Hei kaikki! ruksi ruutuun:poista edelliset windows

kjuikjui

Eli kun 10 on tuollanen että vapauta levytilaa nyt: niin uskallanko laittaa ruksin että poistaa edelliset win versiot? siinä lukee että näiden avulla voit palauttaa pc:si edelliseen versioon .ne poistetaan automaattisesti 10 päivän kuluttua! se suuri päivitys tuli ja kaikki meni ok..kone nopeutui hurjasti esim käynnistys ja sammutus! mutta voinko laittaa tuohon nyt ruksin? kiitos jos joku jaksais vastailla etten tyris mitään!

6

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • win_hoitaa_itse

      Jos levytilaa ei heti tarvitse lisää, niin Windows poistaa sen kyllä itse, eli ehkä turhaa säätämistä.

      Eikö NSA-hörhö ole vielä herännyt kommentoimaan Win10 aiheista kysymystä?

      • NSAvakoileetauotta

        NSA on kyllä kuulolla, älä huoli, 24/7 se vie kaiken juttusi windowsista.


      • moinen_hoitoon
        NSAvakoileetauotta kirjoitti:

        NSA on kyllä kuulolla, älä huoli, 24/7 se vie kaiken juttusi windowsista.

        Palstan NSA-hörhö on kuulolla 24/7


    • Voi jos haluu mutta ei tarvitse kun Windows poistaaa ne itse automaattisesti. On semmoinen 30v suoja-aika siinä.

      • kiolkiolki

        Joo kiitos vaan..tos olis et on 10 päivää ja sit poistus itsekseen.


      • kiolkiolk

        No poistin entiset....16gigaa? johan nyt!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7351
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4344
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2767
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1424
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1272
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe