Meillä on ollut alle 2 vuotta käytössä Electrolux Ergorapido 18V DC LiIon akulla. Yhtäkkiä akku alkoi hyytymään, ei kestä kuin pari minuttia. Luin netistä, että hyvin monella samoja kokemuksia, jo 1-2 vuoden käytöllä akku ns. hyytynyt. Vaikka sanotaan, että nykyiset akut pitäisi kestää. aikamoista tuhlausta heittää koko laite kierrätykseen jo parin vuoden käytöllä. Onko kokemusta akun vaihdosta tähän laitteeseen? Onko pääkaupunkiseudulla paikkaa, missä vaihtaisivat akun kohtuuhintaan?
Electrolux Ergorapido 18V DC Li Ion akku?
ergorapido
2
1460
Vastaukset
- adeb
Lion akku ei tykkää että se on kokoajan latauksessa, niinkuin se taitaa näissä varsi-imureissa olla.
Laittakaa lataukseen vasta kun akku on tyhjä ja poistakaa latauksesta kun se on täynnä. jos pitempiä aikoja säilyttää käyttämättömänä niin akun olisi hyvä olla vain vähän yli puolenvälin ladattu, mikä on lion akun optimi varastointilataus. - Ergorapido
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233