Uusi Fiesta, vanteet jumissa.

Takasjaps

Aloin vaihtamaan talvikiekkoja uuteen Fiestaan, niin piti ottaa leka apuun. Siis ruostunu kiinni vanteet napaan uudessa autossa. Lähtihän ne lopulta, mutta en ole eläissäni tuommosta ilmiötä vielä ennen kokenut. Täysin ruskeessa ruosteessa, niin vanne, kun napakin. Saksassa tehty kottero. On kai sitä Ruhrin alueen "rautaa". On ollut sen tuhannen japanialaista kotteroa, mutta ei yhessäkään ole tuommosta ilmiötä tullut havaittua. Että siinä se saksalainen laatu.

7

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha_123456

Lekaa en ole vanteiden pois ottoon käyttänyt, mutta oikein tiukan vanteen kanssa on tullut avattua muttereita millitai pari ja ajettua pieni matka. Lähtee silläkin liikkeelle, kun vain ei ota kaikkia muttereita kokonaan pois :)

Jos lekan käytössä on riskinsä, niin tuossakin.

• suolaaEnemmänSuolaa

Tarkka sovitus ja suolan iloja. Hanki aluvanteet ja puhdista akselin napa hyvin ja ongelma poistuu.

• peltivannemies

"Hanki aluvanteet"

Meillä aluvanne ja rauta muodosti sähköparin ja heikompi alumiini kului. Parin talven jälkeen oli väljempi, mutta tuli tasapainoitus ongelmia ja piti ostaa uudet vanteet.

• aamullaSelvinPäinJihuuu
        peltivannemies kirjoitti:

"Hanki aluvanteet"

Meillä aluvanne ja rauta muodosti sähköparin ja heikompi alumiini kului. Parin talven jälkeen oli väljempi, mutta tuli tasapainoitus ongelmia ja piti ostaa uudet vanteet.

Hehee, mistä tuollaisia ihmevanteita löytyy, Vannetukustako?

• orginalit

Kesäkumit ja ruosteessa kuin valtameri alus? Kyllä on nyt halpaa metallii käytetty kauppakassiin?

• RuosteetonYaris2012

Mulla kans jymähti alkuperäiset aluvanteet kiinni.Kakkosnelosella koputtelin irti. Tuo pulttienavaamiskikka käyttöön jos vielä jumittaa .

• MJK__

Minulla ruostui Fordin jarrupala kitkapinnan ja taustan välistä niin, että kitkapinta irtosi 3,5 vuodessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109