kokemuksia kasaparts.fi kaupasta

simppa1973

etsiskelin räikkäsarjoja ja löysin kyseisen kaupan, onko kokemuksia?

14

2159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilannut

Pojan mopoon muutaman kerran tilannut osia ja seuraavana päivänä olivat noudettavissa.

• Nuanvaan

Tällä hetkellä tominta on todella huonoa.Kuukasi sitten tavara tilattu ja maksettu ei ole vielläkään tullut.Ei vastata puheluihin eikä posteihin.Ei voi suositella .

• Anonyymi

Mulla ihan sama homma. En suosittele tilaamaan mitään sieltä

• Anonyymi

Sama täällä, ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Ei voi suositella todellakaan

• Anonyymi

Todella erikoinen firma. Yhteyttä ei saa mitenkään, maksettua tuotetta ei tule. Tokkopa rahojaankaan takaisin saa. Asiakaspalvelija ei tämä yritys ainakaan ole. Kuluttajavirastoon seuraava yhteydenotto.

• Anonyymi

Itellä sama homma. Oletteko kummiskin saanet tavaran minkä ootte tilannut sieltä.

• Anonyymi

Paska firma ei saa tuotteita mistä on maksettu

• Anonyymi

Kuukausi sitten tilattu ja maksettu verkkokaupan mukaan varastossa oleva osa. Ei ole tullut eikä vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen.

• Anonyymi

Itse sain paketin vihdoin ja viimein yli kuukauden jälkeen. Ihmettelen kyllä miten voi mennä kuukausi yhden paketin lähettämisessä. En kyllä tilaa mitään koko firmalta enää. Ei voi suositella 👎

• Anonyymi

Jos on kiire tarve niin tilaa muualta,raha kelpaa mutta tavaraa ei kuulu.Kahdesti tilannut ja toinen kerta oli samalla viimeinen.Ensimmäinenkin tuli vasta kuluttaja -asiamiehen avustuksella.

• Anonyymi

Kaveri ei vissiin tiedä että toimitustapa voi olla muukin kuin hevoskyyti on niin saatanan hidasta.En voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Odoteltu puolitoista KK. Tuli seuranta numero 1kk sitten MH joka ei vielä liikahtanut..

• Anonyymi

Ihme ongelmia hommaatte itselle. Lähimpään oikeaan kauppaan ja kävelet tavaran kanssa ulos takuukuitti taskussa.
      Minä en ainakaan ala muutaman euron takia säätämään vieläpä huonolaatuisen kaman kanssa.

• Anonyymi

Vaikuttaa olevan tilapäisesti suljettu. Tilasin muutamia osia ja 1,5 viikossa tuli mutta yhden tuotteen osalta meni väärin. Loimaan lehdessä kuitenkin esittelystä saa aivan erilaisen kuvan liikkeen toiminnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe