Mikael Gabriel?

Skdooslw

Tätä ei tietenkään suoraan tuoda ilmi, mutta mun mielestä sellainen ”subliminal message” siellä on.

9

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaah-ja-uuuh

      Miten vaan, mutta tosi sexy toi Mikael kyl on. Alkaa seistä kun ajattelenkin sitä... kiva poika, ja hyvän näköinen.

      • hixxx

        HISSS


      • Anonyymi

        Se Putin tatutointi on kyllä aikamoinen deal breaker ja turn off.


    • Anonyymi

      Taitaa tykätä virolaisesta, todennäköisesti vain kavereina ja ammatillisesti. Turhapa noita on arvailla.

      Käärijän euroviisu bromanssi taisi lopahtaa.

      • Anonyymi

        Joo videoita on ainakin kovasti poisteltu ja niin edes. Ihan kaikkia yksityiskohtia en kyllä tiedä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Annetaan anteeksi, nuoruuden typeryyksiä.

        "Mikael Gabriel kertoi MTV:llä, että Putinin kuvan tautoiminen omaan ihoon oli aikoinaan todella typerä päätös.

        – Ajattelen, että se on ollut nuoren vähän ehkä hölmösti ajattelevan tekosia. Kaikki me teemme joskus nuorempana tyhmiä ratkaisuja. Se on mun yksi top 3 tyhmimpiä ratkaisuja. Mitä muuta siitä voi oikein sanoa? räppäri totesi Uutisaamussa.

        Mikael Gabriel kertoi olevansa erittäin tyytyväinen siihen, että tatuointi on peitetty, eikä hänen tarvitse enää kantaa sitä ihollaan.

        – Ei sitä ole ollut siinä pitkään aikaan onneksi. Kyllä mä halusin siitä pitkään eroon ja silloin Suomen voittaessa Venäjän siihen tuli aivan mahtava tilaisuus."
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008690476.html

        Antti Kurhinenkaan ei enää fanita putleria, mutta siihen en niinkään luota. Voisi kyllä MG ja JVG kertoa että saavat jakamansa ruuat ilmaiseksi, käyttäytyvät kuin itse maksaisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan anteeksi, nuoruuden typeryyksiä.

        "Mikael Gabriel kertoi MTV:llä, että Putinin kuvan tautoiminen omaan ihoon oli aikoinaan todella typerä päätös.

        – Ajattelen, että se on ollut nuoren vähän ehkä hölmösti ajattelevan tekosia. Kaikki me teemme joskus nuorempana tyhmiä ratkaisuja. Se on mun yksi top 3 tyhmimpiä ratkaisuja. Mitä muuta siitä voi oikein sanoa? räppäri totesi Uutisaamussa.

        Mikael Gabriel kertoi olevansa erittäin tyytyväinen siihen, että tatuointi on peitetty, eikä hänen tarvitse enää kantaa sitä ihollaan.

        – Ei sitä ole ollut siinä pitkään aikaan onneksi. Kyllä mä halusin siitä pitkään eroon ja silloin Suomen voittaessa Venäjän siihen tuli aivan mahtava tilaisuus."
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008690476.html

        Antti Kurhinenkaan ei enää fanita putleria, mutta siihen en niinkään luota. Voisi kyllä MG ja JVG kertoa että saavat jakamansa ruuat ilmaiseksi, käyttäytyvät kuin itse maksaisivat.

        Ei muuten anneta anteeksi putinisti-fasisteille! Kerran isovenäläisen natsin fanittaja aina isovenäläisen natsin fanittaja. Ja kun vähän MG:n sanomisia ja vanhoja somekirjoituksia kaivelee niin eiköhän sieltä löydy myös aimoannos homofobiaa ja transvihaa sen päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten anneta anteeksi putinisti-fasisteille! Kerran isovenäläisen natsin fanittaja aina isovenäläisen natsin fanittaja. Ja kun vähän MG:n sanomisia ja vanhoja somekirjoituksia kaivelee niin eiköhän sieltä löydy myös aimoannos homofobiaa ja transvihaa sen päälle?

        Löytyykö, laitapa linkkiä. En oikein usko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe