Olen matkustamassa n. kuukauden päästä Hong kongiin. Olen lukenut, että maahan tullessa pitää täyttää maahantulokortti ja health declaration form (kortti, jossa vakuutetaan, ettei sinulla ole mitään tarttuvia tauteja mm. hiv, tuberkuloosi. Ym). Tähän jälkimmäiseen korttiin liittyen kysyisin, että tarvitaanko erikseen lääkärin todistus, ettei sinulla ole hiv:iä ym. Vai onko se vain sellainen kaavake, että rasti ruutuun omantunnon mukaan ja vakuutetaan tiedot oikeiksi? Osaisiko joku sanoa?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Apua tarvitaan
J86P
2
1020
Vastaukset
- HKG
Enpä kyllä muista enää viime vuosina olleen mitään terveysselvityslappusta Hong Kongiin saavuttaessa. Virkailijat kyllä muistaakseni mittaavat lämpökameralla saapuvien matkustajien ruumiinlämpötilaa.
- käytyon
Viime kuussa kävin Hong kongissa Bangkokista käsin. Pelkkä maahantulokortti piti täyttää, siellä taisi olla käytössä lämpökamerat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976