Marmaris 2018

Arawat

Taas jää Marmariksen reissu ens kesänä väliin kun Aurinkomatkat ei tee syksyllä matkoja.

17

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meneitse

      Yritäpä mennä omin neuvoin, haittapuolena vain välilasku joka pidentää matkustusaikaa muutamalla tunnilla. Hinta tulee halvemmaksi kun tilaat itse,

    • samatäällä

      Jää kyllä menemättä! Kieltä osaamattomana ja muutenkin arkana ei onnisti. AM:n matkat ollut hyviä sen vuoksi kun kaikki valmiina. Ei kaikki osaa edes tilat netistä matkaa.

      • samiski

        Niin jää menemättä. Just samoista syistä kuin nimim. samatäällä.


    • Matkaanvaan

      Rohkeasti vaan omatoimimatkalle. Itse olin tänä syksynä sellaisella, kielitaidottomana. Hyvin meni lennot ja vaihdot Istanbulissa. Lippua näyttämällä aina näytettiin minne päin mennä. Liput voi tilata esim Momondosta tai Ticketistä.

      • juttukaverikin

        Kaveri mukaan. Kaksi "pöljää" pärjää aina peremmin kuin yksin. Lentokentillä hyvät opasteet/taulut mistä näkee lähtöportin ym. Onhan myös matkalla kokemuksia,joita kiva jakaa jonkun kanssa. Hotellikin halvempi kaksin


      • marmarisloppu
        juttukaverikin kirjoitti:

        Kaveri mukaan. Kaksi "pöljää" pärjää aina peremmin kuin yksin. Lentokentillä hyvät opasteet/taulut mistä näkee lähtöportin ym. Onhan myös matkalla kokemuksia,joita kiva jakaa jonkun kanssa. Hotellikin halvempi kaksin

        Tuo on totta "kaksi pöljää pärjää paremmin". ( Minä en tykkää tuosta välilaskusta - näin nopealla lennolla 3,5-4h). Miksihän myöskään detur ei näyttäisi marmarikseen tekevän matkoja (nopeesti katsoin toukokuulle ei löytynyt)


    • Marmaris4ever

      Ei jää tänäkään vuonna, kun nimenomaan kuumimpaan aikaan heinä-elokuun vaihteessa sinne halajaa! :D Minä en niitä satasia matkastani maksa keväällä/syksyllä lähtiessä, että saan ottaa monet vaatekerrat mukaan ja vielä mahdollisesti saderyöpytkin päälle epävakaan kelin lisäksi. Ne saan täällä koti-Suomessa ihan ilmaiseksikin :D Onneksi tuli varattua ajoissa matka niin sai vielä 2 viikon matkankin ja siihen ajankohtaan mitä halusi. Odottavan aika on vaan pitkä...

    • kurjajuttu

      Mikähän tähän on syynä, ettei marmarikseen Suomesta tehdä ns. seuramatkoja. Kuitenkin ihan ok. paikka ja izmeler vieressä. Mahtaako olla Venäläisten "valtaama" koko alue

    • tästäköapua

      Apollomatkoilta löytyy marmarikseen "omatoimikohde" matkoja. Lähes sama kuin nuo momondot ja muut. Välilasku istanbulissa, myös kuljetus on hoidettava itse. Monilla hotelleilla tämä palvelu

    • Entinen

      No jos vaikka lentäisitte yhdessä suoraan vaikka Antalyaan ja sieltä kimppataksilla Marmarikseen. Ja jos taas sunexpress lentää kesäl Izmiriin suoraan, niin taas voi kimppataksilla mennä Marmarikseen ja jakaa näin kustannukset. Mä varmaan lennän vaihdolla Bodrumiin milasin kentälle ja sieltä n.130km sitten marmarikseen joko bussilla tai taxilla. Olen siel perillä sit kauemmin, niin ei niin sekunnin hätä kentältä paikalle.

    • ihmejuttukin

      Mikähän tuohon on syynä ettei taida knenkään matkatoimiston valikoimaan kuulua enään elokuussa. Ilmoista ei pitäisi olla kiinni, meniöitäkin luulisi riittävän.

    • Mitäsul

      Jaa, tuntuu siltä, että Alanyan hotellit haluttais täyttää. Itse en siitä paikasta pidä, Marmaris on ainakin pinnallisesti modernimpi. Alanya alkaa muistuttaa Irania paikallisten naisten pukeutumisen suhteen. Toisaalta samapa tuo, itse tykkään itse maasta, luonnosta, säästä ja halpuudesta, uskiskulttuuri on hanurista, mutta ei ole vielä tullut ongelmia sen kans enkä politiikkaankaan ole sotkeutunut. Ei mua ne ihmisetkään kiinnosta näin hieman erakkona, mutta sekin onnistuu siel, siis ittekseen oleminen väen keskellä.Ja mä en tartte mitään per..keleen suomibaareja yms.lomalleni. Ihan itsekseni pärjään, kun on kasa kirjoja ja pyyhe ratsulla. Ja tervettä järkeä välillä käyttäen. Ja aika monesta turistimaasta valitettavasti löytyy hulluja vallanpitäjiä tai uskonnollisesti vinksahtaneita naistenhakkaajia ja sortajia. Marmarikseen imago pitäisi jotenkin ajan saatossa puhdistaa, se tunnetaan lähinnä räkäjuopoista junteista, jotka ovat hieman yksinkertaisia ja avuttomia, kuitenkin rellestetään kännissä kuin kosmopoliitti Elvikset. No eipä täs muuta. Kiitos .

    • Hgnmj

      Lennot voi siis tilata vaikka puhelimella soittamalla netissä lentoja myyviin firmoihin ja he hoitavat lennot teille ja saatte postitettuna lentoliputkin kotiin, maksaa toki ylimääräistä.
      Esimerkiksi Apollo ja Tjäreborg räätälöi myös lisämaksusta matkoja. Ja matkavekka ym..
      Ja maailma muuttuu eskoseni.. kyllä te yhdellä koneen vaihdolla pärjäätte hyvin, esim. Helsinki Istanbul ja Istanbul Bodrum Milasin kenttä. Bodrumista noin 130km matka maitse taksilla Marmarikseen.


      Ja ostakaa nyt saatana suomi englanti sanakirja ja vaikka suomi turkki sanakirja tai kattokaa netistä sanakirjasta seuraavat sanat , koneenvaihto, missä on seuraavan koneen terminaali siis lähtöportti, voitko auttaa minua ja opastaa sinne, kirjoittakaa ne vaikka paperille ja näyttäkää kaikille mahdollisille virkailijoillelle kentällä ne paperit ja lentoliput niin saatte varmasti apua. Mäkin aloitin epävarmana kielitaidottomana tollukkana lentelee tellusta ympäriinsä ja apua sain aina, vaikka hävetti ja ahisti ja pelotti. Tosin opettelin kyllä englannin kielen paremmin ja nyt en pelkää käyttää sitä, silti joudun aina melkeimpä kysymään apua ja ohjeita maailman kentillä, kun toiset kentät on nin sekavia. En jää himaan itkemään surkeaa kohtaloa vaan lentelen ja apua pyytelen ja löydän perille. Aina.

    • Syyskuu

      Tänään on tullut myyntiin Aurinkomatkoille Marmariksen matkat syksylle. Eli nyt pääsee !

    • HeOH

      Nyt tilanne korjaantunut, heti vaan matkoja tilaamaan, niin tein itsekkin.

      • sarvikko1

        NO, hyvä juttu Aurinkomatkat heräsi vihdoin!! Kiitos siitä.


    • JokuRoti

      Marmaris on persaukisen valinta !
      Sinne vaan Venäläisten joukkoon painimaan. Ei siellä muut enää käykään.
      Ihanaa lomaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe