Harhainen käsitys että omistat minut? Tai että jäin jotain velkaa?
Tuo on tosi huono lähtökohta yhtään mihinkään
Onko sulla nainen joku
9
260
Vastaukset
- HuokausTaas
Kuulostaa vieraalle ajatukselle omistaa roinen. Edes avioliitossa toista ei voi omistaa!
Hänkö velkaa?? Hän ei ole velvollinen minuun suhteeni mihinkään!
Itselleni olen vihainen, kun annoin sillain tunteilleni vallan ja annoin itseni ihastua häneen.
Hän voi olla täysin vapaa kaikesta. Hän ei ole syyllinen tietenkään minun tuntemuksiini..
Olen nyt todella rikki tästä kaikesta.
Hänestä luopuminen on minulle hyvin raskasta.
Meitä ei tule, eikä hän ole minulle mitään velkaa mistään, miksi olisi???
Minä olen yksin vastuussa rikkoontumisestani.
Hän ei tehnyt sitä, tein sen ihan itse! Ei taida olla minulle, mutta sen verran kerron ettei voi omistaa ketään ihmisenä, sillä ihmistä ei voi esineistää, mutta esineet voi omistaa.
- Unohdajo
Lähtökohta?
Meidän juttumme jäi sinne, mistä se alkoikin.
Itselläs taitaa jokin pakkomielle olla... - EtOleVelkaa
Ei Jari. Sanoit jo alkuun että et ole velkaa Minulle ja uskon sen. Ja et ole omani.
- Minä_sinua_vaan_
En voisi ikinä kuvitella omistavani ketään..,
kun ei ihmisiä voi omistaa..
En myöskään ajattele että hän olisi minulle mitään velkaa.
Omille tunteilleen ei oikein voi mitään mikäli minun tunteet häntä kohtaan jotenkin haittaisivat..
Kun en oikein tiedä.. - Nuohanon
aloittajan omia tunteita, turha niitä on itkeä jonkun naisen syyksi. Totta kylläkin, että lähtökohdat ei noilla fiiliksillä taida olla kovin kummoiset. Oikein mihinkään.
- Uhkailijanaiselle
Äläs nuolase ennen kuin tipahtaa et tiedä tapauksesta yhtään mitään
- Ihanoikeassaolet
En tiedäkään. Tulkinnat tehty puhtaasti tuon herttaisen aloituksen perusteella.
- Nznnzmz
Mä en ainakaan kuvittele omistavani ketään, en vaikka seurustelisinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532