Eli teen tässä pientä galluppia kaikista biseksuaaleista ja heidän elämäntilanteestaan.
1. Sukupuoli?
A. Mies
B. Nainen
2. Ikä?
3. Kumpaan suuntaan olet enemmän kallellaan?
A. Omaan sukupuoleen
B. Vastakkaiseen sukupuoleen
C. Molempiin suunnilleen saman verran
4. Oletko sinkku vai varattu?
A. Varattu miehelle
B. Varattu naiselle
C. Sinkku
5. Aikasemmat kokemukset?
A. Olen ollut vakiosuhteessa miehen kanssa
B. Olen ollut vakiosuhteessa naisen kanssa
C. Olen harrastanut seksiä miehen kanssa
D. Olen harrastanut seksiä naisen kanssa
6. Lapset?
A. Minulla on adoptio lapsia
B. Minulla on omia lapsia mutta ne on hankittu keinohedelmöityksellä
C. Minulla on ihan perinteisellä tavalla hankittuja omia lapsia
D. Ei ole lapsia
7. Kuvaile vielä omin sanoin miten heterot ja homot/lesbot suhtautuvat sinuun?
Gallup kaikille biseksuaaleille?
3
129
Vastaukset
- MuutenEnKestä
Ensin täytyy tietää mikä on porkkana ja toiseksi liittyykö tää tutkimukseen ja jos liittyy niin onko se virallinen??????
- tutkia
Porkkana on se että vastaaminen ei maksa mitään. Eikä tämä mikään virallinen tutkimus ole vaan kyllä tämä liittyy ihan omaan henkilökohtaiseen uteliaisuuteeni.
Eli teen tässä pientä galluppia kaikista biseksuaaleista ja heidän elämäntilanteestaan.
1. Sukupuoli?
B. Nainen
2. Ikä?
20-30-v ;)
3. Kumpaan suuntaan olet enemmän kallellaan?
C. Molempiin suunnilleen saman verran (vaikka ensi-ihastus on yleensä erilainen). Voisin kuvitella seurustelevani yhtä hyvin naisen kuin miehen kanssa.
4. Oletko sinkku vai varattu?
C. Sinkku :'(
5. Aikasemmat kokemukset?
A. Kokemusta vain deittailusta
B. Vain ystävyyspohjaisia suhteita, vähän flirttailua mikä ei ole johtanut mihinkään
6. Lapset?
D. Ei ole lapsia
7. Kuvaile vielä omin sanoin miten heterot ja homot/lesbot suhtautuvat sinuun?
En ole bisseyttäni mainostanut irl kun kukaan ei ole kysellyt. Eli ei kokemusta. Ehkä luulleet lesboksi tai heteroksi? Toisaalta en itsekään tiedä, ovatko naisihastukseni olleet lesboja vai bissejä.
Netti on tietysti kokonaan toinen tarina mutta eihän tätä voi ottaa muutenkaan vakavasti :D
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043