vai mitä ihme noi kummalliset nimet siellä ovat, ei ihmisen nimiä joillain aj kuvan jokin esine tms.
FB:ssa mahdollista olla mukana anonyymisti?
14
148
Vastaukset
Tämä ei ole Facebook.
Kyselet väärässä paikassa.
H.- KannattaaPerehtyä
ja kuka haluaa jutella tai hyväksyä kaverikseen noita tuntemattomia hahmoja?
Minä en hyväksy muita kuin tuttuja ihmisiä kaverikseni, enkä liity mihin tahansa ryhmään. Kannattaa pitää varansa, ettei tule ikäviä yllätyksiä huolettomasti toimiessa. Voihan siellä olla vaikka Humprey Bogartina, niitäkin oli jokunen vuosi sitten siellä useampia. Sitten vain etsimään kavereita....tosin omalta kohdalta en hyväksy kaveriksi ellei ole profiililla ole esittää uskottavaa historiaa.
Samoin Venäläisessä VK:ssa, millä tahansa nimmarilla sinne voi rekisteröityä.- viskari0e
joo en nyt juuri muista mitä tietoja niissä on, niissä on varmaan oikeita tietoja henkilöstä, ja tutut tietää, niin sen täytyy olla, vieraat ei tiedä sitten. Miksi tällaisia käytetään, nyt en ymmärrä?
viskari0e kirjoitti:
joo en nyt juuri muista mitä tietoja niissä on, niissä on varmaan oikeita tietoja henkilöstä, ja tutut tietää, niin sen täytyy olla, vieraat ei tiedä sitten. Miksi tällaisia käytetään, nyt en ymmärrä?
Jotkut vaan eivät halua esiintyä omana itsenään facebookissakaan. Jotkut taas haluavat hyötyä tuttavuuksistaan, eli tarjoutuvat "seireenit", isotissiset vähäpukeiset naiset haluvat todennäköisesti tyhjentää taskusi, jos niissä jotakin tyhjennettävää mahdollisesti on.
Naisille taas on tarjolla paljon "sotilaita, lentäjiä" ym, ulkom. ja miksei kotimaisiakin Auervaaroja, rahan toivossa.
- reppuriika
Voi olla. En ole oikealla nimellä siellä. Joissain ryhmissä kyllä paljastan kuka olen. Ihan turvallisuussyistä.
- pirremiinapa
Ei sinne pitäisi voida perustaa profiia väärillä tiedoilla?
Onnistuu. Eipä sielläkään paljon kysellä todisteita annetuista profiilitiedoista, eikä niitä kukaan taida tarkastaa.
Minäkin perustin Optimisti-Orvokille fb-sivun joskus yli neljä vuotta sitten. Ei tosin huvittanut juurikaan ylläpitää sitä kuin vähän aikaa. O-O on toki tietyllä tapaa ollut jo pitkään osa minun persoonaani, mutta fb-päivityksille ei oikein riittänyt aikaakaan.- Asko751t
optimisti-orvokki kirjoitti:
Onnistuu. Eipä sielläkään paljon kysellä todisteita annetuista profiilitiedoista, eikä niitä kukaan taida tarkastaa.
Minäkin perustin Optimisti-Orvokille fb-sivun joskus yli neljä vuotta sitten. Ei tosin huvittanut juurikaan ylläpitää sitä kuin vähän aikaa. O-O on toki tietyllä tapaa ollut jo pitkään osa minun persoonaani, mutta fb-päivityksille ei oikein riittänyt aikaakaan.Mites joku pikku firma, jonka tiedoista esim. fb:ssa ei selviä henkilöt ollenkaan eikä mikään henkilökohtainen asia. Sieltä voi nettifirmasta siis tilata esim leluja? Rahat tuotteista vain menee firman tilille. FB:ssahan jotkut yritykset mainostaa.
- pirremiinapa
optimisti-orvokki kirjoitti:
Minäkin perustin Optimisti-Orvokille fb-sivun joskus yli neljä vuotta sitten. Ei tosin huvittanut juurikaan ylläpitää sitä kuin vähän aikaa. O-O on toki tietyllä tapaa ollut jo pitkään osa minun persoonaani, mutta fb-päivityksille ei oikein riittänyt aikaakaan.Niinhän se taitaakin olla, mutta murtautumisia tileille on kuulemma yhä enevissä määrin.
Kerran kirjauduin ja kotipaikakseni ilmoitettiin Thaimaa :(.., liekö identiteettini varastettu..
Minäkään en oikein ole tykästynyt facen velvoittaviin tykkäämisiin, olen melko passiivinen silläkin foorumilla. - sepelkyyhkyt
pirremiinapa kirjoitti:
Niinhän se taitaakin olla, mutta murtautumisia tileille on kuulemma yhä enevissä määrin.
Kerran kirjauduin ja kotipaikakseni ilmoitettiin Thaimaa :(.., liekö identiteettini varastettu..
Minäkään en oikein ole tykästynyt facen velvoittaviin tykkäämisiin, olen melko passiivinen silläkin foorumilla." en oikein ole tykästynyt facen velvoittaviin tykkäämisiin"
Mikä velvoittava se on? Mä en jaklsa tykkäillä siellä joskus harvoin kuitenkin kun oikein aiheellista. Asko751t kirjoitti:
Mites joku pikku firma, jonka tiedoista esim. fb:ssa ei selviä henkilöt ollenkaan eikä mikään henkilökohtainen asia. Sieltä voi nettifirmasta siis tilata esim leluja? Rahat tuotteista vain menee firman tilille. FB:ssahan jotkut yritykset mainostaa.
Ja halutessaan jonkin firman sivut voi poistaa näkymästä omilla sivuillaan, etteivät vie turhaa tilaa ja aikaa.
Itse seuraan fb-sivuja jotakuinkin päivittäin ja välillä useampia kertoja päivässä, kun on kavereina monia aktiivisia tuttuja, jotka päivittävät kaiken aikaa sivuilleen uutisia eri puolilla maailmaa. Ihmiset liikkuvat paljon ja nopeasti, ja joskus uutisia saa lukea fb-sivuilta, ennen kuin niistä kerrotaan suurelle yleisölle julkisesti.
Erilaiset ryhmät voivat myös olla kiinnostavia, ja tieto kulkee niitten sivuilla. Pysyy kiinnostavista asioista ajan tasalla, vaikkei itse muuten kovin aktiivinen olisikaan. Keskustelut jonkin ryhmän fb-sivuilla sujuvat myös paljon nopeammin ja helpommin kuin sähköpostin välityksellä. Erityisesti kuvien julkaiseminen on nopeaa ja selkeämpää kuin muuten varsin kilpailukykyisillä ja nopeilla whats up -sivuilla.
.
.
- pirremiinapa
Laitoin Facepookin latautumasn puhelimeeni, ja laite näyttää taas että olisi kaksi latausta menossa...onko minulla rinnakkais puhelin jossain, kun sijainti historiakin ilnoittaa että olisi kaksi juuri samanlaista puhelinta, mutta toisen sijainti on tuntematon :(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23468Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723211"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin462728IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542558Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.702354Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭271207Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä151172- 921121
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3361033Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14936