Uusi Fiesta, vanteet jumissa.

Takasjaps

Aloin vaihtamaan talvikiekkoja uuteen Fiestaan, niin piti ottaa leka apuun. Siis ruostunu kiinni vanteet napaan uudessa autossa. Lähtihän ne lopulta, mutta en ole eläissäni tuommosta ilmiötä vielä ennen kokenut. Täysin ruskeessa ruosteessa, niin vanne, kun napakin. Saksassa tehty kottero. On kai sitä Ruhrin alueen "rautaa". On ollut sen tuhannen japanialaista kotteroa, mutta ei yhessäkään ole tuommosta ilmiötä tullut havaittua. Että siinä se saksalainen laatu.

7

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha_123456

Lekaa en ole vanteiden pois ottoon käyttänyt, mutta oikein tiukan vanteen kanssa on tullut avattua muttereita millitai pari ja ajettua pieni matka. Lähtee silläkin liikkeelle, kun vain ei ota kaikkia muttereita kokonaan pois :)

Jos lekan käytössä on riskinsä, niin tuossakin.

• suolaaEnemmänSuolaa

Tarkka sovitus ja suolan iloja. Hanki aluvanteet ja puhdista akselin napa hyvin ja ongelma poistuu.

• peltivannemies

"Hanki aluvanteet"

Meillä aluvanne ja rauta muodosti sähköparin ja heikompi alumiini kului. Parin talven jälkeen oli väljempi, mutta tuli tasapainoitus ongelmia ja piti ostaa uudet vanteet.

• aamullaSelvinPäinJihuuu
        peltivannemies kirjoitti:

"Hanki aluvanteet"

Meillä aluvanne ja rauta muodosti sähköparin ja heikompi alumiini kului. Parin talven jälkeen oli väljempi, mutta tuli tasapainoitus ongelmia ja piti ostaa uudet vanteet.

Hehee, mistä tuollaisia ihmevanteita löytyy, Vannetukustako?

• orginalit

Kesäkumit ja ruosteessa kuin valtameri alus? Kyllä on nyt halpaa metallii käytetty kauppakassiin?

• RuosteetonYaris2012

Mulla kans jymähti alkuperäiset aluvanteet kiinni.Kakkosnelosella koputtelin irti. Tuo pulttienavaamiskikka käyttöön jos vielä jumittaa .

• MJK__

Minulla ruostui Fordin jarrupala kitkapinnan ja taustan välistä niin, että kitkapinta irtosi 3,5 vuodessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe