Jos yrittää lähettää viestin nimimerkillä "ylläpito_hoi", tulee ilmoitus "kirjoittaminen estetty".
Onko tämä jotenkin kuuma nimimerkki? Ei siis ilmoita sen olevan jo käytössä.
Kielletty nimimerkki
14
425
Vastaukset
- On-kielletty
Kuuluu kiellettyihin. Kuten jos nimimerkissä on suomi24. Missään ei tosin moisesta kerrota.
- Omituista-mutta-totta
Mitäs viittaat nimimerkissä ylläpitoon!
Laita nimimerkiksi vaikka TapanSinut. Se on sallittu eikä ole ollut riittävä syy poistoon. - yIIäpit0
Näinköhän on kielletty.
- yllä-pito
miten mahtaa olla
- yllläpito
hyvin toimii
- HuhhuhMitäPorukkaa
No kirjoita sitten joku muu nimimerkki. Lopeta valitus ja tee muutos. Tsiisus näitä itkijöitä.
- TapanSut
Halleluja!
- ylläplto-hoi
Testaan pitääkö väite paikkansa. Pitihän se.
- Anonyymi
Kuuluuko Nazi kiellettyihin? Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin. Vai kierretäänkö poistoautomaattia ? Jos taas kirjoittaa sen "normaalisti" niin viesti lähti heti.
- Anonyymi
Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilemalla tuokin selviää. Sinulle vain ylivoimaisen vaikeaa.
Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.
Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.
Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaikeaa, mutta asian ymmärtäminen sinulle on. Jos kirjoitat sen "perinteisesti", niin lähtee heti, mutta keplottelemalla näköjään sallittua jopa nykyisinkin. Molemmat versiot on kokeiltu, mutta tuskin sitäkään ymmärrät.
Kirjoituksen ymmärrettäväksi tekeminen on kirjoittajan vastuulla.
Täällä nimimerkki on joko rekisteröity nimimerkki, minkä Suomi24 vahvistaa, tai sitten se on "Anonyymi". Muita vaihtoehtoja ei ole. Eli mimerkkiä ei voi itse määritellä muutoin kuin käyttämällä rekisteröityä nimimerkkiä, mutta sehän ei ole .
"Ainakin ketjulähti kun asiaa kysyin". Aivan, tuollaisen kysyminen on häiriköintiä, koska siinä kysytään sellaista mitä ei ole. Etenkään kun nimimerkin kirjoittaminen "normaalisti" ei ole mahdollista.
Millaisessa pöllyssä olit kirjoittaessasi tuon älyttömyyden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii ymmärtää. Täällä kerberoksena on ylläpito moderoimassa. He hoitavat asian. Lukijat voivat tehdä heille ilmiantoja.
Mitä ylivoimaisen vaikeaa tuossa on sinulle ymmärrettäväksi?On tehty !!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683