11 Vuotias ei nuku yksin?

Beautifulmommy

Hei olen 11 vuotiaan tytön äiti. Hän sai juuri oman huoneen ja ensimmäiset 4 yötä nukkui hyvin siellä. Sitten meni kaverilleen ja katsoivat kauhuleffan trailerin ja tyttöä alkoi pelottaa. Nyt se sitten öisin hipsii meidän huoneeseen ja herättää. Kehotamme mennä nukkumaan omaan huoneeseen mutta alkaa itkeä. Välillä auttaa se että tyttö menee sohvalle nukkumaan mutta välillä ei. Mikä auttaisi?!😊

7

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beautifulmommy

Ja hän myös heräilee öisin

• change3

Rakkaus?!

• Keskustelu? Oman lapsen hätä ja hyvinvointi....?!!

• pitkätukka-68

Itse en ole tehnyt tuostakaan ongelmaa.

• Vanhempienlelu

Ottakaa teidän väliinne se nukkumaan ja puhutte sille sellaista mistä sille tulee turvallinen olo. Kun koulussa oli lapset minua kiusannut ja minä siintä mun vanhemmilleni valitin. Ne ottivat mut väliinsä ja isäni lupasi jutella yhdelle rumalle isolle miehelle että se tulee koululle ja pitää puhuttelun niille sun
      kiusaajillesi. Ja mulle tuli hurjan turvallinen olo siinä mun vanhempieni välissä ja minä nukahdin siihen. Vanhempani olivat kantaneet mut takas sänkyyni. Ja siintä lähtien kun minä rupesin jotain pelkäämään ne otti mut sänkyynsä heidän väliinsä ja ihan mussa kiinni se antoi mulle turvallisen tunteen. Ja minä nukahdin hyvin pian siihen heidän väliinsä. Ja aamulla heräsin aina omassa sänkyssäni. Eli vain hellyyttä pienelle ihmis alulle ja rakkauttanne se sitä tarvitsee ja paljon.

• Anonyymi

Itse olen aina sanonut pikkusisaruksilleni"ei hätää,*nimi* on tässä. Mikä pelottaa? Kun he tulevat peloissaan viereeni. Yleensä annan heidän nukkua/olla hetken vieressäni ja sen jälkeen takaisin omaan sänkyyn(yleensä käyn vielä peittelemässä heidät ja olen hetken aikaa vieressä)

• Oma tyttäreni alkoi mun luona olleessaan nukkumaan omassa huoneessaan vasta 12-vuotiaana. En kokenut sitä ongelmana, koska muuten kuitenkin asun yksin.
      On tietysti eri asia, jos haluaa tehdä yöllä sellaista mitä parisuhteessa on tapana tehdä, ja jollaisesta tekemisestä lapset tuppaavat saada alkunsa.

- 1säpappa -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3255
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81