Metsägroup on pörssiyhtiö, on nyt palkkannut aivan koulujakäymättömiä henkilöitä puunostajiksi/asiantuntijoiksi, olisko vale asiantuntija tämä. Pitäis asiantuntijan olla viisaampi kuin asiakas. Myyn puuni jatkossa Mhy.lle, kun kokemusta ja tietoa puuttuu.
Metsägroup outoa käytöstä
5
358
Vastaukset
- Juupajuujuu
Ei koulutuksella vaan puheilla.
- Osa-aikaeläkeläinen
Minä puolestani erosin mhy:stä. En enää tarvitse sen neuvoja, ja erään metsäneuvojan käytös oli viimeinen pisara. En enää tue jäsenmaksullani sen suojatyöpaikan touhua.
- MhyJäsen
Äläs röhise, mhy metsänhoitomaksun vastikkeeksi ei tarvitse rasittaa turhaan aivoja, kun voit täytätyttää metsäveroilmoituksen kätevästi mhy toimistolla.
Jäsenille metsäveroilmouituksen laatiminen on huomattavasti edullisempaa, kuin ei jäsenille.
Ethän sä saa sillä jäsenmaksulla juuri mitään hyödyllistä. Pari kolme kertaa käyt sillä ehkä syömässä, niin on nekin rahat syöty ja seiraavana päivänä on taas nälkä. - Osa-aikaeläkeläinen
En minä mitään metsäveroilmoitusta täytä, kun en ota metsistäni tuloakaan. Elettiinpä ennenkin kun mhy oli usein hankala viranomainen, ja puukaupassa oli täysi kartelli. Metsää ei ostanut kuin Tehdaspuu. Mihin minä mhy:n palveluita tarvitsen. Kalentereita saa muualtakin.
- Osa-aikaeläkeläinen
Tuossa naapurissa asuu eläkkeellä oleva entisen Tehdaspuun pomojen pomo. Otin hänen kanssaan tuon kartellijutun puheeksi vuosia sitten. Hän kuittasi sen sanomalla että oli sovittu metsänostajien kesken ettei toisten alueille mennä. Eipä puuttunut kukaan tuohon. Silloista myhy:tä ei kai asia kiinnostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849