Jos vaihdan renkaat ja tarkistan rengaspaineet tarvitaanko lisäksi renkaiden painevahtien koodaus ja jos tarvitaan voiko sen tehdä itse.
Talvirenkaiden vaihto, painevahtien koodaus
UusiAstrakuski
2
635
Vastaukset
- IkävääMuttaTotta
Uudessa Astrassa et voi tehdä itse, ellei sinulla homman sopivaa koodauslaitetta. Rengasliikkeet ottavat hommasta 15-25€, kestää noin 5min.
Ei siitä mitään sen suurempaa haittaa ole jos et teetä työtä - joka kerta kun käynnistät auton tulee herja rengaspaineista ja hetken vilkkumisen jälkeen hälytysvalo jää palamaan. Toki myös rengaspaineet jää tarkistamatta. Ärsyttää eipä juuri muuta.
Itse vaihdatin renkaat ja koodaus tuli mukana...sesonkiaikana 50€ sai maksaa koko lystistä. - umpiopelisti
Tilaa ebaystä EL-50448 se on se kaliprointilaite. Kännykän kokoinen peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076