Tätä ei tietenkään suoraan tuoda ilmi, mutta mun mielestä sellainen ”subliminal message” siellä on.
Mikael Gabriel?
10
738
Vastaukset
- aaah-ja-uuuh
Miten vaan, mutta tosi sexy toi Mikael kyl on. Alkaa seistä kun ajattelenkin sitä... kiva poika, ja hyvän näköinen.
- hixxx
HISSS
- Anonyymi
Se Putin tatutointi on kyllä aikamoinen deal breaker ja turn off.
- Anonyymi
Taitaa tykätä virolaisesta, todennäköisesti vain kavereina ja ammatillisesti. Turhapa noita on arvailla.
Käärijän euroviisu bromanssi taisi lopahtaa.- Anonyymi
Joo videoita on ainakin kovasti poisteltu ja niin edes. Ihan kaikkia yksityiskohtia en kyllä tiedä.
- Anonyymi
Eiköhän tämä uutinen kerro Mikael Gabrielista kaiken tarvittavan:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/01/27/mikael-gabriel-julkaisi-hammentavan-kuvan-rappari-tatuoi-putinin-naaman
Mitä ihmettä YLE oikein ajatteli kun tässä maailmantilanteessa antaa medianäkyvyyttä artistille jonka mieletä putin on cool?- Anonyymi
Annetaan anteeksi, nuoruuden typeryyksiä.
"Mikael Gabriel kertoi MTV:llä, että Putinin kuvan tautoiminen omaan ihoon oli aikoinaan todella typerä päätös.
– Ajattelen, että se on ollut nuoren vähän ehkä hölmösti ajattelevan tekosia. Kaikki me teemme joskus nuorempana tyhmiä ratkaisuja. Se on mun yksi top 3 tyhmimpiä ratkaisuja. Mitä muuta siitä voi oikein sanoa? räppäri totesi Uutisaamussa.
Mikael Gabriel kertoi olevansa erittäin tyytyväinen siihen, että tatuointi on peitetty, eikä hänen tarvitse enää kantaa sitä ihollaan.
– Ei sitä ole ollut siinä pitkään aikaan onneksi. Kyllä mä halusin siitä pitkään eroon ja silloin Suomen voittaessa Venäjän siihen tuli aivan mahtava tilaisuus."
https://www.is.fi/viihde/art-2000008690476.html
Antti Kurhinenkaan ei enää fanita putleria, mutta siihen en niinkään luota. Voisi kyllä MG ja JVG kertoa että saavat jakamansa ruuat ilmaiseksi, käyttäytyvät kuin itse maksaisivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan anteeksi, nuoruuden typeryyksiä.
"Mikael Gabriel kertoi MTV:llä, että Putinin kuvan tautoiminen omaan ihoon oli aikoinaan todella typerä päätös.
– Ajattelen, että se on ollut nuoren vähän ehkä hölmösti ajattelevan tekosia. Kaikki me teemme joskus nuorempana tyhmiä ratkaisuja. Se on mun yksi top 3 tyhmimpiä ratkaisuja. Mitä muuta siitä voi oikein sanoa? räppäri totesi Uutisaamussa.
Mikael Gabriel kertoi olevansa erittäin tyytyväinen siihen, että tatuointi on peitetty, eikä hänen tarvitse enää kantaa sitä ihollaan.
– Ei sitä ole ollut siinä pitkään aikaan onneksi. Kyllä mä halusin siitä pitkään eroon ja silloin Suomen voittaessa Venäjän siihen tuli aivan mahtava tilaisuus."
https://www.is.fi/viihde/art-2000008690476.html
Antti Kurhinenkaan ei enää fanita putleria, mutta siihen en niinkään luota. Voisi kyllä MG ja JVG kertoa että saavat jakamansa ruuat ilmaiseksi, käyttäytyvät kuin itse maksaisivat.Ei muuten anneta anteeksi putinisti-fasisteille! Kerran isovenäläisen natsin fanittaja aina isovenäläisen natsin fanittaja. Ja kun vähän MG:n sanomisia ja vanhoja somekirjoituksia kaivelee niin eiköhän sieltä löydy myös aimoannos homofobiaa ja transvihaa sen päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten anneta anteeksi putinisti-fasisteille! Kerran isovenäläisen natsin fanittaja aina isovenäläisen natsin fanittaja. Ja kun vähän MG:n sanomisia ja vanhoja somekirjoituksia kaivelee niin eiköhän sieltä löydy myös aimoannos homofobiaa ja transvihaa sen päälle?
Löytyykö, laitapa linkkiä. En oikein usko.
- AnonyymiUUSI
Mikael Gabriel on komea nuori mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839