Onko Saunalahti hyvä, vai huono liittymä?
Olen harkinnut liittymän vaihtoa ja päätin kysyä sitä täältä.
Soneran entinenkö asiakas?
Saunalahti hyvä vai huono
9
1038
Vastaukset
- Ruupeni
Mutta kato kumman verkon otat
http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id6918.html - Veikko
Hyvin on täällä toiminut eikä ongelmia ilmennyt.
- yksi puhuja
on. Meilläkin oli ennen Sonera nyt on Saunalahti ykkönen. Ihan tyytyväisiä ollaan. Tosin kyllä Sonera olisi kaikin tavoin vielä parempi, mutta hinnat on niin "suolaiset" ettei sitä ole varaa pitää.
- Ex-pertti
Jos olet halvempaa liittymää vailla, ota Kolumbus tai Telefinland. Niillä varmaan laskutus ja yleensäkin systeemit pelaa, koska on emoyhtiön järjestelmät kuitenkin tukena. Saunalahdesta irtisanoin kaksi liittymääni, koska etenkin laskutus ja asiakaspalvelu rupesivat tökkimään liian pahasti. Ja virheet tahtovat yleensä, jostain syystä, koitua aina asiakkaan vahingoksi!
- PAKETTISAUNIS
Tyytyväinen olen aina ollut....ja jatkossakin. Saunalahti on tehnyt paljon uudistuksia ja kehittää palveluitaan ja hinnat ovat alhaalla. Halpisoperaattoreista todella hyvä kilpailukykyisyys. Tsekkaa vielä seuraava.
SAUNALAHLAHDELLA TYYTYVÄISIMMÄT ASIAKKAAT!
http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=1724
Asiakaspalvelupaikkoja löytyy..
sähköposti, kaavake netissä, puhelinasiakaspalvelu (huom. saunalahti lisää sinne 50 uutta asiakaspalvelijaa)
Tarkoituksena olisi päästä jonotuksissa keskimäärin 2min vuorokaudessa. - tyytymätön
Olin aluksi varsin tyytyväinen n.vuoden. Mutta nyt on kaksi viimeistä laskua ollut uskomattomia. Huikeita virheitä joista saa puhelimessa väitellä ja saunis ei suostu niitä korjaamaan. Esim sellaisista lisäpalveluista laskutetaan joita en ole tilannut. Lisäksi puhelimen minuuttilaskurin mukaan olen puhunut huomattavasti vähemmän kuin mitä saunis erittelyssä on mainittu. lisäksi erittelyssä on sellaisia numeroita joihin en ole voinut soittaa koska en tunne ko numeroiden haltiaa.
siis PERSEESTÄ koko saunalahti - Maija
ainut ongelma että asiakaspalvelu on ruuhkainen mutta onneksi on paikallisia jälleemyyjiä joiden kanssa kaikki ongelmat saatu hoidettua.
- minna
Jos sinulle tulee ongelmia saunalahden kanssa olet pulassa.Et saa ketään vastaamaan ongelmaasi.Edes sähköpostitse.
Palvelua sieltä ei saa.Se on varmaan se halpuuden hinta.
- tosi vihainen
minulla 4g ei pysy internetissä saa monta kertaa päivässä olla yhdistelemässä.katkeaa suunnilleen joka kerta esim kesken verkkopankissa ol0n ja sivua vaihtaessa.omagurut yrittää korjata mutta eivät ole saaneet kuntoon viivyttelevät asioidessa että saisivat paremmat puhelin laskut mulla mennyt jo 4kk yli 100 euroa,eivätkä ole osanneet neuvoa miten yhdisteetään internettiin.tai sanoivat mutta ei sekään toiminut.puhelimella saunalahteen ei pääse,kenellä on aikaa kokopaivä odotella ja sekin taas maksaa.20minuuttia odotin eikä päässyt asiantuntijan puheille. että kiitos saunalahti.rahan menoa joka minuutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818