Alanyan nuoret pojat ja tyttäreni

Nyt meni vähän yli tuo Turkkilaisten ravintola poikien juttu. Minun 14-vuotias tyttöni menetti neitsyyden 18-vuotiaalle ravintola pojalle. En olisi halunnut kuulla tätä mutta kuulin sen vahingossa kun Tyttäreni puhui tämän samaisen pojan kanssa eilen puhelimessa. Olimme siis 2vko Alanyassa syyskuussa mieheni ja neljän lapseni kanssa. Kaikki ei vielä ollut tuossa koska sain kuulla kaksosiltani että "meidän isosisko pussaili tuolla puistossa jonkun randomin kanssa" (paljastui lopuksi että se oli ollut samaisen ravintolan vanhempi 20-vuotias poika) En tiedä yhtään missä tyttöni ja se poika ovat harrastaneet seksiä mutta uskon että se tapahtui silloin kun annoin hänelle luvan lähteä tämän pojan kanssa ilalla kävelylle. Ihan mukava tuo poika on ja kaikkea mutta ehkä vähän liian vanha. Ensi vuoden reissu jo varattu tyttären mieliksi ja aijon kysyä ensi vuonna heiltä että mikä tämä teidän juttu on.

18

4763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkitonnainen

      Voivoi, miksi piti mennä Turkkiin? Eiköhän lapsiperheille ole ns. "turvallisempiakin" Välimeren kohteita. Itse en ikinä ole käynyt Turkissa enkä tule käymäänkään, vaikkei minulla ole edes lapsia.

    • alanyan.antti

      Otan osaa, mutta et tiedäkään, mitä vaimosi touhusi siellä.

    • HalpaaMenoa

      Tyhmä tytär,,,,, ja jollekin sarja nussijalle antoi, ja kun joka viikko tulee uusia tyhmiä tyttäriä,, lentokone kuljettaa turisteja, ja ravintola ja ranta pojat niitä nussii... Ikävää ja inhottavaa.
      Ja ei koskaan kukaan mies tuollaista naista halpa nussittua enää ota tosissaan.

      Tässä just se moraali kasvatus, tavat, sivistys, jne.. Niitä tarvitaan myös vanhemmille !

      • Mutta ehkäisy valistus on mielestäni tärkein että ei tule tauteja tai saatikaan vauvoja 😏 ja tyttäreni päättää keneen rakastuu ja missä rakastuu ☺ se on minulle aivan fine😏 on hänellä täällä suomessa ollut poikakavereita ja niitä on käynyt ihan kotona asti siitä lähtien olen sanonut hänelle että muista aina kondomi 😶


    • djdd

      Ja vuoden äiti palkinto menee...
      lol.

      • Matkustelia1

        Tiesin että saan paskaa niskaan kunntulin tästä yleisesti puhumaan


      • Anonyymi
        Matkustelia1 kirjoitti:

        Tiesin että saan paskaa niskaan kunntulin tästä yleisesti puhumaan

        Kateelliset vaan kirjoittelen siitä välitä. Heillä ei ole varaa matkustella.


    • äiditedellätyttäretperäs

      Kaipa sen jokainen tietää että hotelleihin palkataan tarkoituksella, näitä lomaromansseja tuottavia *poikaystäviä*. Näin saadaan turistit palaamaan uudestaan.

      2viikon jälkeen tulee taas uusi, tyttöystävä jolle vannotaan uskollisuutta ja ikuista rakkautta.

      Jos mies tekisi vastaavia matkoja sitä kutsutaan seksituristiksi, kun nainen tekee sitä kutsutaan lomaromanssiksi. Se on sitä tasa-arvoa.

      14v on jokatapauksessa ainakin suomessa alle suojaikärajan. Jolloin seksi on aina rikos. Ko rikoksen tekijää kutsutaan pedofiiliksi.

      Parhaassa tapauksessa tällä herrasmieskavaljeerilla on hieno tulevaisuus.
      https://yle.fi/uutiset/3-9107648

      Huonoimmassa tapauksessa rikollinen saapuu suomeen perustamaan pizzerian.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000468466.html
      http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1552482/Missing-girls-body-put-into-kebab.html

      • Matkustelia1

        Niin hän se on että 14 vuotias ei saisi harrastaa seksiä täys ikäisen kanssa mutt minkäs minä sille voin 🙄


    • Kunniamenitytöltä

      EI tulisi mieleenikään päästää tytärtäni Välimeren maissa kenenkään pojan kanssa kävelylle. Vaikka paljohan siellä on näitä alaikäisiä suomityttöjä roikkumassa kun ovat muka kihloissa tai seurustelevat paikallisen kanssa. Kenen alaikäisen lapsen TÄYSIPÄISET vanhemmat päästävät lapsen yksin ulkomaille? Liity Alanyaryhmään, siellä on useita äitejä joiden alaikäiset ja nuoret tytöt ovat kihloissa tms. ja äidit hehkuttavat tunnet turkkiaiset olen turkkilaisen "anoppi". Siinä viedään äitä kuin tyttölasta. Turkistikohteissa on sanonta "turistityttöjen kanssa harjoitellaan , omien tyttöjen kanssa avioidutaan".

    • rockfrost

      Asuin puoli vuotta vastaavassa etelän lomakohteessa ja päähotellilla oli isommat show/yökerho/disko illat viikonloppuisin. Joka kerta eli viikko-kaksi välein kun Suomesta/Ruotsista tuli lomalento oli sama(joka vuosi ikä 20v) tyyppi samassa pöydässä, sama biisi soi ja kylmäkaapista toi tarjoilija aina samanlaisen ruusun. Joka kerta ja aina sama homma, tyttö liikkutuneena ja sama biisi dj:n soittamana.
      Nettikahvillassa kerran satuimme samaan aikaan ja kaveri pyysi neuvoja ruotsinkielen kanssa, luin mailin ja muistin tytön. Todella sievä, nuori ja joku urheilija. Siinä kertoi miten ikävä kokoajan, istuu lukion tunnilla ja miettii takaisin pääsyä. Perhettä yritti saada lomalle uudelleen. Muutama viikko ja yhtä monta ruusua oli välissä ja pyysi minua kirjoittamaan ihania juttuja...Kirjoitin jotain muuta ruotsiksi mutta ajattelin että ikuinen ja iso ilmiö jota ei mikään lopeta. Siellä kasvatetaan paskanpuhujia ja meillä paskannielijöitä.

      Sama kaveri yritti salilla kysellä neuvoja, joka päivä tuli tuijottamaan kun reenasin. En täysin ymmärtänyt mikä tyttöjä viehätti, näytti että riitti eksotiikka ja innokas englannin murre. Toisaalta paikalliset naiset olivat hyvinkin kiinnostuneita suomimiehestä joten mitäpä siihen voi sanoa mitään? ainoa vmäin homma oli että tytöt olivat aina 14-17v about ja kaikki oli niin ihmeellistä ja ihanaa. Vanhemmat eivät tajunneet koskaan mitään.

    • huonoäiti

      On siinä vanhempi joka parittaa alaikäistään sehän on rankaistavaa sekaantua alaikäiseen.

    • IssanBulis

      Toivottavasti oli ehkäisy kunnossa !

      Eikä sama poika ole ollut paikallisten tyttäjen kanssa tekemisissä !

    • Turkkilaiset pojat ovat kiinnostuneita kaikista pohjoismaalaisista. Pidä myös poikaasi silmällä tai sitten älä.

    • fakmii

      Siis tuota... kyllä kai kaikki (naiset) näin 2000-luvulla jo tietävät, että etelän lomakohteisiin palkataan ihan tarkoituksella näitä "elämää suurempia" lomaromanssi-panoja.. Näin turistit saadaan palaamaan yhä uudestaan. Puhumattakaan tästä maahanmuuttoviisumi-asiasta.

    • Kirjoitit että uusi matka jo oli Alanyaan hankittu
      En tiedä miten se teillä meni ?
      Mutta et voi tyttösi tekemisistä itseäsi syyttää etkä kasvatustapoja moittia
      Nuori tekee jo 14v omia ratkaisujaan
      Alanyassa on ihan tavallista että nuo iltakävelyt johtavat rannalle ja seksiin
      Niin tekevät aikuisetkin naiset
      Mutta jos nyt vielä luet tämän niin olisi kiva vaihtaa enemmän ajatuksis sinun perheesi matkoista

      • Anonyymi

        Hyvin se loma meni silloin ja siitäkin edespäin on mennyt, tyttäreni juuri täytti 17-vuotta ja on juuri alkanut seurustelemaan Suomalaisen kanssa. Kahtena viime reissuna oli uusia ” ystäviä” hänellä mutta vasta viime kesänä päästin päivällä rannalle. Ihan onnellinen olen että ehkäisy on ollut kunnossa ja tauteja saatika vauvoja ei ole tullut. Enhän minä vois sitä päättää kenen kanssa tyttäreni vehtaa, mutta voin tottakai oman mielipiteeni sanoa. Luulisin että nuo Turkkilaiset lomaromanssit loppuivat koska eräs herra rikkoi tyttäreni sydämmen niin pahasti:(


    • Anonyymi

      Ei kannata Turkkiin asti viedä nuoria tyttöjä astutettavaksi. Hoidamme tiineystakuulla saman ilman tauteja kotimaassakin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe