Onko virkavalta käyttäytynyt väärin sinua kohtaan?

Uskomatonta_touhua

Muutamia vuosia sitten sattui Savon seudulla tällainen tapaus että myöhäisillasta syntymäpäivänäni kuuntelin musiikkia hyvin hiljaisella ystäväni kanssa samalla kun pelattiin korttia. Naapurini, katkera mies joka exäni ex-isäpuoli, soitti poliisit paikalle kun tiesi mun täyttävän vuosia ja halusi piruillessaan kiusata (tästä fakta tieto selvisi aikanaan kuka oli kyseessä ja nimenomaan kiusanteosta oli kyse - myönsi tekonsa hänellä itsellään ollut ongelmia virkavallan kanssa, ym.).

No, poliisi tuli paikalle ja kertoi että musiikin soitosta on tullut valitus. Ihmettelin asiaa ja kysyin että ettekö te kuule mikä on volyymin taso, inttivät vastaan "kun tästä lähdetään niin äänet on taas täysillä kuitenkin" (volyymiin en koskenut missään vaiheessa)! Sanoin tiukastii useaan otteeseen oman kantani ja etä valitus on asiaton.

Lopulta hermostuin inttämiseen ja kysyin eikö teillä ole muuta tekemistä kun eivät tahtoneet millään uskoa. Tästä seurasi se että kädet vedettiin selän taakse voimalla ikäänkuin olisin ollut uhka, eli putkareissu oli tulossa. Kysyin saanko ottaa lääkkeet ja kengät mukaan (oli talvi ja putkareissu 50km päähän). "Sä et mitään kenkiä tarvitse" sanoi virkamies. Putkaan jouduttuani yritin pyytää mukin vettä ja viltin kun palelin. Mitä sain päivystävältä poliisilta: Keskisormea pleksin läpi. Terveisiä Varkauden poliisille. ..ja teepä valitus silloin kun puhutaan virkavallasta, ei mene ikinä läpi. Ja onneksi oli ystävä hakemassa mut pois, muuten olisin jäätynyt ulkona ilman kenkiä, takkia sekä ilman lääkeitä (insuliini, astmapiippu). Olen lukenut juttuja joissa kerrotaan ihmisten menehtyneen putkaan - Mistä lie kuolemantapaukset johtuneet. Tuskin olisivat sattumalta juuri sillä hetkellä kotisohvalleen kuolleet ja kun aina puhutaan "selittämättömistä syistä"..

2

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On käyttäytynyt:

Jaana Magnuson ja Kaisu Kivimäki = aiheettomat ylinopeussakot

Bengt Lagerroos = sakot lämpömittarista -> hävittämispäätös -> piti hävitetyn tavaran itsellään hävittämisen sijaan (kavallus)

• juoppoeki

Kaikkee paskaa sitä kuulee. Riittääkö sulla muuta valehdeltavaa? Kyllä sä oot ittes sinne ihan omalla idioottimaisuudellas hommannu, jos toi juttu ylipäätään pitää paikkaansa, mitä mä epäilen. Oon itte joutunu niitten kanssa tekemisiin ihan riittävän monta kertaa, eikä oo kyllä aiheetta väännelty mitään, eikä näytelty keskareita. Jos jotain on tullu, on se itte kerjätty. Sakot on makseltu ja noin. Jos mä oon juoppo, ei se oo kyttien vika, ei ne sitä viinaa mun kurkusta oo väkisin työntäny. En mä niitä rakasta mut paskanpuhujat huutaa nurkan takana, se mua vituttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1673
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1264
    4. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1261
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1117
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      974
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      928
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      856
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25