Kamuxin tyrkky-Passat myynnissä jo 4 kk ajan

Outoa-passatkauppaa

Autokauppias Kamux Oy on roikottanut tätä vm. 2009 mallista Passattiansa netissä jo vaikka kuinka kauan.
http://www.autotie.fi/vaihtoautot/VOLKSWAGEN/Passat/BOZ-930/3676?utm_source=criteo&utm_medium=banner&utm_campaign=retargeting

Tätä BOZ-930 Passattia myyskenneltiin jo elokuulla Kamuxin Vantaan toimipisteessä, ja pyyntihinta oli 11.900 €, joka oli jo yliviivattukin, ja pyynti oli enää 10.900. Tiedustelin Autotien kyselykaavakkeen kautta Vantaalta kahteenkin kertaan tuosta autosta, mutta eivät koskaan vastanneet mitään.

Sitten kun taas kurkkasi Vantaan linkkiä, tuli vastaus että "Auto myyty". Kului pari viikkoa, niin BOZ-930 olikin siirretty Kamuxin Lahden pisteeseen, ja nykyisellään pyynti on yllä olevan linkin mukainen, eli 9.900 €.

Kyselin myös Lahdesta jo puolitoista viikkoa sitten tästä autosta, laitoin oman auton rekisterin ja kaikki kyselyyn. Mitään vastausta ei koskaan tullut. Ilmeisesti tuota Passatia ei ole tarkoituskaan myyd. Se vain kiertää eri Kamuxin liikkeissä, keräämässä nettihuomiota ko. liikkeen muita autoja kohtaan.

Itse en ole enää tuosta kiinnostunut, olen jo auton vaihtokauppani toisaalla tehnyt. Huvittaa silti kun tuo BOZ-930 Oassat-mainos pomppaa edelleen Facebook-sivuillani monta kertaa päivässä esille.

No, toivottavasti tämä Kamuzin "sissimarkkinointi" -kikka toimii, ja saavat paljon autojansa myydyiksi.

4

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runko-kierossa

Lienee kunnolla kolaroitu auto kyseessä. Jatkuvasti aleneva hinta, ja se että ei kelpaa kellekään, se puhuu puolestansa.

• Öljypoltinvwaudiskoda

Öljynkulutus remppatodistus pitää olla.
      Tai hinta sitten 2000e ilman sitä

• Kallismesta

Kamux:lta en lähtisi ensimmäisenä ostamaan vaihtoautoa...

• "moottori vaihdettu". aika tyypillistä, ja taatusti kuluttaa jo öljyäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31