LAPSI MUKAAN??

Tapiiri

Mua kiinnostaa matkustaa Dominikaaniseen, mutta antakaa vinkkejä mikä on paras mahd. paikka kun mukana on 5 v poika. Jos itse olette olleet perheen kanssa, niin miten lapsilla meni lentomatka? Antakaa asiallisia vinkkejä. Kiitos jo etukäteen vastanneille. Nyt oltiin Egyptissä ja 5 h lentomatka sujui ihan ok.

4

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koti-isä

      Olimme Dominikaanisessa tasavallassa pari kuukautta sitten hieman alle 2 vuotiaan lapsen kanssa. Olimme Sosuassa, mutta myös muut kohteen lienevät ihan lapsiystävällisiä. Lentomatkat sujuivat todella mukavasti, tosin 2 v nukkuu vielä aika paljon, mikä helpotti asiaa. Liikuimme paljon myös paikallisilla "voladorilla" ja sekin sujui helposti. Kaiken kaikkiaan Dominikaaninen on helppo, muttei kovin edullinen kohde. All inclusive olisi voinut tulla halvemmaksi kuin erikseen muualla syöminen. Tosin liikuimme niin paljon, että emme olisi olleet hotellilla joka päivä ruoka-aikoihin. Ihmiset ovat todella ystävällisiä, jollei turistikohteiden kauppiaita ja vastaavia lasketa mukaan.

      • Eve

        Hollannin antillit eli Aruba, Bonaire ja Curacao lienevät varsin jees lapsiperheille, ainakin Curacaossa oli rauhallista, turvallista ja lapsiystävällistä.


    • Tanja

      Moi! Oltiin viime kesäkuussa Aurinkomatkojen matkalla Puerto Platassa. Mukana poikamme joka silloin oli 4,5- vuotias. Jouduttiin vielä vaihtaa koneita Saksassa, mutta joka tapauksessa koko reissu lentoineen päivineen meni aivan loistavasti! Poika istui tosi kiltisti koneessa omalla paikallaan ja loppumatkasta nukkui. Lähtö sitä vähän jännitti, mutta kun suhtautuu itsekin positiivisella mielialalla lentämiseen, niin lapsetkin tottuu. Meidän Jesse on oikeasti vauhtitorpedo, joka kotona on ikiliikkuja, joten oltiin yllättyneitä matkan onnistumisesta sen osalta. Rannat aivan upeita ton ikäiselle ja uima-altaat, tietysti suosikkipaikka! Retkilläkin käytiin, jopa päivän kestävällä jeeppisafarilla ja meni loistavasti! Joku kerta mennään uudestaan, kierretään ensin ne muutkin ihanat lomapaikat!

    • Savage

      Ei missään tapauksessa noin pitkille lennoille lasten kanssa. On aivan sattuman varaista jaksavatko lapset olla paikoillaan yli 12 tuntia lentokenttä odottelut matkat hotelliin.
      Kaikille lasten viereen istumaan joutuville se voi merkitä järkyttävää piinaa. Kaikki eivät todellakaan ajattele lapsen nähdessään : ompa söpöjä. Huutava ripuloiva ... yök

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe