Kielletty nimimerkki

outojuttu

Jos yrittää lähettää viestin nimimerkillä "ylläpito_hoi", tulee ilmoitus "kirjoittaminen estetty".
Onko tämä jotenkin kuuma nimimerkki? Ei siis ilmoita sen olevan jo käytössä.

14

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On-kielletty

      Kuuluu kiellettyihin. Kuten jos nimimerkissä on suomi24. Missään ei tosin moisesta kerrota.

    • Omituista-mutta-totta

      Mitäs viittaat nimimerkissä ylläpitoon!

      Laita nimimerkiksi vaikka TapanSinut. Se on sallittu eikä ole ollut riittävä syy poistoon.

    • yIIäpit0

      Näinköhän on kielletty.

      • yllä-pito

        miten mahtaa olla


      • yllläpito

        hyvin toimii


    • HuhhuhMitäPorukkaa

      No kirjoita sitten joku muu nimimerkki. Lopeta valitus ja tee muutos. Tsiisus näitä itkijöitä.

      • TapanSut

        Halleluja!


    • ylläplto-hoi

      Testaan pitääkö väite paikkansa. Pitihän se.

    • Anonyymi

      Kuuluuko Nazi kiellettyihin? Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin. Vai kierretäänkö poistoautomaattia ? Jos taas kirjoittaa sen "normaalisti" niin viesti lähti heti.

      • Anonyymi

        Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.

        Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.

        Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.

        Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.

        Kirjoituksen ymmärrettäväksi tekeminen on kirjoittajan vastuulla.

        Täällä nimimerkki on joko rekisteröity nimimerkki, minkä Suomi24 vahvistaa, tai sitten se on "Anonyymi". Muita vaihtoehtoja ei ole. Eli mimerkkiä ei voi itse määritellä muutoin kuin käyttämällä rekisteröityä nimimerkkiä, mutta sehän ei ole .

        "Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin". Aivan, tuollaisen kysyminen on häiriköintiä, koska siinä kysytään sellaista mitä ei ole. Etenkään kun nimimerkin kirjoittaminen "normaalisti" ei ole mahdollista.

        Millaisessa pöllyssä olit kirjoittaessasi tuon älyttömyyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.

        Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi?

        On tehty !!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe