näin ainakin jodelissa puhutaan
hyppäsikö joku kirkon katolta?
76
15091
Vastaukset
- Kattoakopaanutti
Mitä se siellä teki?
- Tyhymäkyssäri
Kuoli!
- eroonkirkosta
On joskus olemassa niitä jotka eivät osaa atk:ta. Eroa kirkosta sivusto ja yleensäkin kuinka eroja tehdään tapahtui näin. Korkealentoista toimintaa siis...
- uamen
joku NUORIMIES PUTOS Sunnuntai Yönä .
- poikkimeni
Itsemurha
- Jjjjjjjjjae
Oliko itsari vai kännisen ihmisen päähänpisto vai mitä?
Jjjjjjjjjae kirjoitti:
Oliko itsari vai kännisen ihmisen päähänpisto vai mitä?
Sil oli masennus ja ei ollu itsari
- Anonyymi
peppi_lottaaaa kirjoitti:
Sil oli masennus ja ei ollu itsari
Oli itsari valitettavasti, perhetutuilta/sukulaisilta kuultua.
- Minecra
Kuka oli ollu
- Tunsinkaverin
Oliko itsari vai vahinko?
- KännissäOnHyväOlla
Vahinko.
- Jasssssooo
KännissäOnHyväOlla kirjoitti:
Vahinko.
Siis kännis oli kiivennyt kirkon katolle ja pudonnut?
Jasssssooo kirjoitti:
Siis kännis oli kiivennyt kirkon katolle ja pudonnut?
Ei ollu kännis
- Itkenyt
Nimikirjaimia ei saa julkaista tai mitään ketä on tai oli. Hävytöntä omaisia kohtaa ja niitä joita asia koskettaa todella läheltä. Hävetkää. Ei ole asiallista vatvoa moista julkisena asiana.
- lukio.lainen
Totta turiset......murtovarkausketju ei paljoa kiinnosta kankaanpääläisiä, vaan vauhkona pitäjä nyt kiinni tässä aiheessa jonka ei pitäis koskettaa vieraita ihmisiä
- GfgfwGfgfwff
Kankaanpää on paikkana ihan omassa luokassaan. Ei täällä kukaan muualta tullut kauan viihdy ja kauempana Suomessa kun mainitsen asuvani Kankaanpäässä niin sieltä tulee "
"Ai Kankaanpäässä no huh huh " ..
Siis tämä on oikeasti, kauhea paikka. - ggukngvf
muuta ny äkkiä pois täältä....miten liittyy tähän ikävään tapahtumaan kankaanpään kauheus tai viihtyisyys...
- Jfkldvvsllf
Harvemmin tällä kylällä kukaan tulee kirkon katolta tonttiin. Tottakai se aiheuttaa mielenkiintoa ja puheita, koska ei täällä muutenkaan paljon mitään tapahdu. Koska niitä huhuja kuitenkin tulee ja paljon myös vääriä sellaisia, olisi parempi mennä faktoilla heti. Kun ihmisten uteliaisuus on tyydytetty, ei ne sen jälkeen kauaa asiaa vatvo ja kaikki saa oikeat mittasuhteet.
Mitä tulee tuohon murtovarkausjuttuun, on jotenkin tosi vaikea kiinnostua mistään raivaussahojen nyysimisestä. Poliisi pyytää silminnäkijähavaintoja ja tietoja, jos niitä ei ole, niin mitä siitä jauhamaan. Se on vaan materiaa. - Näinmäkuulinnn
Kukahan se toinen siellä kirkon pihalla oli ollut? Karua sanoa näin, mutta onneksi hän ei nähnyt tuota itsaria(?)...
- Näinmääääkuulin
Ilmeisesti oli ollut tyttöystävänsä kanssa.. Siitä ei hajua, miksi olivat tuohon aikaan kirkon mailla ja miksi putosi/hyppäsi katolta.
Näinmääääkuulin kirjoitti:
Ilmeisesti oli ollut tyttöystävänsä kanssa.. Siitä ei hajua, miksi olivat tuohon aikaan kirkon mailla ja miksi putosi/hyppäsi katolta.
Ei ollu tyttöystävä
- eheahfi
toivottavasti tyttö tietää mitä on tehnyt.........
- porinäijä
Tämä palsta jauhaa tästä seuraavat vuosikymmenet läpeensä------kun jää se oma elämä sitten itseltä elämättä.
Vieläkö siellä äijäparlamentit vahtaa suut auki torilla ja citymarketissa kuin aivottomat imbesillit jokaista vastaantulijaa ??????- Faktatpöytään
Kai siitä jauhetaan kun halutaan tietoa?! Ja kun oikeaa tietoa ei tule, levitellään huhuja.
Kuitenkin pieni kylä ja suurin osa tuntee toisensa. Tuttu kaveri oli minullekin ja totuus olisi parempi kuulla, jotta voi lopettaa asiasta jauhamisen ja surra.
- Muoriina
Surullinen tapaus.
- NauroinTäböö
Surullinen LOL :D
Ootko vähän herkkä?
- Ksfhölkj
En tajua :D
- Jaaaaaaaahäh
Mitä kohtaa et tajunnut?
- IltalehtiOnPuolueetonLOL
Missä on kuvia? Iltalehti haluaa lööppejä. Feikitkin käy.
- MitäKaatukoJoku
Käviköhän pahasti?
- eivoiollatottakaan
Voi voi minkä teit!Kyllä meille tulee kauhee ikävä!
- Lepäärauhassa
Tää kommentti antaa olettaa et oli itsari...?
- Noniiin
Kivenpyörittäjän kylä.
- Kpää89
Vahingossa ei kirkon katolta kukaan putoa...
- TietoonkaikenAjaO
Eli itsari vai kännisen ihmisen päähänpisto kiivetä kirkon katolle?
- Että_hyppäsi
Jumping Zeesus!
- OlenVaanParas
Miksi jonkun nobodyn kuolema koskettaisi minua? Jos ei ollut joku urheilija tai nainen, ei kiinnosta vttuakaan
- Muista_ketääneikiinnosta
Toivottavasti omalle kohdallesi ei ikinä tule läheisen ystävän kuolemaa.
Muista_ketääneikiinnosta kirjoitti:
Toivottavasti omalle kohdallesi ei ikinä tule läheisen ystävän kuolemaa.
Miks mun veljestä puhutaan näin?😭
- jkjhgffuiknvhj
Tästä keskustelusta vois tehdä ilmoituksen poliisille. Onneks on kuvakaappaukset tallessa rajuimmistakin kommenteista. Sairasta, täysin sairasta porukkaa täällä.
- JumalaAuttaaSinuakin
No anteeks että mulla on päässä vikaa. Äiti veti pillereitä kaksin käsin raskausaikana ja tässä on tulos. Olen yrittänyt olla hyvä ihminen, mutta vituiksi on mennyt.
Ei vois kuule kiinnostaa tollaiset ininät yhtään enempää. - Anonyymi
peppi_lottaaaa kirjoitti:
Mä pikkusiskona itken tääl lukemas näit
Ehkä ei kannattais lukea juorupalstojen juttuja. Ihmiset on tahallaan tai tahattomasti ilkeitä... Joillekin tuo jopa mielihyvää aiheuttaa mielipahaa.
Tunsin veljesi ala-asteajoilta (oltiin samassa pienessä kyläkoulussa jokunen vuosi), hän oli hieman minua nuorempi. Surullinen tapaus, elämä päättyi liian pian.
- Nobody99
Ehkä jotkut asiat mitä tapahtuu ei vaan kuulu muille. Ja yleensähän lehdissä nimenomaan sanotaan että ei tiedoteta enempää kun on jo annettu se mitä voidaan. Pitäis riittää, jokanen voi miettiä omalle kohdallensa. Turha sitä on miettiä ja menettää uniansa kun ei kellontarkkaan tiedä kuinka kaikki käynyt ymsyms.. omassa mielessään jokanen voi aatella mitävaan mut tänne ihan kaikkia typerimpiä juttujansa ei tartte jakaa. Kiitos!
- Pienenkylänasukas
Kyllähän Kpään murhastakin jauhettiin niin kauan, että oli faktat pöydässä. Ja siitäkin aika villiä puhetta oli! Oletatko, että tämä keskustelu ja spekulointi päättyy ennen kuin totuus tiedetään? Harvemmin näin pienessä rupukylässä mitään tapahtuu ja kun tapahtuu niin kyllähän se aika hiljaiseksi vetää, kun melkein kaikki tietää kaikki...
Kiitos!
- teryeryery
Minä hyppäsin. Rukoilkaamme
- Nobody99
En väitä mitään. Mä vaan tiedän minkälainen paikka kpää on. Aina jauhetaan ja mistä vaan. Ja vaikka tiedettäs täsmälleen mitä tapahtuu ni silti tulee aina joku joka muuttaa tarinaa. Näin se vaan on. Ihmisillä vaan ei oo omaa elämää. Ei ainakaan kankaanpäässä.
- Jokuvaaaaaan
Ei missään pienessä rupukylässä kenelläkään ole omaa elämää. Totta kai jauhetaan ja etenkin tällaisista asioista, kun harvemmin täällä mitään tapahtuu. Koko elämäni asunut Kankaanpäässä, joten kyllä minäkin tiedän minkälaisesta paikkakunnasta on kyse.
- Anonyymi
Tämä mies oli minun rakas veljeni
- Anonyymi
Olen pahoillani:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani:(
Miksi pahoittelet itsellesi tuntematonta?
- Anonyymi
Ei se hypännyt 😭
Se liukastu ja tippui😪 Se EI hypännyt!!!!😭
Se tippui- Anonyymi
Miksi se sinne katolle meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sinne katolle meni?
Kankaanpää on pilviveikkojen kylä.
- Anonyymi
Kuules peppi lotta. Näin monen vuoden jälkeen tuut vanhaa asiaa vatvomaan tänne???!!!! Esiintymällä pikkusiskona? Hanki jotain muuta tekemistä😖😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules peppi lotta. Näin monen vuoden jälkeen tuut vanhaa asiaa vatvomaan tänne???!!!! Esiintymällä pikkusiskona? Hanki jotain muuta tekemistä😖😖
Oon sen pikkusisko ja mulla ei ollu sillon motii tehä mitää😭❤
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364