oli kerran suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen.
he menivät tornille josta huhun mukaan sai toivoa jotain samallla kun hyppäsi tornin katolta.
ensin hyppäsi ruotsalainen ja hän huusi:"TIMANTTEJA!!!"ja hän putosi isoon kasaan timantteja.
sitten meni norjalainen. hän hyppäsi ja huusi:"KULTAA!!!!!"ja putosi isoon kasaan kultarahoja.
kun tuli suomalaisen vuoro, hän ei keksinyt mitään. hän mietti ja käveli ympyrää tornin katolla. kunnes liukastui norjalaisen pudottamaan banaanin kuoreen, putosi ja huusi:"VOI PASKA!!!!!"
kaikista paras vitsi ikinä!!!
tyttö vaan
1
2202
Vastaukset
- chinchu
ihan paras nauroin tippa silmässä ja maha kipurassa. jeeee!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1497508- 614300
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403913Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233882Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423210Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253165Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383138- 482833
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422711- 492454