Vastasin ponnahdusikkunan kyselyyn jossa voi voittaa Samsung puhelimen. Kyseltiin paljonko Gromea käytän jne.
Vastausten jälkeen tuli tarjolle kallis Samsung puhelin hintaan n. 2 ekeä. Lopetin siihen. Seuraavaksi oltaisiin menty sitten maksupuolelle.
Onko huijaus? Oletteko muut saaneet tämäntyyppisen ponnahdusikkuna Cromessa?
Itse en jatka tätä kyselyä pidemmälle.
http://competition9886.cdn6-data56-server9.top/?utm_medium=NQ3aDvyuBCtafRQJPeFC66tm MNW8T aflxP0d0AJGo=&t=main3
vuosittainen Crome käyttäjäkysely
26
7205
Vastaukset
- Haittamainos
Älä välitä, et ole ainoa. Kanssasi samaan aikaan maailmassa moni muukin on mennyt retkuun.
Näihin yleensä tyhmä antaa sähköpostiosoitteen. Tyhmempi lisäksi nimen, osoitteen, puhelinnumeron. Idiootti ilmoittaa vielä henkilötunnuksen, pankkitunnukset, luottokortin numeron.- viisaskuitenkin
Siis en mennyt retkuun. En anatanut henkilötietojani.
- Arvaustoimisto
Idiootimpi laittaa luottokortin numeron lisäksi vielä sen kolminumeroisen CVV-koodin, minkä jotkut nettikaupat vaatii maksun hyväksymiseksi.
- Anonyymi
Ite täytin ne tiedot tyhmänä (en henkilötunnusta tai pankkikorttia) ja nyt tullu puheluita päivän mittaan.. Muilla samoja kokemuksia? Sivulla on puh., Gmail, osoite ja nimi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite täytin ne tiedot tyhmänä (en henkilötunnusta tai pankkikorttia) ja nyt tullu puheluita päivän mittaan.. Muilla samoja kokemuksia? Sivulla on puh., Gmail, osoite ja nimi…
Kannattaako pelätä kodin puolesta(osoite on sivustolla) tai oman henkilöllisyyden…
- Eikauppoja
Joo aika erikoista.... ei tullut ponnahdusikkunana vaan tiedotus valtasi koko välilehden ja oikein äänimerkin kanssa! Vastasin kysymyksiin, mutta kun lopussa tuli tieto, että voin ostaa yli 1800 egen Apple MacBookin vitosella, laitoin poikki.
- käyhän.se.näinkin
Ajattelin käydä sivustolla ja antaa täysin väärät tiedot kaikkiin kyseleyihin, mutta Firefox esti sivulle menon ja ilmoitti sen olevan huijausta. Nooh... Jää vain yksi hupi saamatta. Ehkä niin on parempi.
- Taashuijataan
Juuri äsken rävähti ruutuun Firefoxin vuosittainen käyttäjäkysely.
Aple iPhone olisi tullut eurolla. :D Moi!
Itselläni tuli tuollainen samallainen. Siinä oli aika lailla samalla tavalla kirjoitettu. Siinä oli sitte semmonen ''peru tilaus'' -nappi tai joku vastaava ni painoin siitä. Nii ei ole tullut sen jälkeen.
Ja yleensä nuo '' Iphonet vain 2€ '' ovat huijausta, älä luota niihin.- Viha
Miten sen saa pois tekemättä kyselyä????!!!!!!!!!
- Eräs
Nyt tuli kysely firefox:in käytöstä. Vastaajille luvattiin arvottavan Lidlin 1000 euron lahjakortti. Kyselyn jälkeen ei tarjottu mitään puhelimia alehintaan, mutta nimi, sähköpostiosoite, osoite, puhelinnumero ja syntymäaika (ilman loppuosaa) piti täyttää. Tätä on siis nyt liikkeellä. Tämän jälkeen lupasivat lähettää viestiä sähköpostilla, mutta eipä ole tullut.
- Eräs
Ja jos tuohon kyselyyn erehtyy vastaamaan, niin kannattaa sitten katsoa esim. firefoxin asetuksista, että selauksen suojaus on kunnossa. asetukset > laajennukset ja teemat > browsing protection by f-secure
Minulla ei ollut. - Eräs
Kyseessä on siis tämä linkki: www.sbgdc.co/firefox-kayttajakysely/
Älä klikkaa linkkiä, jos et halua käyttäjäkyselyyn. - Porrri
Mulle tuli kysely safarin käytöstä
- tyhmä
entä jos on antanut kortti tiedot
- Peke100
Jos olet korttitiedot antanut soita pankkiin! Ja pyydä estoa tai uuutta korttia!
- Pikkanen
Aivan samannlainen tapaus minulle tänään, vastaus vain tänään voimassa .
Olen samaa mieltä, että google huijaa, saadakseen ihmiset kertomaan Cromen
käytöstä. Lopetin kesken maksuvaiheessa. nimimerkki Viena - Anonyymi
Jos kyseinen "kysely" avautuu jollekin sivulle mennessä niin saman tien kannattaa sulkea se koko sivu tai välilehti eikä missään nimessä alkaa täytellä sitä lomaketta!!
Juuri tällä hetkellä weekend-festivaalin sivulta aukeaa kyseinen "kysely" ja se sivu taitaa olla korkattu, varokaa. Itsellä on firefox ja hakukoneena duckduckgo mitä kautta menin weekendin sivulle.- Anonyymi
Tässä vielä printscreen siitä välilehdestä: https://imgur.com/F1gisoI.jpg ja tuo sivu tosiaan pomppasi toiselta nettisivulta vaikka selaimeni estää ponnahdusikkunat ja omiakin estoja on pitkä liuta.
- Anonyymi
minulla tulee dna uuteen välilehteen.
johtuuko tämä widovsin 10 uudesta isosta päivityksestä? minulla on edge selaimena. - Anonyymi
Lähin sivulta heti en mennyt retkuun tuli yhtäkkiä kun katoin vidoa en edes ymmärrä mitään joku voi olla niin tyhmä
- Anonyymi
Toinen ilmoitus mikä (saattaa) olla virus eka oli 2018 Chrome kysely kun pelasin diep io pelii netistä
- Anonyymi
Okei sama tuli mulle olin eka silleen mikä sivu tää
Sit menin heti pois. Kävin kattoo youtubesta videoita tästä - Anonyymi
Tänään tuli Chromen vuosittainen kysely jossa luki että iphone 11 pro vain 2 € ja tarjous vain tänään sekä varastossa vain yksi jäljellä.
- Anonyymi
Sain samanlaisen ja palkintona iPhone hintaan 2€, en jatkanut ja löysin tämän sivun, jonka perusteella huijausta. RK
- Anonyymi
olen saanut samanlaisen mutta iphoonilla 2e ei o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859