Vaihdoin vm.2000 viistoperä vectraan laturin. Uusi (vaihtolaturi) kesti melkeen viikon, niin hajosi hihnapyörä. Tai tarkemmin hihnapyörän kiinnitysmutteri oli ilmeisesti pyörinyt pois ja näin ollen hihnapyörä pyöri holtittomasti akselilla ja lopuksi hihna sitten tipahti pois paikoiltaan. Takuu on kyllä uudessa laturissa mutta mikä ihme voisi moisen aiheuttaa? Onko ihan vaan laturia tehtaalla kasannut henkilö jättänyt mutterin liian löysälle tai jotain paineentasausprikkoja laittamatta? Vai voiko jokin muu vika pystyä aiheuttamaan tämän.
B vectran laturi
Hihnapyörä
2
150
Vastaukset
- katomutteri
Pyörititkö avaimella missään vaiheessa siitä moniurahihnan mutterista??tai kiila tehtaalla jääny pois.
- Hihnapyörä
En, koska ei siihen ollut mitään tarvetta. Siinähän on vielä lukkoliimaa tai maalia merkkinä että siihen ei kosketa, mutta niin vaan oli ilmeisesti itsekseen lähtenyt pyörimään. Ei vaan oo mikään maailman mukavin homma tuo laturin irroitus. Jospa on parempaa laatua seuraava niin ei tarvitse viikon välein laturia vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066