Kirjoittakaa, mikä ja miksi joku lukion aine on "helppo".
Kaikkihan on tietenkin subjektiivista. Omasta mielestä YH on helpoin, koska kursseja ei ole paljoa ja uutisia katselemalla hyötyy paljon kursseilla ja YO-kirjoituksissa, kun taas historiassa täytyy opetella täysin uusia käsitteitä joittenka kontekstit eivät enää päde nykymaailmassa.
Top3 Helpoimmasta vaikeempaan (mun mielestä!) Englanti-->YH-->Ruotsi
Helpoin aine Lukiossa
9
3026
Vastaukset
Terveystieto omasta mielestä yks helpoimmista, tosin siinä pitää olla asiaan kuuluvaa tietoa ja ymmärrystä, ja sitä pitää osaa soveltaa oikein.
- Kieletvaikeita
Omasta mielestäni Yh ja maantieto
- abiiiiiiii
Mitä on yh?
Terveystieto on helpoin... Vaikein matematiikka, vituttavin äidinkieli
- 3vuodenopiskelija
Mun mielest lukion helpoin aine on fyssa ehdottomasti, toiseks helpoin on enkku ja kolmas bilsa. Mulle just kaikkein vaikeimpii aineit ovat yh ja matsku. Mulla ei riitä päätä yhteiskunnallisiin laki lässytyksiin ja eikä hirveest kiinnosta kirjoittaa mitä maailmalla tapahtuu. Tuolla ulkomailla kaks aihetta tulee nii ilmi 1. SOTA 2. EPÄOIKEUDEN MUKAISUUS. Ja en näe halua kirjoittaa näistä. Ja matikas liika on liikaa noit pirun kaavoja, vaik maol käytettävis, mut enmä va tykkää. Mut toki jokaisel omat mielipiteet lukio aineiden helppoudesta!
- läskimaha
Mikä tuo yh on? En ole koskaan kuullut aineesta nimeltä yh.
- 976583
Helpoimpia ovat kielet. Ne oppii laudaturin arvoisesti, kun viettää yhden kesän siinä maassa, jossa kyseistä kieltä puhutaan. Äidinkieli on siinä mielessä vaikein, että jos älynlahjat ovat heikot, siinä menestymiseksi on tehtävissä hyvin vähän.
- Anonyymi
Helpoimmat varmaan englanti ja yh, jos taito- ja taideaineita ei lasketa. Äikkä vituttaa, vaikka ei se ehkä vaikeimpiin aineisiin lukeudu. Kaikista vaikeimmat aineet on ehdottomasti matikka, kemia ja fysiikka. Bilsa tulee sit hyvänä nelosena.
- Anonyymi
Helpoin on äidinkieli. Mutta tiedän kyllä, että useimmille se on vaikeampaa kuin matematiikka tai ainakin siitä on useimpien ihan mahdoton saada laudaturia, vaikka pitkästä matikasta saisi laudaturin.
Jostain syystä matikkaan panostetaan valtavasti, äidinkieleen ei paljon yhtään. Tulokset sen mukaisia. Kuitenkin jokainen tarvitsee hyvää äidinkielen osaamista, pitkä matikka tulee tarpeeseen ja käyttöön vain harvoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868