Onko tietoa pitääkö päivällisellä olla suorat housut ja valkoinen paita. Esim. Lanzalla saa 5:n tähden hotellissa olla siisteissä shortseissa ja T-paidassa!
Vastaukset 7
- neljätähteä
Jos haluaa mennä 5 tähden hotelliin, silloin pitäisi myös itse osata käyttäytyä sen mukaan.
Parempi valita yhden tähden hotelli, jos asuvalinta on noin vaikeaa- TurhaottaaLiikaavaatetta
Kyseinen hotelli Rodoksella ei ole 5:n tähden;) Ei viitsisi ottaa turhaan mukaan pikkukenkiä , suoria housuja , kauluspaitaa jos siistit puolipitkät shotsit ja pikeepaita riittää, kuten Lazalla 5:n tähden hotellissa! Sinne mennään keväällä kolmatta kertaa samaan huippuhotelliin ja antavat aina saman huoneen vaikka olisi halvemmasta maksettu"! Shampanjapullo tulee aina syntymäpäivänäni huoneeseen. Osataan ilmeisesti "käyttäytyä;)
- TurhaottaaLiikaavaatetta
Yleesä hotellin tiedoissa on mainittu jos pitää olla suorat housut ja spittarit mutta kys. hotellin sivuilla ei ole mainintaa, En nyt kuitenkaa tsimmareissa ole syömään menossa. Puolipitkät mustat shortsit ja siisti paita joissa kelpaa ulkonakin iltaisin liikkua.
- karvakoivet
Vuosi sitten ainakin oli vielä maininta pukeutumisesta. Mutta ehkä ovat luopuneet siitä juuri itsepäisten ihmisten takia.
karvakoivet kirjoitti:
Vuosi sitten ainakin oli vielä maininta pukeutumisesta. Mutta ehkä ovat luopuneet siitä juuri itsepäisten ihmisten takia.
No sepä hyvä sitten.
- OnSenniinvaikeeta
OK. Muistuipa mieleen kun keväällä kävimme Kreetalla hotelli Panoramassa 5tähteä. Siellähän oli oli tuo maininta:suorat housut ym. No otimpa mukaan ja menin päivälliselle joka nautitaan ulkoterassilla ,olin ainoa jolla ei ollut shortseja! Seuraavana päivänä pukeuduin minäkin "rennommin"!
- Ehkämenensyksyllä
Varmaan vähemmän Suomalaisia tuossa hotellissa. Melkein vieressä Caktus joka Suomalaisten suosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531691
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5501467Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1641414Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va264916Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "173897- 58806
- 56728
- 54726
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26720- 52629