Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

minkähän arvoinen haulikko?

jartsa

eli ostin vuonna 99 bc miroku ( 12/70 ejektoreilla kullattu liipasin tukki pähkinäpuuta) merkkisen haulikon.haulikko oli ostettu uutena muistaakseni vuonna 72.asetta ei oltu käytetty lainkaan yli kahteenkymmeneen vuoteen,ase onkin erittäin hyvä kuntoinen ikäisekseen ammuttu varmaan alle 200 laukausta,lukkorunko on naarmuuntunut asevyön puolelta,juuri muita vikoja ei ole...maksoin ite haulikosta 2000markkaa,kaveri meinas että ois tuhannen euron pyssy...oisko noin??

17

13235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jartsa

      siis haulikkohan on japanilainen

    • Nimetön

      uskon että se on hyvä ja noin

    • asekaupias

      aseen arvo on 178,94 euroa.

      • jartsa

        kui niin?


    • jebaa

      sama mikä otsikos

      • jartsa

        miksi kirjoittaa tänne jos ei ole oikeaa asiaa?? teinit taas vauhdissa


    • jartsa

      eikö täällä ole asiantuntijoita lainkaan? kertoisko joku paljonko on ite maksu tai paljolla myynyt jos omistaa tai on omistanut kyseisen aseen..

      • Pössykkä

        Paha mennä sanomaan kun ei ole nähny että on ko missä kunnossa, mutta kyllä siitä sen 500euroa saa.
        soita johonki liikkeeseen missä joku asiantuntija voisin sen arvioida


      • eki
        Pössykkä kirjoitti:

        Paha mennä sanomaan kun ei ole nähny että on ko missä kunnossa, mutta kyllä siitä sen 500euroa saa.
        soita johonki liikkeeseen missä joku asiantuntija voisin sen arvioida

        ei kannata luopua alle viiden saan se on nimittäin todella mainio pyssy radalle ja metsään itse omistan saman laisen malli miroku 3800 bc. tuo pyssy hakkaa monet uudetkin haulikot esim baikal ij


      • minä
        eki kirjoitti:

        ei kannata luopua alle viiden saan se on nimittäin todella mainio pyssy radalle ja metsään itse omistan saman laisen malli miroku 3800 bc. tuo pyssy hakkaa monet uudetkin haulikot esim baikal ij

        Miroku on yksi parhaimmista haulikon valmistajista Beretan kanssa. Kaikki Mirokun haulikot ovat todella käyviä.

        Itse pyytäisin vähintään 600e mutta odottaisin kyllä vähän enemmän.


      • erkka

        Itselläni on Miroku hankittu asekaupasta 1993 hintaan 5500 Fim. Vuonna 2005 olen hankkinut toisen samanlaisen aseen yksityiseltä hintaan 700 euroa. Mielestäni olen maksanut markkinahinnan. En olisi hankkinut toista Mirokua jos en olisi ollut ensimmäiseen tyytyväinen. Molemmat toimivat loistavasti ja tuovat saalista kotiin. Katselen jo markkinoilta itselleni kolmatta asetta, niin voin kutsua tasokkaalle metsästysretkelle useampia kavereita kerralla.


    • tzatza

      eli ostin vuonna 2009 bc miroku ( 12/70 ejektoreilla kullattu liipasin tukki pähkinäpuuta) merkkisen haulikon

      800 euroa hyvä pyssy

    • ejektorierkki

      Ostin kyseisen haulikon vuonna -76 ja maksoi tuolloin uutena 1340 mk. On tänäkin päivänä erittäin toimiva ase ejektorein varustettuna, moni tämänpäivän uusi ase jää hopealle tällaisen rinnalla. Tämänpäivän arvosta en osaa sanoa mitään kun ei ole aikomusta luopua aseesta.

    • NN

      Hei mutta olisko kellään tietoo kun mistä löytys mirokuun uutta perää kun edellinen omistaja oli typistäny ihan liian lyhyeksi nykyisen perän?

    • tex killer

      Eikös jatkamista voi kokeilla erilaisilla jatkopaloilla niin ei koko puuta tarvitse ostaa ja saa pehmusteen samalla. Meinaan se puu voi olla hintavakin...

    • lasimiehet

      Eikös Miroku ja Bernadotte ole käytännössä samasta puusta veistetyt?

    • kiksuliini2

      Miroku on sama pyssy kuin FN.tekniikka sama itsellä
      Myös MIROKU 3000.versio ollut kaapissa 15v ostin uutena.
      Jos kysyt asekaupiaalta hintaa vetää kotiinpäin.
      Hinnoittele jossain muualla aseesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe