Moi, olen 12v poika naantalista. Ongelmani on että vanhempani pakottavat minut liikunta harrastukseen johon en haluaisi mennä, aiheesta kapinoin mutta lopputulos on vain huutoa... Tuntuu että ainoa paikka jossa viihdyn on trampoliini, olen ehdottanut että olisin jokapäivä trampoliinilla ja harrastuspäivänä ainakin kolme tuntia siellä. EI Käynyt....
Tekisi mieli karata kotoa ja unohtaa tämä maailma, asua jossain metsässä yksin... ihan yksin.
Kerran lukkiuduin vessaan ja pelkkää huutoahan siitä seurasi ja netti lähti. Nyt joku ajattelee että tämän ikäisen pitäisi harrastaa liikuntaa, olen samaa mieltä mutta vihaan ryhmässä tekemistä. Teen kaikki liikkeet mielummin kotona. Suorastaan vihaan vanhempiani, ainut joululahjatoiveeni tulee olemaan että saisin lopettaa harrastukseni.
Myös pyöräilyä olen ehdottanut, lähellämme kulkee mukava reitti jonka voisin polkea vaikka joka päivä. Kouluun kuljen aina pyörällä joten tuostakin tulee päivään melkein tunti liikuntaa päivittäin. Antakaa mulle vinkkejä!!!
Lapsen pakottaminen harrastukseen
PoikaNaantalista
2
113
Vastaukset
- Mummo6x
Hei, vaikutat tosi järkevältä pojalta, joka tiedät että jokainen tarvitsee liikuntaa. Kyllä vanhempiesi pitäisi kuunnella sinun omaa mielipidettäsi. Pyöräily on hyvä harrastus. Koululiikunnasta ei pysty laistamaan, mutta muulle ryhmäliikunnalle on vaihtoehtoja. Tsemppiä sinulle
- soittaa
vieraannuttaja "lastensuojeluun-"-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368