Kielletty nimimerkki

outojuttu

Jos yrittää lähettää viestin nimimerkillä "ylläpito_hoi", tulee ilmoitus "kirjoittaminen estetty".
Onko tämä jotenkin kuuma nimimerkki? Ei siis ilmoita sen olevan jo käytössä.

14

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On-kielletty

      Kuuluu kiellettyihin. Kuten jos nimimerkissä on suomi24. Missään ei tosin moisesta kerrota.

    • Omituista-mutta-totta

      Mitäs viittaat nimimerkissä ylläpitoon!

      Laita nimimerkiksi vaikka TapanSinut. Se on sallittu eikä ole ollut riittävä syy poistoon.

    • yIIäpit0

      Näinköhän on kielletty.

      • yllä-pito

        miten mahtaa olla


      • yllläpito

        hyvin toimii


    • HuhhuhMitäPorukkaa

      No kirjoita sitten joku muu nimimerkki. Lopeta valitus ja tee muutos. Tsiisus näitä itkijöitä.

      • TapanSut

        Halleluja!


    • ylläplto-hoi

      Testaan pitääkö väite paikkansa. Pitihän se.

    • Anonyymi

      Kuuluuko Nazi kiellettyihin? Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin. Vai kierretäänkö poistoautomaattia ? Jos taas kirjoittaa sen "normaalisti" niin viesti lähti heti.

      • Anonyymi

        Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.

        Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.

        Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.

        Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.

        Kirjoituksen ymmärrettäväksi tekeminen on kirjoittajan vastuulla.

        Täällä nimimerkki on joko rekisteröity nimimerkki, minkä Suomi24 vahvistaa, tai sitten se on "Anonyymi". Muita vaihtoehtoja ei ole. Eli mimerkkiä ei voi itse määritellä muutoin kuin käyttämällä rekisteröityä nimimerkkiä, mutta sehän ei ole .

        "Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin". Aivan, tuollaisen kysyminen on häiriköintiä, koska siinä kysytään sellaista mitä ei ole. Etenkään kun nimimerkin kirjoittaminen "normaalisti" ei ole mahdollista.

        Millaisessa pöllyssä olit kirjoittaessasi tuon älyttömyyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.

        Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi?

        On tehty !!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe