Aihe

Onko mulla menkat?

12vtyttövaan

Olen 12v tyttö ja tässä noin kuukausi sitten olin kaupungilla kaverini kanssa. Vietimme koko päivän kaupoissa käyden. Kun tulin kotiin olin pari tuntia puhelimella ja tein kaikki asiat mitä normaalisti teen illalla. Sen jälkeen menin vessaan ja pöksyissä oli runsaasti ruskeaa "vettä" (kuivunutta) ja kai myös kuivuuntunutta limakailvoa? Ei ole sen jälkeen tapahtunut mitään muutakuin 3 päivää alavatsakipua. Minulla on tullut 2 vuotta ihan normaalisti valkovuotoa. Siis onko mulla menkat?

1

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti89

varmaankin alkamassa. ne voi alkaa noin, että ensin tulee hieman rusehtavaa todella ohutta vesimäistä ja sitten menee pari päivää ja alkaa limakalvomainen verimäinen oikea vuoto. muutama kuukausi voi mennä että tulee seuraavat menkat ja sitten ne alkaa tulla säännöllisesti ja verisinä. alavatsakipu ja valkovuoto ennustaa menkkojen alkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11964
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      2824
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2107