Näin se menee

kalottikoulureissu

Hei jopa oli törkeätä tuolla Torniossa, kun siellä jonkun aikaa kävelee kauppakeskuksessa, niin mulkoilua kielipitkällä ym.Onko Keroputaalta kadonneita? Olin kerran tukan laittanut ja hyvällä mielellä tulin Kemistä, niin lihava naisvartija alkoi mullistelemaan ja olen hoikkanen, kun juoksen ja hiihdän talvisin ja pidän tätä kotitaloa ja nytkin olin laittanut vasta puita ja marjoja poiminut koko kesän ja myynyt niitä jopa netissä. Sitten niiden lapsittenkanssa. Minun ei tarvitse joutua tuollaisen kohteeksi, kun olen siellä Torniossakin nähnyt, kun juodaan pitkin rantoja jasiellävanhassa Mestarissa tosi päissään ollaan. Enpä ole niissä kapakoissa juonut..käynyt vain katsomassa TV:tä ja Oulusta tullessani odotin linja-autoa. Oulussa mennään järjellä ja käyn siellä luennoilla yleensä Pakkalan salissa, jos siellä vain sellaista sopivaa on..ei punaisilla ja valkoisilla ole historijoitten mielestä enää mitään merkitystä ja siellä on hyvä kohtelu ja ollaan asiallisia. Olen juossut kilpaa Oulussa, että Torniossa tuo käyttäytyminen joillakin, kun tämä rajavalvontakin siellä on ollut, niin pitää ajatella miten ne käyttäytyvät toisia kohtaan. Niitä Kauppakeskuksia on Oulussakin ja DNA:a kauppoja vaikka kuinka monta. Olen hiihtänyt ja juossut siellä, mutta pikkuen olan niin kuin olevinaan, että vertaa miten käyttäydytään esim Roissa tai Oulussa. Ei asiakkaalle myydä itteään..ei ainakaan Oulun DNA:ssa..eikä Kemissä. Sinne eiole koksaan voinut muuttaa. Siellä on aina sama vitsi. Sivistyneitä paikkoja kyllä löytyy. olen ollut myös Helsingissä työssä..pääkallopaikalla. Sitä joukkopsykoosia ei tartte harjoittaa, että pitää miettiä mikä vika on ittessä, kun aletaan mulkoilemaan kielipitkällä. Onko karattu Keroputaalta vai lääkitys unohdettu ottaa..täällä saa kulkea vapaasti normaalistikäyttäytyvät ihmiset, että sinne lukkojen taka voi mennä se joka käyttäytyy omituisesti.

Nimim. maailma on avon-vapauskulkea ja olla ihmisten seurassa

ps. kokokesän olen raatanut tuolla metsässä marjojen kanssa ja sieltä olen lisätulon saanut. Jotkut miehet itte ovat törkyjä, kun tekevät just tai yrittävät tehdä sitä,että kaikillaon oikeus normaaliin suhteeseen..sitä tämä on ollut, mutta julkaisen sen ja Roihin meni 20000 aikoinaan jaasuin Korkalovaarassa.

0

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        273
        4762
      2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
        Maailman menoa
        100
        3556
      3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
        Ähtäri
        27
        2942
      4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
        Maailman menoa
        67
        2360
      5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
        Ikävä
        102
        2279
      6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
        Ikävä
        93
        1556
      7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
        Tv-sarjat
        28
        1329
      8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
        Tunteet
        41
        1326
      9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
        Ähtäri
        75
        1294
      10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
        Ikävä
        67
        966
      Aihe