Mitä ajatuksia tulee mieleen tästä?
Haluaisin tietää ainakin jätkien mielipiteen tähän että mitä he ovat mieltä siitä jos tyttö pitää autoista? :)
Onko ok jos tyttö tykkää autoista?
8
633
Vastaukset
- isintyttötaitaaolla
saat pitää autoista.ihamistä vaan ku iha ite kustannat.tee mitä vaan moraalis antaa,elä ja oo iha vaan omaihtes.elä kysele pojilta.kysy naisilta.ootko jotenki isityttö.elä oo.
- Connecticutista
Jos kaveri itsekin pitää autoista, niin sehän on vain positiivista:)
Ei se varmaan harvinaista ole.
Mun vanhaa jenkkiä on monikin naispuolinen ihastellut parkkipaikoilla, tai ainakin katsonut pitkään.
Tuskin minua katsoivat:( - Hottia
Seurustelin kerran tosi autotytön kanssa. Olen itse enemmän pyöräilijä. Minusta se on aika hottia että tyttö tuntee autot.
- TSI2012
mitäs tuossa nyt on. tykkäähän GAY-miehet skodastakin.
- 0293
Vähän vanha ketju, mutta on päässyt ohi silmien.
Kyllä nainen autoista saa pitää, mutta vielä parempi olisi,
mikäli samalla perehtyisit, että miten ja miksi auto toimii.
Se on aivan mahdollista, jos on asiasta tarpeeksi kiinnostunut.
Tarkoitan siis moottoria, voimansiirtoa, jarruja ja auton
ajo-ominasuuksia vaikkapa vain yleisellä tasolla.
Tämä nimittäin riittää!
Tämä tieto on valitettavasti aika puutteellista, mutta näiden
tietojen hallinta helpottaisi autoilua merkittävästi .- sis_sas_sus
Tämä!!!!
Ja iso plus on jos tyttö omistaa harrasteauton.
- 0293
Miten tämä edellinen liittyy aloittajan esittämään kysymykseen?!
- halujen.kanavoija
Riippuu paljon vaihdekepin nupin mallista, mutta pervolta tuo tykkääminen silti tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769