. Myös kysymästäsi aiheesta on vaihtarijärjestöjen toiminta paljastettu ja kaikki uskottelut harrastusmahdollisuuksista siellä sun täällä ja maksa kuule lisää niin pääset hienompaan ja voit harrastaa urheilua todettu valheiksi... - copado
Hei! Ite oon ollut molemmissa vaihdossa (lukiossa ja yliopistossa) ja futsalia ja fudista pääsee kyllä pääsäntöisesti pienilläkin paikkakunnilla harrastamaan :) Vaihtoblogeja ja vlogeja löytyy mielinmäärin, sukella vaan googlen uumeniin ja rajaa haku vaikka suomenkielisiin teksteihin. Toivottavasti innostut ja saat yhtä upeita kokemuksia kuin minä!
- contracopado
Kantapään kautta on opittu ettei aina pääse pelamaan mutta toivottavasti saat mahdollisuuden ja saat hyviä kokemuksia. Blogeista ja vlogeista ei ole välttämätta ole mitään apua. Voit vaan saada epärealistisen kuvan asiosita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1639380Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3477122Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056052- 1654027
Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu733456Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen173409Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353308Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht813189- 1912920
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171896