Olen menossa Marraskuun alussa Tukholmaan ja etsin seuraa laivalle. Olen 45v nainen Helsingistä ja haen suunnilleen saman ikäistä seuraa laivalle. Lähtö on Helsingistä
Lähtöpäivä on 12.11
T. Tiina
seuraa laivalle
4
177
Vastaukset
- vikingklub
Sehän voisi olla vaikka sinkkuristeily? Paljon sinkkumiehiä mukaan?
Olen 50v nainen, mutta kokemuksekseni ns. tyttöjen risteilyistä ovat:
1) hihittelyä, meikkailua ja tissuttelua hytissä ( mikä on ihan kivaa alkulämmittelyä)
2) baari - ja shoppailukierroksia, ehkä käydään syömässä
3) jämähdetään jonnekin yökerhoon, osa porukasta katoaa?
4) aamuyöstä 2h hyttiin känninen kämppäkaveri tulee seurustelemaan uuden miesystävänsä kanssa, ei välttämättä niin kivaa kuunnella
5) tietysti voisi etukäteen sopia pelisäännöt
6) mikä laiva? - helminen12a
Tissuttelu käy kyllä kun minä en lasiin sylje. Laiva on Mariella.
- helminen12a1
Laiva jolla menen niin ei ole Mariella
- helminen21a
Menen Gabriella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351437Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941187- 921161
- 771073
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816