Jos yrittää lähettää viestin nimimerkillä "ylläpito_hoi", tulee ilmoitus "kirjoittaminen estetty".
Onko tämä jotenkin kuuma nimimerkki? Ei siis ilmoita sen olevan jo käytössä.
Kielletty nimimerkki
14
425
Vastaukset
- On-kielletty
Kuuluu kiellettyihin. Kuten jos nimimerkissä on suomi24. Missään ei tosin moisesta kerrota.
- Omituista-mutta-totta
Mitäs viittaat nimimerkissä ylläpitoon!
Laita nimimerkiksi vaikka TapanSinut. Se on sallittu eikä ole ollut riittävä syy poistoon. - yIIäpit0
Näinköhän on kielletty.
- yllä-pito
miten mahtaa olla
- yllläpito
hyvin toimii
- HuhhuhMitäPorukkaa
No kirjoita sitten joku muu nimimerkki. Lopeta valitus ja tee muutos. Tsiisus näitä itkijöitä.
- TapanSut
Halleluja!
- ylläplto-hoi
Testaan pitääkö väite paikkansa. Pitihän se.
- Anonyymi
Kuuluuko Nazi kiellettyihin? Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin. Vai kierretäänkö poistoautomaattia ? Jos taas kirjoittaa sen "normaalisti" niin viesti lähti heti.
- Anonyymi
Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.
Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.
Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.
Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.
Kirjoituksen ymmärrettäväksi tekeminen on kirjoittajan vastuulla.
Täällä nimimerkki on joko rekisteröity nimimerkki, minkä Suomi24 vahvistaa, tai sitten se on "Anonyymi". Muita vaihtoehtoja ei ole. Eli mimerkkiä ei voi itse määritellä muutoin kuin käyttämällä rekisteröityä nimimerkkiä, mutta sehän ei ole .
"Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin". Aivan, tuollaisen kysyminen on häiriköintiä, koska siinä kysytään sellaista mitä ei ole. Etenkään kun nimimerkin kirjoittaminen "normaalisti" ei ole mahdollista.
Millaisessa pöllyssä olit kirjoittaessasi tuon älyttömyyden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.
Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi?On tehty !!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416