Minne tahtoisit matkustaa, kenen kanssa ja milloin vai haluaisitko lähettää jonkun muun matkalle ja minne ?
Matkantekkoon
10
203
Vastaukset
- heittäähiekkaa
Höyhensaarille kohtapuolin UniJukan kanssa.
- Näinpäniin
Kaikki inhokit kuuhun, minä ja mies aurinkoon ja muut saa jäädä sinne missä ovatkin.
- aurinko_on
Aurinkoon, lähtisin.
- Näinpäniin
aurinko_on kirjoitti:
Aurinkoon, lähtisin.
Kärvennytään yhdessä <3
- kainaloon_haluan
Mä jaksa koko ajan matkustaa. Just eilenhän mä tulin kotia.
- Järkytys
Tällä hetkellä en minnekkään. Se mitä näin kesällä pysäytti kyllä totaalisesti miettimään kaikkea.
- uteliaselias
Mitä näit kesällä?
- Privatejetillä
Lontooseen
Yhden J-miehen kanssa jonnekkin. Aivan sama minne, mutta juuri sinne minne J-mies haluaa ;).
- Illan_Mietteitä
Jos pääsisin nyt heti kaivattuni viekkuun niin se olis enemmän kuin lottovoitto .
Siinä olisi matkustelua kerrakseen jos pääsisi tutkimusmatkalle hänen läheisyyteen..
n>m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334