Palstan vip- ihmiset

Naurattaahan-se

Palstalla on alle kourallinen ns vip tyyppejä, jotka uskottelevat itselleen ja palstalaisille, että ovat hyvin hyvin tärkeitä ihmisiä, että maailman napojen on kuljettava heidän kauttaan.

Pongaatko sinä nuo mustat aukot?

69

3358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkerpori

      Hölpöti pölpöti.

      Palstalla lienee ihmisiä, joilla on liikaa aikaa roikkua täällä. Ja sitten on niitä, joiden jutuista ei saa mitään tolkkua. Erityisesti Hunkz lienee jokin sekakäyttäjä. Kaikkea on kommentoitava, mutta tekstistä ei saa tolkkua.

      Ehkäpä kuitenkin enemmistö on ihan tavallisia realisteja, jotka eivät kuvittele olevansa toisten ylä- tai alapuolella ja joiden elämä on pääosin muualla kuin netissä.

    • Näitä Vip-tyyppejä löytyy muualtakin kuin keskustelupalstoilta.
      En kiinnitä asiaan huomiota, olen heille samanlainen kuin kaikille muillekin joita tapaan.
      Oman maailmansa napa on jokainen, minulla on nykyisin hyvin pieni maailma jonka napa olen :)

    • maissiiii

      Hui, hai ja huvinsa kullakin,
      huumoriasi en ymmärrä, mutta ei mun tartte kaikkia nauratuksia ymmärtääkään.
      En ole viptyyppejä tunnistanut, jokainen kirjoittaa omillaan, ei niistä tarvitse maailman napoja etsiskellä. jokaisella omanlaisensa hyvä elämä, josta haluaa jotain kirjoitella.

      jaa , mutta jospa oletkin se kourallinen ja vip tyyppi jota tarkoitat.
      Ole huoleti, bongaan sinut ensi kerralla paremmin,
      Lupaan nauraakin vaikkein yhtään naurattaisi.

    • Aina ja jokapaikassa niitä on sellaisia, jotka kulkevat kengänkärkiään katsellen ja jurrikallaan, että toiset muka tuntevat itsensä heitä peremmiksi.

    • mimmimum-..mi

      " Kateus on sielun home" ....V.A.Koskenniemi ...

      • mäenole

        Ei kai sulle kukaan kateellinen ole.


    • Onko? Enpä ole huomannut, minusta täällä on jokaiselle ihan yhtä paljon tilaa.
      Kuinka voisin tietää mitä jotkut itselleen uskottelevat, palstalle taas voi kirjoittaa tosissaan tai sit ei. Sinun asiasi on mitä uskot ja mitä taas pelkästään luulet.

    • Heleppo-tunnistaapi

      Kolomen koplapa onkii. Ruottista yks. Korvesta yks. Sitten se kaupunkiläävän sekopää huaweitsi.

      • Huonosti laskettu.
        Onhan täällä paljon porukkaa muualtakin.
        Etelä-Suomi taitaa olla kaikkein vahvemmin edustettuna. Mutta muuten on kyllä aika tasaisesti ympäri Suomea (ja jokunen tosin Ruotsistakin, enemmän kuin yksi, ehkä noin viisi ainakin).

        Sittenhän on vielä lisäksi pari kolme teitä, jotka eivät ole mistään ja mitään.


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        Huonosti laskettu.
        Onhan täällä paljon porukkaa muualtakin.
        Etelä-Suomi taitaa olla kaikkein vahvemmin edustettuna. Mutta muuten on kyllä aika tasaisesti ympäri Suomea (ja jokunen tosin Ruotsistakin, enemmän kuin yksi, ehkä noin viisi ainakin).

        Sittenhän on vielä lisäksi pari kolme teitä, jotka eivät ole mistään ja mitään.

        Viimeinen lauseesi on karmein, mikä vastaani on tullut tällä 60 palstalla.

        Tuollainen ihmisten mitätöinti on aivan käsittämätön ja puistattava ajattelutapa.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Viimeinen lauseesi on karmein, mikä vastaani on tullut tällä 60 palstalla.

        Tuollainen ihmisten mitätöinti on aivan käsittämätön ja puistattava ajattelutapa.

        En minä ihmistä mitätöinyt, vaan nikkiä.

        Sanopa itse mistäpäin tuo nikki on, jos tiedät. Onko "Ruottista", "Korvesta" vaiko "kaupunkiläävästä"?
        Kerro sitten myös vielä mitä se nikki on muuta kuin "Heleppo-tunnistaapi" .
        En minä ainakaan tunnista.


      • kunhan.vittuilet.taas
        Tellukka kirjoitti:

        En minä ihmistä mitätöinyt, vaan nikkiä.

        Sanopa itse mistäpäin tuo nikki on, jos tiedät. Onko "Ruottista", "Korvesta" vaiko "kaupunkiläävästä"?
        Kerro sitten myös vielä mitä se nikki on muuta kuin "Heleppo-tunnistaapi" .
        En minä ainakaan tunnista.

        Mitä väliä sillä on mistä päin, ei täällä kenenkään tarvitse maakuntaa mainita.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Viimeinen lauseesi on karmein, mikä vastaani on tullut tällä 60 palstalla.

        Tuollainen ihmisten mitätöinti on aivan käsittämätön ja puistattava ajattelutapa.

        Minä olen korvesta, ikkunat mettään päin. Hunkki stadin kaupunkiläävästä Tellu Ruotsista ja on monta muuta, jotka eivät ole mistään kotoisin.


      • kunhan.vittuilet.taas kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on mistä päin, ei täällä kenenkään tarvitse maakuntaa mainita.

        No sitähän minäkin. Tuo "Heleppo-tunnistaapi", joka ei itse vaikuta olevan mistään, alkoi luettelemaan innokkaasti toisia:
        """"Kolomen koplapa onkii. Ruottista yks. Korvesta yks. Sitten se kaupunkiläävän sekopää huaweitsi.""""

        Mikä lienee ollut tarkoituksensa ja mihin sitä tarvittiin?


      • ala.arvoista
        korpikirjailija kirjoitti:

        Minä olen korvesta, ikkunat mettään päin. Hunkki stadin kaupunkiläävästä Tellu Ruotsista ja on monta muuta, jotka eivät ole mistään kotoisin.

        Kaikki ovat jostain kotoisin ja asuvat jossain, kummaa vittuilua.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minä olen korvesta, ikkunat mettään päin. Hunkki stadin kaupunkiläävästä Tellu Ruotsista ja on monta muuta, jotka eivät ole mistään kotoisin.

        Onhan jo tälläkin palstalla Ruotsista muitakin kuin yksi.

        Sitten Ruotsista se on Gunilla Perssonkin. Ei taida joutaa tälle palstalle, ikävä kyllä.
        Hän kertoi Expressenin haastattelussa, että monet ovat ehdottaneet häntä Ruotsin pääministeriksi. Johan toki minä häntä äänestäisin. Tulisi vähän enemmän väriä ja järjestystä Ruotsin politiikkaan.


      • ala.arvoista kirjoitti:

        Kaikki ovat jostain kotoisin ja asuvat jossain, kummaa vittuilua.

        Jos toisia alkaa luettelemaan, niin eikö olisi kohteliasta esitellä itsensäkin. Ainakin mistä on. Muutenhan tulee tunne, ettei ole mistään.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minä olen korvesta, ikkunat mettään päin. Hunkki stadin kaupunkiläävästä Tellu Ruotsista ja on monta muuta, jotka eivät ole mistään kotoisin.

        Minä kävin tsekkaamassa ne sun ikkunat. Ei ne KAIKKI oo metsään päin, osa on järvelle päin. Kaupungin valot kajastaa ja maailma kutsuu.


      • ala.arvoista
        Tellukka kirjoitti:

        Jos toisia alkaa luettelemaan, niin eikö olisi kohteliasta esitellä itsensäkin. Ainakin mistä on. Muutenhan tulee tunne, ettei ole mistään.

        Sehän ei kuulu sulle, mitäkä olen luetellut, en mitään en kenenkään asuinpaikkaa.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä kävin tsekkaamassa ne sun ikkunat. Ei ne KAIKKI oo metsään päin, osa on järvelle päin. Kaupungin valot kajastaa ja maailma kutsuu.

        Yritän olla sen mukainen kuin muutama kirjoittaja minun haluaa olla.
        Yli ikäinen, yksinkertainren ja peräkorvesta. Oppimaton tollikka joka ei ole käynyt Sotkamoa kauempana.

        Vaikeaahan se on valehdella 😊.


      • ala.arvoista kirjoitti:

        Sehän ei kuulu sulle, mitäkä olen luetellut, en mitään en kenenkään asuinpaikkaa.

        Avoimella yleisellä keskustelupalstalla kuuluu/näkyy kaikki kaikille, jotka tätä lukevat.
        Jos sinulla on salaisuuksia, niin supattele niitä ihan yksinäsi.


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        En minä ihmistä mitätöinyt, vaan nikkiä.

        Sanopa itse mistäpäin tuo nikki on, jos tiedät. Onko "Ruottista", "Korvesta" vaiko "kaupunkiläävästä"?
        Kerro sitten myös vielä mitä se nikki on muuta kuin "Heleppo-tunnistaapi" .
        En minä ainakaan tunnista.

        Jokaisen nimimerkin takana on ihminen.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Jokaisen nimimerkin takana on ihminen.

        Oletko itse sisäistänyt tuon kylmän totuuden?


      • ala.arvoista
        Tellukka kirjoitti:

        Avoimella yleisellä keskustelupalstalla kuuluu/näkyy kaikki kaikille, jotka tätä lukevat.
        Jos sinulla on salaisuuksia, niin supattele niitä ihan yksinäsi.

        Häh????


      • ala.arvoista
        kylmätotuus kirjoitti:

        Jokaisen nimimerkin takana on ihminen.

        Häh????


      • Ex.ala.arvoista
        ala.arvoista kirjoitti:

        Häh????

        Lainaa ihmeessä nikkiäni tai pidä hyvänäsi. En vastannut noin kylmälletotuudelle.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Jokaisen nimimerkin takana on ihminen.

        Näyttää siltä, että saman nimimerkin takana on montakin ihmistä ja sama ihminen monen nimimerkin takana.
        Kylmätotuus on harvinaisen aikaisin palstalla tänään.


      • kylmätotuus
        korpikirjailija kirjoitti:

        Oletko itse sisäistänyt tuon kylmän totuuden?

        Olen. Parempi olla "kylmätotuus" kuin " kuuma valhe".

        Miten on sinun laitasi nimimerkkisi sisäistämisen kanssa?

        Asiasta toiseen.
        Meillä taitaa olla erilaiset käsitykset korvesta.
        Minun mielikuvaani korvesta eivät kuulu kaupungin valot, vaan se on kaukana asutuskeskuksista sijaitseva suomainen alue.


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        Näyttää siltä, että saman nimimerkin takana on montakin ihmistä ja sama ihminen monen nimimerkin takana.
        Kylmätotuus on harvinaisen aikaisin palstalla tänään.

        Ei tunnu olevan kohin koskaan.
        Jos kirjoitan yöllä, niin eikös siitä tule sanomista. Sekään ei näytä kelpaavan, jos satun olemaan palstalla "ihmisten aikaan".

        Elä teijän kanssa sitte ristillisesti.

        Nuo nimimerkkiepäilyt alkavat jo maistua puulle.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Ei tunnu olevan kohin koskaan.
        Jos kirjoitan yöllä, niin eikös siitä tule sanomista. Sekään ei näytä kelpaavan, jos satun olemaan palstalla "ihmisten aikaan".

        Elä teijän kanssa sitte ristillisesti.

        Nuo nimimerkkiepäilyt alkavat jo maistua puulle.

        Kyllä sellaisia nikkejä epäilee väkisinkin, jotka ovat kaikkien käytettävissä. Ei koskaan voi olla varma, että siellä on sama ihminen takana, olitpa sitten yöllä tai päivällä.
        Etenkin, kun välin kirjoittaa murteella viäntäen ja sitten taas niinkuin ihmiset.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Olen. Parempi olla "kylmätotuus" kuin " kuuma valhe".

        Miten on sinun laitasi nimimerkkisi sisäistämisen kanssa?

        Asiasta toiseen.
        Meillä taitaa olla erilaiset käsitykset korvesta.
        Minun mielikuvaani korvesta eivät kuulu kaupungin valot, vaan se on kaukana asutuskeskuksista sijaitseva suomainen alue.

        Olen sisäistänyt korpikirjailijan ja korppis-nimimerkkini. Kummassakaan ei ole kuumaa valetta saati kylmää totuutta.

        Sitä paitsi kaupungin valot eivät kuulu ne näkyvät kajona kaukaa. Joskus tosin kun on kuutamo ja revontulet leimuaa taivaalla kuuluu omituista valon ääntä. Ikäänkuin valo siriseisi.


        "Jokaisen nimimerkin takana on ihminen." Oletko sisäistänyt?


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Olen sisäistänyt korpikirjailijan ja korppis-nimimerkkini. Kummassakaan ei ole kuumaa valetta saati kylmää totuutta.

        Sitä paitsi kaupungin valot eivät kuulu ne näkyvät kajona kaukaa. Joskus tosin kun on kuutamo ja revontulet leimuaa taivaalla kuuluu omituista valon ääntä. Ikäänkuin valo siriseisi.


        "Jokaisen nimimerkin takana on ihminen." Oletko sisäistänyt?

        Opitkohan sinä koskaan ymmärtämään lukemaasi tekstiä? Minä alan pikkuhiljaa epäillä mahdollisuuttasi.

        Kuka on väittänyt, että kaupungin valoista lähtisi ääniä? En minä ainakaan.

        Lue uudelleen kirjoittamani lause, jossa valot mainitsin ja yritä pinnistellä oikein kovasti, että ymmärtäisit sen sisällön.


      • Tellukka kirjoitti:

        En minä ihmistä mitätöinyt, vaan nikkiä.

        Sanopa itse mistäpäin tuo nikki on, jos tiedät. Onko "Ruottista", "Korvesta" vaiko "kaupunkiläävästä"?
        Kerro sitten myös vielä mitä se nikki on muuta kuin "Heleppo-tunnistaapi" .
        En minä ainakaan tunnista.

        Olen syntynyt Etelä-Pohjanmaalla ja viettänyt lapsuuteni siellä.
        Nyt olen Pohjois-Karjalainen, vaikka luonteeni onkin pohojalaanen.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Opitkohan sinä koskaan ymmärtämään lukemaasi tekstiä? Minä alan pikkuhiljaa epäillä mahdollisuuttasi.

        Kuka on väittänyt, että kaupungin valoista lähtisi ääniä? En minä ainakaan.

        Lue uudelleen kirjoittamani lause, jossa valot mainitsin ja yritä pinnistellä oikein kovasti, että ymmärtäisit sen sisällön.

        Et vastannut kysymykseeni? Hukkuiko ajatuksesi kaupungin valojen kajoon?


      • Tellukka kirjoitti:

        Onhan jo tälläkin palstalla Ruotsista muitakin kuin yksi.

        Sitten Ruotsista se on Gunilla Perssonkin. Ei taida joutaa tälle palstalle, ikävä kyllä.
        Hän kertoi Expressenin haastattelussa, että monet ovat ehdottaneet häntä Ruotsin pääministeriksi. Johan toki minä häntä äänestäisin. Tulisi vähän enemmän väriä ja järjestystä Ruotsin politiikkaan.

        Minulla on paljon sukulaisia ruotsissa, Osa on muuttunut lähes ruotsalaisiksi, osa ei ole varma kumpaa ovat, sitten on sellaisia jotka ovat muuttaneet takaisin suomeen, puhuvat molempia kieliä yhtä hyvin, vanhempi ikäluokka ei oppinut kunnolla ruotsia..


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllä sellaisia nikkejä epäilee väkisinkin, jotka ovat kaikkien käytettävissä. Ei koskaan voi olla varma, että siellä on sama ihminen takana, olitpa sitten yöllä tai päivällä.
        Etenkin, kun välin kirjoittaa murteella viäntäen ja sitten taas niinkuin ihmiset.

        Epäile ihan kaikessa rauhassa. Kuluuhan siinäkin aikasi, jos et parempaa tekemistä keksi.

        Immeisiä myö murteellakkii kirjottavat ollaa. Yhtää kirjottavvoo elukkoo en ou elläessän nähny, Ei meijä koeravaenookaa osanna, vaekka viisas ollii. Haakkuva räksyttee se kyllä osas siitäe iestä.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Epäile ihan kaikessa rauhassa. Kuluuhan siinäkin aikasi, jos et parempaa tekemistä keksi.

        Immeisiä myö murteellakkii kirjottavat ollaa. Yhtää kirjottavvoo elukkoo en ou elläessän nähny, Ei meijä koeravaenookaa osanna, vaekka viisas ollii. Haakkuva räksyttee se kyllä osas siitäe iestä.

        Oletko ajatellut omaa palstakäyttäytymistäsi?
        Et ole niitä kaikkein ystävällisimpiä. Mitätöit herkästi toista kirjoittajaa.
        Hyökkäät herkästi, et näe itsessäsi syytä jos joku ei vastaakaan haluamallasi ns. asiatasolla. En voi kuvitella sinun heittävän kevyttä läppää.
        Olet kylmätotuus.


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni? Hukkuiko ajatuksesi kaupungin valojen kajoon?

        Olen vastannut kysymyksiisi, mutta toistaminen lienee paikallaan.

        Olen sisäistänyt nimimerkkini ja kirjoitukseni.

        Toivottavasti ymmärsit tällä kertaa lukemasi.

        Minua et saa osallistumaan joutavaan sanailuun, vaikka kuinka yrittäisit.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Yritän olla sen mukainen kuin muutama kirjoittaja minun haluaa olla.
        Yli ikäinen, yksinkertainren ja peräkorvesta. Oppimaton tollikka joka ei ole käynyt Sotkamoa kauempana.

        Vaikeaahan se on valehdella 😊.

        Sinä sentään matkustelet. Olen metsiintynyt niin pahasti että heti murisen kun näen jonkun kulkevan mökkini ohi. Muina vuosina olen jo tähän aikaan ollut enemmän kylillä, nyt en saa lähdetyksi kuin pesemään pyykit ja kastelemaan kukat keskustassa.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Sinä sentään matkustelet. Olen metsiintynyt niin pahasti että heti murisen kun näen jonkun kulkevan mökkini ohi. Muina vuosina olen jo tähän aikaan ollut enemmän kylillä, nyt en saa lähdetyksi kuin pesemään pyykit ja kastelemaan kukat keskustassa.

        Tässä pimeässä syystalvessa eniten tympii auringottomuus ja kylmyys. Kaipaan kevättä Karibialla ja Hollannin kukkaloistoa sekä ihanaa kesää mökillä. Pitäisi olla tyytyväinen osaansa, mutta kun on maistanut maailman tuulia turhautuu herkästi tähän mitään sanomattomaan harmauteen Korvessa. Valittelin Petzelle, että se mökin kiuaskin hajosi pahaan aikaan en pääse rantasaunaan ja saunan kuistille rauhoittumaan.

        Onhan minulla harrastusten myötä sosiaalisia verkostoja. Ne pitävätkin minut hengissä. Maanantain keramiikkaryhmässä on noin 15-henkilöä, mutta tunnen myös muiden ryhmien savenvääntäjät. Lisäksi käyn ystävätärtäni avustelemassa kokoustarjoilujen kattauksissa.

        Korpihan sijaitsee kuten tiedät täällä Kainuun keskuksessa Kajaanissa. Ei missään suon laidassa ; )


      • Hyvin-oivallettu

        """ Pitäisi olla tyytyväinen osaansa, mutta kun on maistanut maailman tuulia turhautuu herkästi tähän mitään sanomattomaan harmauteen Korvessa. Valittelin Petzelle, että se mökin kiuaskin hajosi pahaan aikaan en pääse rantasaunaan ja saunan kuistille rauhoittumaan. """

        Kirjoitat hienoin sanankääntein pahaksi luisuneesta alkoholismistasi. Alkoholistit käyttäytyvät juuri noin kärsimättömästi kuten ilmaisit. Nimenomaan jos yrittää raitistua mutta hermot ovat riekaleina.


      • Hyvin-oivallettu kirjoitti:

        """ Pitäisi olla tyytyväinen osaansa, mutta kun on maistanut maailman tuulia turhautuu herkästi tähän mitään sanomattomaan harmauteen Korvessa. Valittelin Petzelle, että se mökin kiuaskin hajosi pahaan aikaan en pääse rantasaunaan ja saunan kuistille rauhoittumaan. """

        Kirjoitat hienoin sanankääntein pahaksi luisuneesta alkoholismistasi. Alkoholistit käyttäytyvät juuri noin kärsimättömästi kuten ilmaisit. Nimenomaan jos yrittää raitistua mutta hermot ovat riekaleina.

        Kiitos diagnosista. Alkoiko suuta kuivaamaan.

        Pitää muistaa seuraavan kerran kun avaan vinkkupullon, että hoen loitsun.
        Älä tule paha olo tule hyvä olo.

        Muuten sain kaksi ämpärillistä omenoita. Keitin hunajavedessä omenasiivuja, jotka käytin omenakakkuun jota tarjosin kurssikavereille maanantaina. Hyvää oli.

        Vielä on omppuja niin paljon, että pitää tehdä niille jotain.

        Syksyllä päätin, että en tee tänä vuonna viiniä, kun sitä on kaapissa ihan riittämiin, mutta nyt pitänee hyödyntää nuo omput. Ei niitä viitsi roskiin nakata. Joten huomenna aloitan omppuviinin valmistuksen.

        Joskus joulukuussa tervetuloa maistamaan raikasta omppuviiniäni. Sitä kun riittää kaikille janoisille eikä tarvitse yksin suuta napsautella..


      • LäävästäLääväänJOO
        Tellukka kirjoitti:

        En minä ihmistä mitätöinyt, vaan nikkiä.

        Sanopa itse mistäpäin tuo nikki on, jos tiedät. Onko "Ruottista", "Korvesta" vaiko "kaupunkiläävästä"?
        Kerro sitten myös vielä mitä se nikki on muuta kuin "Heleppo-tunnistaapi" .
        En minä ainakaan tunnista.

        Ja millaisessa läävässä sinä itse asut?


      • Räteilläänräkälään

        Tellukka asuukin varsinaisessa läävässä, kuten on mainostanut. Ei uskoisi entisestä siivoojasta. Luulisi kehäraakkinakin pitävän kotonsa kunnossa. Miten lie Tellukan hygienia? Puistattaisi ajatellakin moista mönjäpesää.


    • turkus-poris-pirus

      Ny saaraan kunnon tappelus aikaan he he hee.
      Mää tairan olla tuomari.

    • ö-Öö

      Meitsi muuten on VIP.

      Se tosin käytössä vaan tuolla chatissä. Sellanen tuli käyttöön joskus kakstonnarin alussa, kun käyttäjiä tulvi portaalin ovista ja ikkunoista. Se oli alunperin muuten jopa maksullinen, tai sen sai, jos idlas palstalla tarpeeksi kauan. Noh, mä en maksanut, mutta tiedän pari addiktia, jotka maksoi. Mä siis olin paljon chatissä silloin.

      Pari etua siitä oli. Pääsi aina täyteenkin huoneeseen, siis jonon ohi. Ja muistaakseni sai chattimeiliin jotain ominaisuuksia tms. Se oli ihan kiva, koska aikanaan käyttäjiä oli valtavasti.

      Joop, kävin tsekkaan. Mä olen vieläkin VIP. Huone oli täynnä, pääsin sisään. Mainiten, aikanaan huoneita oli valtavasti ja käyttäjiä pahimmillaan kai tuhansia. Nelikymppisilläkin oli kaks huonetta. Nyt ei ollut ikäryhmiä, aikuisissa oli viiskyt sisällä.

      Huvittavaa. VIP:n tunnistaa siitä, sen nimmarin edessä on kruunu :DDDDD Oli siellä muitakin kruunupäitä nyt, mutta ei mulle tuttuja nimmareita enää. Aikanaan touhu oli kaikin puolin aktiivia. Oli miittejä, risteilyitäkin, käytiin pelaan minigolfia, keilaamassakin. Ei hajuakaan, mitä sätissä nyt touhutaan, kaiketi vonkutaan pillua ja kerrotaan typeriä juttuja. Kuten ennenkin :DDD

      =DW=

      • En ole tykästynyt cattiin. Muutaman kerran olen käväissyt.
        Tiedän muutaman jotka lähestulkoon asuvat siellä.


    • Mun tarvi ihan käydä kurkistamassa oliko minulla kruunua. Ei ollut. No voihan mätäpaise. En ole siis VIP. Laitoin sen kunniaksi uuden profiilikuvan, halloween-aiheisen. Hauskaa kummitteluviikkoa.

    • halootahalloo

      oishan se pitännä arvata että tähän se taas menee noien sekopäien kanssa................samat tyypit kokoajan äänesä

      • Olisrauhallistaki

        Pareehan olis ettei kukaan vastaisi yhteenkään alotukseen.


      • Olikin varmaan tarkoitettu aloittajan yksinpuheluksi tämä ketju ...


    • Voi.että

      Vip-ihmisen elämä on kurjaa kun suosio romahtaa joutuen rahvaan asemaan, ei hyvä.

      • OlkootVaanVippejä

        Työelämässä olin VIP useinkin, ei ole aavistusta, miten täällä sellaiseksi joutuu tai pääsee.


    • voiniitäaikoja

      Voi teitä! yrittäkää edes olla sovus, parempi laiha sopu kuin lihava riita.

      • Onkos täällä ollut jotain riitaa?


      • Mul-kukka

        On. Tietysti.


    • Heikunkeikku

      Minä ajattelen niin, että olokoot vaikka sata Vip-tyyppiä.
      Mun kirjoitteluun ei vaikuta oli vippejä viis tai kuus.
      Kommentoin niihin, joihin huvittaa ja kun fiilis lähtee hanskoihin.
      Minua ei kovin helposti uskotella mihinkään. Olen kovin vaivalloisen itsepäinen ja tietoinen mielipiteistäni.
      Ei siis haittaa vaikka kuka mitäkin praataa. Valitsen sitten ne mulle sopivat praatailut:)

      • suvenkorento12

        Heikunkeikku, kiitos!
        Ainoa järkevä kommentti koko ketjussa.


      • Heikunkeikku
        suvenkorento12 kirjoitti:

        Heikunkeikku, kiitos!
        Ainoa järkevä kommentti koko ketjussa.

        Oleppa hyvä!


    • Jos ei vippiä täältä niin pikavippiä sitten muualta.

      • vip.risteilijä.mars

        Jep. Kaks donaa vois ottaa äkkivippii ja lähtee tallinnaan. Pitemmälle sillä ei pääse.


    • ghmsf

      Rajua pöllytystä kui syysmyrskyissä saa välillä osakseen niin miehet kuin naisetkin
      - asia-aiheet silleen räväkän sorttisia kuin otsikoinnitkin välillä
      - sit yleistäen kirjoittelu - miehet sitä sikaa, naiset lehmistä lutesiin ja muihin luunokkaisiin
      - jokaisella silti oma elonsa.
      - ei helppoa eloa silti - maailmaan mahtuu kuten ennenkn moniaita kulttuureja, uskontoja ja eri-ikäisten politiikkaa japohdntaa viikon kaikille päiville eikä vähisintä tai väkisintä lie raha-tai talousasioista käytävä vääntö - varoistaan silti alati ihmiset maailmassa kaikki pääsevät
      - ei ollut markkoja taskussa maailmaan syntyessä kellään ja vielä hintsummin elon loppusuoralla -
      - paremmin ehk vanhana ymmärtää vajaakuntoisuuden ja sen asiasisältöjen moninaisuuden,
      mitä sisällään pitää.

    • Seko-seko

      Mistä ja miten joku, kuten aloittaja, voi tuntea virtuaali-ihmiset noin 'hyvin'? Ja kun ei, niin hän selvästikin kertoo omasta itsestään ainakin miltei kaiken olennaisen.

    • kysyä.saa

      Onko tämä aloitus korppis-parodiaa vai ihan hänen omansa?

    • höö48

      Asian vierestä kyselen palstan "ruotsalaisilta" , että oletteko oppineet ruotsinkielen niin hyvin, jotta näette unia ruotsiksi sekä huomaatte myös ajattelevan? Monilla aikuisiällä Ruotsiin muuttaneella kielitaito on "suhteellista".

    • invamummu

      Yleismaailmalliset YK:n julistamat lasten oikeudet - nekin muistuttavat että
      - maailmassa on oikeasti niin paljon näkymätöntä pahaa
      - osa i hmisistä aina käyttäytyy kuin kolmepientä apinaa- patsaan tavoin
      -yksi sulkee silmänsä - toinen korvansa ja kolmas nostaa kätensä suun eteen ollen visusti vaiti
      - kuvitellen että sillåpå siiisti ja ihmisarvoa ja -oikeuksia kunnioittava maailma ikuisesti valmis
      - - aikuisten tehtävä on tehdä asioita näkyviksi ja toivottavasti ihan rauhanomaisin keinoin.
      . aloitus ja otsikointi lie pilkka-ja ivakuormitteista halveksuntaa kirjoittelua ja yleens ihmisiä kohtaan - kaikissa maailman kylissä.

      • Näinkin pitkä ketju muodostui teille -
        Very important person´s- all of you


      • Naurattaahan-se
        kawe kirjoitti:

        Näinkin pitkä ketju muodostui teille -
        Very important person´s- all of you

        Yllättävää, kyllä.
        En olisi uskonut. Olin varmempi, että poistattavat.


    • pirremiinpa

      Joo, aina kun en kirjoita niin palstalla on minun kokoinen musta aukko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe