Lae Mae Phimin seudun pitkät ja rauhalliset rannat kiinnostaisivat, mutta emme haluaisi ihan maaseudun rauhan keskelle turvautumaan ainoastaan hotellin ravintolapalveluihin, vaan kokeilisimme mielellämme thaimaalaisten ruokaloiden ja kahviloiden antimia. Miltä suunnalta kannattaisi hankkia hotelli vai olisiko parasta jäädä Rayongin kaupunkiin? Tietääkö kukaan kohtuullisen hyvää ja hintaista majoitusta runsaiden ravintolapalveluiden läheltä?
Vastaukset 2
- Parga
Mae Phimin kylässä löytyy kyllä majapaikkoja. Itse olemme majoittuneet kaksi kertaa Villa Bali resort & spa -nimisessä paikassa. Oikein hyvä on ollut eikä kauhean kalliskaan. Siellähän monet tykkää vuokrata asunnon ja suomalaiset niitä paljon omistaakin siellä. Nuo asunnot vaan on juurikin siellä laitamilla vähäisten palvelujen äärellä.
- Per-kel
Hieno ranta Mae Phimissä viikolla saa melkein olla yksin.- Ei mittään yöelämää.- Mahatuti tuli jokunen vuos sitten kun söin beachilla grillattuja makeanveden äyriäsiä.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut103607- 43585
- 47572
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515