Hei!
Elikkä hakusessa olisi chihuahua merle taikka blue merle värisenä ja mieluummin pitkäkarvaisena. Olen haeskellut pitkään jotta löytäisin kyseisen värisenä ja vastaan ei ole tullut ainuttakaan. Olisiko jollain vinkata kenneliä tms missä olisi kyseistä väritystä?
Chihuahua merle/blue merle
5
2090
Vastaukset
- bkijjjkj
Eipä ihme, ettei ole tullut vastaan. Ei meinaan ole tietääkseni moisia Suomessa, ja jos olisikin, niin kyllä tiskin alta ottajia on niin paljon, ettei yleiseen myyntiin riitä vuosiin. Kääri siis rahat kokoon ja tuo Jenkeistä.
- unohda.suosiolla
Merlen kasvatukseen liittyy liuta eettisiä ongelmia, sillä merlegeeni aiheuttaa koirille terveysongelmia. Jos englannin kieli taipuu, niin löydät aiheesta paljonkin tietoa ja toivottavasti mietit uusiksi haluatko olla merlen kasvatusta tukemassa millään tavalla. Terveysongelmat voivat hyvin olla syy siihen, että se on niin harvinainen kaikkialla, vaikka sen kasvattaminen olisi äärimmäisen helppoa geenin dominoivuuden takia. Muutenhan koiria kärrätään nykypäivänä kaikkialta maailmasta, mutta näitä ei ole tuotu eikä toivottavasti tuodakaan... Kauniita koiria saa eettisemmästäkin kasvatuksesta eikä se tietty päähänpinttynyt väritoive voi olla tärkeämpää kuin koirien terveys.
- Nentsku89
Ei ilman muuta ole tärkeämpää väri kuin terveys.. En ole ollut tietoinen että kyseinen väri aiheuttaa moisia..
- unohda.suosiolla
Nentsku89 kirjoitti:
Ei ilman muuta ole tärkeämpää väri kuin terveys.. En ole ollut tietoinen että kyseinen väri aiheuttaa moisia..
En minä pyrkinytkään tuossa väittämään, että juuri sinulle olisi väritys terveyttä tärkeämpää. Mutta googleta kuitenkin "chihuahua merle" (jollet siis jo googlettanut), niin saat lukuisia hyviä sivustoja, joissa kerrotaan merlen vaikutuksesta koirien terveyteen. Englanniksi toki, mutta jos se luonnistuu, niin voipi olla, että muutat vielä mielesi merlegeenisen koiran hankinnasta, vaikka sellainen löytyisikin.
- Vaihdaväriä
Osta spraymaalia, niin saat aina sopivia värejä koiraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613