Kattelin tämmöstä kotiteatteria ku FintecHTR-901. Osaiskohan joku sano onko se mistään kotosin. Siis senhän ei tarvis olla mikään super hyvä. Käyttäsin sitä tämmösessä aika pienessä huoneessa. Onko kaiuttimet hyvät ku tässä on satelliittikaiuttimet 5x14W ja subwoofer 25W???
Fintec HTR-901
5
2366
Vastaukset
- Hifisti
Fintec ei oo kyllä mistään kotosin, eivät kestä ollenkaan. Osta mieluummin vaikka joku LG tai Samsungin kotiteatteri.
- Juuso
Olen kyllä toista mieltä edellisen kanssa. Ostin Fintecin kotiteatterin ja se yllätti mut positiivisesti. Maksoi vain 129 e ja toimii kuin unelma. Hyvä viritin, löytää kaikki asemat vaikka asutaan ihan puskassa. DVD leffat on elämyksiä, nyt räiskyy ja paukkuu olohuoneen kaikissa nurkissa.
- timbal
Juuso kirjoitti:
Olen kyllä toista mieltä edellisen kanssa. Ostin Fintecin kotiteatterin ja se yllätti mut positiivisesti. Maksoi vain 129 e ja toimii kuin unelma. Hyvä viritin, löytää kaikki asemat vaikka asutaan ihan puskassa. DVD leffat on elämyksiä, nyt räiskyy ja paukkuu olohuoneen kaikissa nurkissa.
HTR-901:ssa on ilmeisesti karaoke mahdollisuus mutta onko siinä kaiun säätö(echo) tai mahdollisuutta laskea/nostaa sävel-lajien korkeutta?
- 'h.h
aika hyvää kamaa mulla itelläni on on tommone ja kyllä kuuluu yllättävän hyvin vaikka aika pienet ne kaiuttimet onkin kannattaa ostaa
- äänipää
Itellä tämmöset ja onhan nämä jo vanhat, mutta ei voi kyllä kehua. Basso on aika kapeaa huminaa, keskiääniä ei paljon ole, mutta yläpääthän toki toistuu. Lisäksi ylimääräistä suhinaa aivan liikaa ja on selvästi huomattavissa silloin kun elokuvissa/musiikissa tulee dynaamisia vaihteluja. Näyttäs näistä olevan vielä yks kaiutin mykkänäkin. Tokihan parempaa toistoa kun taulutelkkarin omista kaiuttimista, mutta ei kyllä huvita jos noin tahtoo suhista menemään nämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720