Hei olen 13 vuotias poika ensi vuonna 14 en ole juurikaan huomannut mitään murrosiän merkkejä kehossani olen 145cm pitkä ja painan 58kg ärsyttää kun en saa painoa pudotettua yhtään ja minua haukutaan.
Liian lihava?
4
1036
Vastaukset
- EvanPetersLover
Uskoisin olevan ihan normaalia, koska eikö murrosiässä paino lisäänny tms. En sitten muista oliko se vain tytöillä, mutta tietääkseni, ei ole hätää. Itsekkin olen hieman pulleampi, kuin muut, ja kyllä siitäkin olen saanut kuulla joskus. Samaistuttavaa.. (::
Kun kasvupyrähdyksesi alkaa, niin painokin tasaantuu suhteessa pituuteen. Koeta pysytellä edes nykypainossasi, niin painoindeksi on tippunut kummasti, kun olet esim. 175 cm pitkä. :)
- Eppuliininen
Samaa mieltä Oldien kanssa. Kunhan kasvupyrähdys alkaa, niin saatat hyvinkin hoikistua samassa rytäkässä. Pojilla kasvupyrähdys tulee hiukan tyttöjä myöhemin. Varmaasti viimeistään 1-2 vuoden sisällä se on sinullakin edessä.
- Älähuoli
Moi oon tyttö 5 lk oon 160 ja painan 32 kg
Ahaaa mut älä huoli you Are perfect
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255