Kokemuksia asianajaja Heini Kotamäki

Jarski3

Olisin kysysynyt minkälaisia kokemuksia teillä on tästä asianajajasta? Olen kuullut, että ottaa juttuja hoitaakseen, mutta viivyttelee vuosia/kuukausia niiden hoitamisessa.

6

3578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha kysymys, mutta kirjoitan silti vastauksen, jos joku sattuu Googlettamaan!

Heini on yksi PK-seudun ehdottomasti pätevimpiä asianajajia Rikosasioissa.

Hänellä myös hyvää henkilökuntaa, joiden kanssa alustavia neuvotteluja käyty, mutta istunnon hoitanut Heini Kotamäki.

Vapauttava tuomio huumausainerikosasiassa, joissa oli hyvä näyttö vastaan ym. Hienoa toimintaa.

Lisättäköön myös, että Tiina Haapa-Aho toinen hieno asianajana Obstbaumilta, samaa linjaa kuin Heinillä - erittäin kova, yli 25 vuoden kokemus rikosasioissa. Tuomio oli hänenkin kanssa vapauttava tuttavan kohdalla vaikka näyttö syyttäjällä oli melko kovaa.

Hienoja mimmejä, Suosittelen 5/5!

• Anonyymi

Sama linja jatkuu pesänjaossa, kolme vuotta vireillä eikä päätöstä asiassa. Valvontalautakunnan huomautus ei hetkauttanut mitenkään siis tosi rautainen mimmi. Esittänyt myös todistelussaan haamusoittoja käräjäoikeudelle ja näin vaikeuttanut asian etenemistä. Tuomaritoiminnan irvikuva. Em suosittele edes vihamiehellekään.

• Anonyymi

Kotamäki edusti perhettämme eräässä rikosasiassa joitain kuukausia sitten. Sinänsä hoitaa asiansa, mutta hidas, vääristelee ja jopa valehtelee asiakkaansa puolesta. Hänen toimintatapansa on takertua täysin pikkuasioihin, pyrkiä poistamaan huomio tosiasioista, pelata aikaa ja syyllistää vastapuolta hyökkäämällä. Meidän keissi hävittiin, sillä tuomari kyllästyi mielestänne Kotamäen teatraalisen käytökseen ja tuomitsi asian vastapuolen hyväksi.

Meidän kokemuksen mukaan Kotamäki halventaa Suomen oikeuslaitosta. Jotenkin tuntuu, että hän tulee vielä saamaan satikutia toimintatavoistaan. Ei kannata ottaa tätä firmaa.

• Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

Vanha kyssäri, mutta vastaan silti että en suosittele. Tosi muka tehokas mutta mitään ei vie loppuun.

• Anonyymi

Tosi huono asianajaaja… jutut kestää niin pitkää…en suosittele häntä yhtää…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe