Hän oli tänään aiemmin yrittänyt soittaa, mutta olin kiireinen ja laitoin, että soitan takaisin. Seuraavassa hetkessä ovikello alkaa soimaan ja vuokranantaja tunkee ohitse sisään, vaikka sanotaan että pitää hyvissä ajoissa ilmoittaa. Vetoaa tähän puhelimeen (tänään) vastaamattomuuteen ja pitää siitä oikein saarnankin. Aukoo jääkaappeja ja roskiksia ja puhisee itsekseen. Meneekö nyt ihan oikein? Oli siis käynyt muutama viikko sitten sovitusti ja nyt ihan yllätysvierailu.
Vuokranantaja paukkasi sisään ilmoittamatta
Omarauhaeisallittu
2
358
Vastaukset
- Vuokraisäntä
Törkeää käytöstä. Eikö tosiaan edes ollut mitään asiaa? Sehän on nyt sinun kotisi, eikä toisen kotiin saa marssia, vaikka sattuisi omistamaan sen.
- ghjsad
Onko sinulla paljonkin jääkaappeja? Hehheh.
Vuokranantajalla on oikeus tulla asuntoon, mutta siitä pitää tosiaan ilmoittaa etukäteen tilanteen niin salliessa (ei hätätilanne, esimerkiksi vesivuoto) ja siihen pitää olla syy (tosin syyksi käynee se, että vuokranantajalla on oikeus tarkastaa asunnon kunto (oletettavasti jonkinlaisin järkevin väliajoin)).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076