Moi! Mietin tässä, että onko joku ollut Espanjassa tai Latinalaisen Amerikan maissa vaihdossa? Onko siellä ollut mahdollisuutta jatkaa uheilulajin harrastamista. Itse kun harrastan jalkapalloa ja haluaisin lähteä vaihtoon, mutten lopettaa pelaamista. Muitakin kertomuksia vaihtovuodesta olisi kiva kuulla.
Urheilu vaihto-oppilaana
3
198
Vastaukset
- Tyhmästäpäästäkärsii
Tällasta "urheilua" on ainakin tarjolla.
http://www.miamiherald.com/news/local/crime/article170079622.html
Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että vaikka tälläkin palstalla olis sullekin sivukaupalla tietoa vaihtaritoiminnasta niin etkö jaksa lukea vai missä mättää. Myös kysymästäsi aiheesta on vaihtarijärjestöjen toiminta paljastettu ja kaikki uskottelut harrastusmahdollisuuksista siellä sun täällä ja maksa kuule lisää niin pääset hienompaan ja voit harrastaa urheilua todettu valheiksi... - copado
Hei! Ite oon ollut molemmissa vaihdossa (lukiossa ja yliopistossa) ja futsalia ja fudista pääsee kyllä pääsäntöisesti pienilläkin paikkakunnilla harrastamaan :) Vaihtoblogeja ja vlogeja löytyy mielinmäärin, sukella vaan googlen uumeniin ja rajaa haku vaikka suomenkielisiin teksteihin. Toivottavasti innostut ja saat yhtä upeita kokemuksia kuin minä!
- contracopado
Kantapään kautta on opittu ettei aina pääse pelamaan mutta toivottavasti saat mahdollisuuden ja saat hyviä kokemuksia. Blogeista ja vlogeista ei ole välttämätta ole mitään apua. Voit vaan saada epärealistisen kuvan asiosita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206