kun häiriköi tätä palstaa, toivonta.
Onko tuo joku skeidaeinari
17
153
Vastaukset
- Terveys_ensin
Hönö täytyisi laittaa banniin.
- kauheitalukuja
Hönö hermoistui kun joku uskalsi tehdä laskelmia hybridin todellisesta kannattavuudesta.
Mitesse olikaan, 150 euroa vuodessa tulee säästöä jos ajaa 30 000 vuodessa. Hassua. Eihän tuohon voi enää vastata muulla kuin spämmiryöpyllä.- Hirveetä_schaibua
Hönön spämmäykselle ei tarvita mitään erityistä syytä.
Kyllä noita likavyörytyslistoja ilmestyy ilman mitään erityistä syytäkin.
yökastelijapoju taas täällä meuhkaa kun nokkiinsa ottanut joka palstalla. oli tehnyt oikein kustannuslaskelman Toyotan Hybridin kannattavuudestakin ja kertoo säästäneensä 150 euroo vuodessa... 5 tonnia pistää skootan lisäysöljyihin vuosittain, eihän se raukka osaa vielä laskeakkaan :)
- only.once
"Every man dies, but not every man really lives."
Nauttikaa niillä Tuhnuilla ajamisesta ja bensan säästämisestä, kyllä teidät vielä palkitaan.
- mitä.muuta.voi
Säälittävää kun skeidaeinari purkautuu tällä palstalla, onko se jotenkin tehnyt väärän valinnan, pistänyt kätensä paskaan.
- Palstavieras_minäkin
Olen lueskellut useampaakin tämän portaalin automerkkipalstaa. Jos joku VW/Škoda-fani ehkä mesookin täällä, niin aivan vastaavaa meininkiä näkee noiden merkkien palstoilla. Monessa tapauksessa kirjoittajaksi siellä paljastuu armotta Hönö-Tero.
Joskus olen osallistunut keskusteluihin itsekin. Heti kun viestissäni on jotakin Toyotalle tavalla tai toisella negatiiviseksi tulkittavissa olevaa sisältöä, saan niskaani monen muun lailla trollipoju-haukut minäkin, kaikilla ikäkuluilla, umpityperillä fraaseilla ryyditettynä. Minua nuo haukut eivät tietenkään loukkaa millään tavalla – syyntakeeton kirjoittajahan niitä on selvästikin suoltamassa – mutta palstan taso moisesta tietenkin kärsii.
Olen ollut autoilumenneisyydessäni VW-omistajakuski kahdestikin, Toyota-kuski vain satunnaisesti koeajon, vuokrauksen tai vastaavan syyn johdosta. Kumpaankaan leiriin minulla ei ole ollut taloudellisia intressejä (muuten kuin VW-liikkeen tai huollon riviasiakkaana). Nykyisin ajelen VW-riippumattomalla saksalaismerkillä. Toyota-fanaatikot saavat vapaasti yrittää kiistää nämä tosiasiat, mutta niille he eivät voi mitään.- OletvakavastiSairas
"Joskus olen osallistunut keskusteluihin itsekin".
Olet vakavasti sairas. Istut täällä tunnista tuntiin ja sinun tunnistettavaa tekstiäsi kaikki autojen ketjut ovat täynnä. Muun muossa hönöä ja teroa ovat kaikki viestisi täynnä.
Mene ihmeessä kiireeti psykiatrille. Huhhuh! - Palstavieras_minäkin
OletvakavastiSairas kirjoitti:
"Joskus olen osallistunut keskusteluihin itsekin".
Olet vakavasti sairas. Istut täällä tunnista tuntiin ja sinun tunnistettavaa tekstiäsi kaikki autojen ketjut ovat täynnä. Muun muossa hönöä ja teroa ovat kaikki viestisi täynnä.
Mene ihmeessä kiireeti psykiatrille. Huhhuh!Hönöstä ja Terosta tuntuu tällä palstalla puhuvan aika moni, miksi siis en minäkin! Varsinkin tuo Hönö on vielä niin mainion kuvaava – ei sinänsä Toyotaa, vaan erästä Toyota-palstan aktivistia luonnehtiva. Nimen keksijälle täydet pojot!
Jos olen mielestäsi vakavasti sairas, niin minun on ainakin helppo todeta pystyväni mainiosti elämään sairauteni kanssa – sairauteni, jota kukaan mielenterveyden ammattilainen ei ole toistaiseksi onnistunut diagnosoimaan. Ei minua kukaan ole ollut (tämän palstan ulkopuolella) sen sortin ammattilaisten vastaanotolle passittamassakaan.
Jollakulla toisella on puolestaan ilmiselviä viitteitä syvästi kipeää tekevästä traumasta. Syy tuntematon, autoistahan näillä palstoilla vain kirjoitellaan eikä mistään elämää suuremmista asioista.
- Hönötunnistin
Hönön sekoilut jatkuvat...
- kaikkeakavahdan
Onko tauti minussa vai minun ympärillä? Skitsofrenia. Totuus on harhaa vain harha on totta, Sitsofrenia.
Siinä on Juice hienosti tiivistänyt Hönön ja Holistin ongelman.
Sitä kun ei itse tiedä sairastavansa....
Onneksi meitä, jotka osaa diagnisoida, on useita.
Apua on kuitenkin tuohonkin vaivaan saatavilla...toisaalta, eihän he siellä näppäimistön takana (24 h/vrk ) ainakaan kellekkään ole vaaraksi, vaikka välillä uhkailevatkin. - TSI2012
sormi haisee pahalle.
- TSI2012
jatkan peräaukkoni tutkimista, mitäs me skodailijat muutakaan tehtäisi, elämä on tylsää pitkäaikaistyöttömänä peräkammarinpoikana.
- Anatomiantuntija
Hönö on jo siirtynyt anaaliosastoon.
Sieltä hänen spämmivyörytykset ilmeisesti ovat lähtöisin. - Totuus-on-annettu
Ne kurjat poloiset kollot jotka väärää merkkiä palvovat ovat ikuisen kadotukseen joutuva, vaan se joka totuuden näkee pelastuu ja paratiisissa astelee.
- Totuus-on-hukattu
Ei ole kuin yksi jumala ja Muhammed hänen profeettansa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k364992Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,322693Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1911632Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611419Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1381361Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi241140- 1831133
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h264943Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24913- 196824