Hyvää keskiviikkoa aamua naiselle! :)
Nukkuiko nainen hyvin vai huonosti? Vai peräti hyvin huonosti.
K E S K E L L Ä V I I K K O A
8
270
Vastaukset
- Hyvinhuonosti
Tämä nainen on nyt huonolla tuulella. Mites mies sai nukuttua?
- Naiselle.mieheltä
Vajaaksi jäivät unet.
- Hyvinhuonosti
Naiselle.mieheltä kirjoitti:
Vajaaksi jäivät unet.
Lohduttavaa tietää, että joku toinenkin nukkui yhtä huonosti. Ei yhtään huvittaisi lähteä tähän päivään.
Yö meni hassuja unia katsellen ;o). En edes kehtaa kertoa mitä ne oli, mutta varmasti koko päivän naureskelen niille unille ;).
Näissä tunnelmissa, oikein armeliasta keskiviikkoa, kaiken kivan merkeissä.- Kiitossamoin
Hyvin hyvin, suorastaan erinomaisesti ;D
- Naiselle.mieheltä
Oletko lomalla?
- keikkaavoitulla
Sivusta kommentoin.olen lomalla.Ihaan pakko kertoa 😊
- Kiitossamoin
Naiselle.mieheltä kirjoitti:
Oletko lomalla?
Tällä hetkellä vielä sairaslomalla olen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532